Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Utkledning Trondheim

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 15-02-12, 13:21   #1
Kreps-77
Like blid
 
Kreps-77 sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2011
Innlegg: 1.759
Kreps-77 imponerer mange og er sikkert smartKreps-77 imponerer mange og er sikkert smartKreps-77 imponerer mange og er sikkert smartKreps-77 imponerer mange og er sikkert smartKreps-77 imponerer mange og er sikkert smartKreps-77 imponerer mange og er sikkert smartKreps-77 imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Utkledning Trondheim

Finnes det en butikk som selger utkledningsklær for voksne i Trondheim. Skal helst være litt utvalg i effekter, som briller, parykk o.l.
Jeg tenker på noe annet enn lekebutikker og -nille.

Tar gjerne imot tips om seriøse nettbutikker som kan være aktuelle også. Jeg er ikke god på nettshopping, og er litt pysete på det.

Kreps-77 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-02-12, 13:23   #2
Che
Har tro på forbedring
 
Che sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: "Cuba"
Innlegg: 26.700
Blogginnlegg: 293
Che har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Utkledning Trondheim

Den brudesalongen i innherredsveien, har ikke de utkledningsklær?..Tror det. Sånn ellers har x-traleker på tiller en god del.

Ellers så tror jeg også at den vin og bar-butikken i brattørgata har noe. (kanskje iallefall)

ellers: www.elegant-party.com ser ok ut iallefall....

__________________
Min signatur
Che er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-02-12, 13:23   #3
Kreps-77
Like blid
 
Kreps-77 sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2011
Innlegg: 1.759
Kreps-77 imponerer mange og er sikkert smartKreps-77 imponerer mange og er sikkert smartKreps-77 imponerer mange og er sikkert smartKreps-77 imponerer mange og er sikkert smartKreps-77 imponerer mange og er sikkert smartKreps-77 imponerer mange og er sikkert smartKreps-77 imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Utkledning Trondheim

Opprinnelig lagt inn av Bauche, her.

Den brudesalongen i innherredsveien, har ikke de utkledningsklær?..Tror det. Sånn ellers har x-traleker på tiller en god del.

Takk.
Er det x-traleker som holder til ved Obs bygg?

Kreps-77 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-02-12, 13:24   #4
Filifjonka
Fortynnet
 
Filifjonka sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 27.210
Blogginnlegg: 297
Filifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Utkledning Trondheim

Jeg bor ikke i Trondheim, men da jeg var der i november lå det en sånn kostymebutikk like ved hotellet, som var Clarion Hotell Bakeriet. Altså rett over en bro fra togstasjonen. Det er så bra jeg klarer å forklare det, og jeg husker ikke hva den het, dessverre. Vi kikket i vinduet og de hadde bl.a. Avatar-drakter.

Filifjonka er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-02-12, 13:25   #5
Kreps-77
Like blid
 
Kreps-77 sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2011
Innlegg: 1.759
Kreps-77 imponerer mange og er sikkert smartKreps-77 imponerer mange og er sikkert smartKreps-77 imponerer mange og er sikkert smartKreps-77 imponerer mange og er sikkert smartKreps-77 imponerer mange og er sikkert smartKreps-77 imponerer mange og er sikkert smartKreps-77 imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Utkledning Trondheim

Takk, Filifjonka.
Tror det kan være i Fjordgata.

Kreps-77 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-02-12, 13:27   #6
Filifjonka
Fortynnet
 
Filifjonka sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 27.210
Blogginnlegg: 297
Filifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Utkledning Trondheim

Etter å ha sjekket bildene på telefonen min lurer jeg på om den het Bar E. Moro.

Filifjonka er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-02-12, 13:28   #7
Che
Har tro på forbedring
 
Che sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: "Cuba"
Innlegg: 26.700
Blogginnlegg: 293
Che har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Utkledning Trondheim

Ja, det er den i brattørgata det...

__________________
Min signatur
Che er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-02-12, 13:30   #8
Libra
Bør lage seg en tittel selv
 
Libra sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2007
Innlegg: 5.510
Blogginnlegg: 51
Libra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Utkledning Trondheim

Det ligger en butikk i Brattørgata som heter Bar E Moro. Har aldri vært innom, men mener å ha sett i kostymer i vinduet.

Libra er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-02-12, 13:32   #9
Kreps-77
Like blid
 
Kreps-77 sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2011
Innlegg: 1.759
Kreps-77 imponerer mange og er sikkert smartKreps-77 imponerer mange og er sikkert smartKreps-77 imponerer mange og er sikkert smartKreps-77 imponerer mange og er sikkert smartKreps-77 imponerer mange og er sikkert smartKreps-77 imponerer mange og er sikkert smartKreps-77 imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Utkledning Trondheim

Takk, da blir det en tur innom Bar E Moro.

Vi skal ha kjendisfest om 3 uker, og jeg er helt tom for ideer. Vurderer kanskje Dame Edna, for det er enkelt å få til. Jeg er på minussiden når det gjelder kreativitet.

Kreps-77 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-02-12, 13:34   #10
Dali
Glad
 
Dali sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2008
Hvor: Trondheim
Innlegg: 4.866
Blogginnlegg: 33
Dali er et glitrende lys på stjernehimmelenDali er et glitrende lys på stjernehimmelenDali er et glitrende lys på stjernehimmelenDali er et glitrende lys på stjernehimmelenDali er et glitrende lys på stjernehimmelenDali er et glitrende lys på stjernehimmelenDali er et glitrende lys på stjernehimmelenDali er et glitrende lys på stjernehimmelenDali er et glitrende lys på stjernehimmelenDali er et glitrende lys på stjernehimmelenDali er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Utkledning Trondheim

Opprinnelig lagt inn av Kreps-77, her.

Takk, da blir det en tur innom Bar E Moro.

Vi skal ha kjendisfest om 3 uker, og jeg er helt tom for ideer. Vurderer kanskje Dame Edna, for det er enkelt å få til. Jeg er på minussiden når det gjelder kreativitet.

Kjøpte masker der i fjor. Mye rart å finne.

__________________
Eldsteturbo 06, lilleturbo 08, og sisteturbo september 11.
Dali er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-02-12, 13:34   #11
Kreps-77
Like blid
 
Kreps-77 sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2011
Innlegg: 1.759
Kreps-77 imponerer mange og er sikkert smartKreps-77 imponerer mange og er sikkert smartKreps-77 imponerer mange og er sikkert smartKreps-77 imponerer mange og er sikkert smartKreps-77 imponerer mange og er sikkert smartKreps-77 imponerer mange og er sikkert smartKreps-77 imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Utkledning Trondheim

Opprinnelig lagt inn av Beata, her.

Kjøpte masker der i fjor. Mye rart å finne.

Flott, da er det håp for meg.

Kreps-77 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-02-12, 14:49   #12
venla
jabbsaft
 
venla sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2008
Hvor: Trondheim
Innlegg: 7.905
venla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Utkledning Trondheim

Både Bar E Moro og den barutstyrbutikken i Brattørgata har. Var innom begge i går.

__________________
09 & 13
venla er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 16:24.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no