Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon > Skravleforum

Dere har sikkert noe nytt å fortelle meg

Skravleforum Forum for skravletråder. Forumet vil bli ryddet med jevnlige mellomrom og gamle tråder bli slettet. Innleggstelleren er ikke på her.

Lukket tråd

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 04-10-06, 18:11   #1
Mani
Helt vanlig

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 1
Mani imponerer mange og er sikkert smartMani imponerer mange og er sikkert smartMani imponerer mange og er sikkert smartMani imponerer mange og er sikkert smartMani imponerer mange og er sikkert smartMani imponerer mange og er sikkert smartMani imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Dere har sikkert noe nytt å fortelle meg

Opprinnelig lagt inn av kisha, her.

På ski???

litt tidlig enda kanskje..

Mani er ikke aktiv  
Gammel 04-10-06, 18:21   #2
DM
Live and let live

DM sin avatar

Blogginnlegg: 86
DM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Mani, her.

Aprilryan; fiske er gøy, å drepe fisken er ikke gøy

Jeg er gjerne med å fisker, men jeg må sikre meg om at jeg står en plass der fisken ikke biter. Eller er med uten fiskestang, men det er litt gøy å kaste snøret uti også.

DM er ikke aktiv  
Gammel 04-10-06, 18:10   #3
kisha
Tar en fot av gangen

kisha sin avatar

Hvor: Havørnbyen
kisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de fleste
Standard

Ja, jeg har sett ligningen. Det orker jeg ikke å bry hode mitt med. Jeg må bruke det til noe fornuftig.

Gammel 04-10-06, 18:13   #4
Mani
Helt vanlig

Mani imponerer mange og er sikkert smartMani imponerer mange og er sikkert smartMani imponerer mange og er sikkert smartMani imponerer mange og er sikkert smartMani imponerer mange og er sikkert smartMani imponerer mange og er sikkert smartMani imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Opprinnelig lagt inn av kisha, her.

Ja, jeg har sett ligningen. Det orker jeg ikke å bry hode mitt med. Jeg må bruke det til noe fornuftig.

Er ikke sikker på at matematikerne her inne er enige med deg, men jeg er enig

Mani er ikke aktiv  
Gammel 04-10-06, 20:49   #5
Siggi
håpløs

Siggi sin avatar

Siggi har et hav av muligheter foran seg
Standard

jeg har vært tupperware forhandler...

Siggi er ikke aktiv  
Gammel 04-10-06, 22:22   #6
Ingrid-lille
Dramaqueen

Ingrid-lille sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Nordens Paris
Ingrid-lille imponerer mange og er sikkert smartIngrid-lille imponerer mange og er sikkert smartIngrid-lille imponerer mange og er sikkert smartIngrid-lille imponerer mange og er sikkert smartIngrid-lille imponerer mange og er sikkert smartIngrid-lille imponerer mange og er sikkert smartIngrid-lille imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Jeg har en forkjærlighet for brøytebiler og GUD så mange pene menn som kjører brøytebiler..

Ingrid-lille er ikke aktiv  
Gammel 04-10-06, 23:07   #7
Siggi
håpløs

Siggi sin avatar

Siggi har et hav av muligheter foran seg
Standard

jeg har ikke sovet i natt

Siggi er ikke aktiv  
Gammel 04-10-06, 23:09   #8
DM
Live and let live

DM sin avatar

Blogginnlegg: 86
DM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg har spist is med peanøtter og nonstop nå.

DM er ikke aktiv  
Gammel 05-10-06, 11:47   #9
Katrin
Superaktiv

Katrin sin avatar

Hvor: Follo
Katrin er litt kulKatrin er litt kulKatrin er litt kul
Standard

Jeg skal på Gullmikken i kveld!

Katrin er ikke aktiv  
Gammel 05-10-06, 18:32   #10
Majsa
Quiet, please

Majsa sin avatar

Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 8
Majsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Katrin, her.

Jeg skal på Gullmikken i kveld!

Jobber du i reklamebyrå? AD eller tekstforfatter?

Gammel 05-10-06, 11:53   #11
Mani
Helt vanlig

Standard

Ok da, jeg skal ærlig innrømme; jeg er ikke noen stor skiutøver jeg heller. Jeg pleier å ta en tur i året, men jeg faller hele tiden. Og da mener jeg hele tiden. Men uansett, det er gøy og jeg oppfordrer flere til å gjøre det.

Ingrid-lille; svigerfaren min kjører brøytebil, så jeg tror jeg venter litt med å sjekke ut de der sjåførene dine til han har gått av med pensjon

Sannemor; jeg tror ærlig talt jeg ville fått problemer. De ligger jo en stund der, gjør de ikke? Med klor eller hva dere bruker. Det er makabert for meg.
Til dere som har stelt de døde, så er jeg absolutt enig i at det sikkert kan være fint og spesielt er kanskje et bedre ord å bruke enn sært.

