Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby

Hunder som går løs med eier

Fritid og hobby Favner alt som har med fritid og hobby å gjøre. Reiser, sport, kosmetikk, shopping og hobbyaktiviteter.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 08-03-12, 15:13   #101
m^2
Bør lage seg en tittel selv
 
m^2 sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 13.941
Blogginnlegg: 122
m^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hunder som går løs med eier

Opprinnelig lagt inn av noen, her.

Jeg har sett i denne diskusjonen og ellers at flere synes det er greit å slippe hunder løs i skogen eller fjellet der det ikke er folk. Jeg går ut fra at dette ikke gjelder i perioden 1. april til 20. august da det er absloutt båndtvang.


Sykling, svømming (og skigåing) er ypperlig trim, også for hunder.

m^2 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-03-12, 15:14   #102
kie
weird
 
kie sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 5.456
kie har et rykte de fleste bare kan drømme omkie har et rykte de fleste bare kan drømme omkie har et rykte de fleste bare kan drømme omkie har et rykte de fleste bare kan drømme omkie har et rykte de fleste bare kan drømme omkie har et rykte de fleste bare kan drømme omkie har et rykte de fleste bare kan drømme omkie har et rykte de fleste bare kan drømme omkie har et rykte de fleste bare kan drømme omkie har et rykte de fleste bare kan drømme omkie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hunder som går løs med eier

Trening og bevissthet gjør noe med måten man går tur på også. Når jeg går tur med min hund, er det jeg som skal være "flokkleder". Det er jeg som skal først ut og inn av dører, det er jeg som skal gå foran eller ved siden av, det er jeg som starter leken og jeg som avslutter den, jeg som gir tillatelse til å hilse på andre osv. Noe er på plass. Noe innarbeides fortsatt.

Men altså; Det er mange hunder som går tur med eieren sin. Og mange eiere som ikke skjønner at lederskap faktisk er viktig for hundens ve og vel også.

__________________
You did in your twenties what you knew how to do. When you knew better, you did better. And you should not be judged for the person that you were, but for the person that you're trying to be and for the woman you are now. -- Maya Angelou
kie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-03-12, 15:21   #103
noen
This is normal!
 
noen sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2007
Hvor: Utenfor Sverige
Innlegg: 10.437
Blogginnlegg: 129
noen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hunder som går løs med eier

Opprinnelig lagt inn av m^2, her.