Lykke til med bursdag Nenne, om dere får en like fin feiring som det vi hadde, har dere noe å glede dere til. To års dag er koselig

Ellers er jeg glad i både is og drinker (det er det barista er, eller er jeg helt på bærtur?) så desembermamma og bokormen; vi kan jo treffes og blande litt. Eller ikke.. det er vel ingen kulinarisk opplevelse sammen.

Mani er ikke aktiv  
Gammel 05-10-06, 19:38   #12
Ginger2
Naiv og Super

Ginger2 sin avatar

Ginger2 imponerer mange og er sikkert smartGinger2 imponerer mange og er sikkert smartGinger2 imponerer mange og er sikkert smartGinger2 imponerer mange og er sikkert smartGinger2 imponerer mange og er sikkert smartGinger2 imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Opprinnelig lagt inn av Mani, her.

Ellers er jeg glad i både is og drinker (det er det barista er, eller er jeg helt på bærtur?) så desembermamma og bokormen; vi kan jo treffes og blande litt. Eller ikke.. det er vel ingen kulinarisk opplevelse sammen.

En barista lager kaffedrikker, men det er jo godt det også!

Gammel 05-10-06, 20:18   #13
tink
har tatt seg sammen

tink sin avatar

Hvor: Mellom fjellene
Blogginnlegg: 612
tink har mye å være stolt avtink har mye å være stolt avtink har mye å være stolt avtink har mye å være stolt avtink har mye å være stolt avtink har mye å være stolt avtink har mye å være stolt avtink har mye å være stolt avtink har mye å være stolt avtink har mye å være stolt avtink har mye å være stolt av
Standard

Jeg har vært helt alene hjemme hele denne uka - og kost meg kjempemasse.

Gleder meg såklart til å treffe gutta mine igjen i morgen kveld.

tink er ikke aktiv  
Gammel 16-10-06, 22:11   #14
Pelen
Bør lage seg en tittel selv

Pelen sin avatar

Blogginnlegg: 293
Pelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg og søsteren min stelte (gjorde i stand håret hennes osv, ikke vasket kroppen) moren vår når hun døde. Det føltes der og da som noe helt naturlig. Vi ville jo at hun skulle ha den frisyren hun pleide å ha, hun var veldig nøye med håret sitt. Vi gjorde det litt og fønte det så at hun ble pen og sånn som hun pleide å være. Det var helt riktig at det var VI som gjorde det.

Pelen er ikke aktiv  
Gammel 05-10-06, 20:22   #15
Ginger2
Naiv og Super

Ginger2 sin avatar

Ginger2 imponerer mange og er sikkert smartGinger2 imponerer mange og er sikkert smartGinger2 imponerer mange og er sikkert smartGinger2 imponerer mange og er sikkert smartGinger2 imponerer mange og er sikkert smartGinger2 imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Jeg har ingen ballfølelse.

Gammel 05-10-06, 20:59   #16
Honda
Type R ;)

Honda sin avatar

Hvor: Nord
Honda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner til
Standard

Jeg liker ikke kaffe

Honda er ikke aktiv  
Gammel 07-10-06, 10:11   #17
Mani
Helt vanlig

Standard

Opprinnelig lagt inn av Ginger2, her.

Jeg har ingen ballfølelse.

Burde du hatt det? Jeg har heller ikke det, ihvertfall ikke når det kommer til fotball.

Mor til 4, det hørtes ekkelt ut, håper det ikke er noe alvorlig.

Men Solveigmor, snus?

Mani er ikke aktiv  
Gammel 06-10-06, 14:11   #18
Katrin
Superaktiv

Katrin sin avatar

Hvor: Follo
Katrin er litt kulKatrin er litt kulKatrin er litt kul
Standard

Jeg har nettopp drukket is-kaffe, og den var veldig god!

Katrin er ikke aktiv  
Gammel 06-10-06, 14:31   #19
Magnolia
Stiv

Magnolia sin avatar

Blogginnlegg: 119
Magnolia er virkelig godt liktMagnolia er virkelig godt liktMagnolia er virkelig godt liktMagnolia er virkelig godt liktMagnolia er virkelig godt liktMagnolia er virkelig godt liktMagnolia er virkelig godt liktMagnolia er virkelig godt liktMagnolia er virkelig godt likt
Standard

Jeg kunne ikke fordra å leke med dukker da jeg var liten. Lego og puslespill derimot....

Magnolia er ikke aktiv  
Gammel 06-10-06, 16:38   #20
Majsa
Quiet, please

Majsa sin avatar

Blogginnlegg: 8
Majsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt av
Standard

Jeg har ikke begynt å pakke til hytteturen jeg skal på om 4 timer.

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 13:41.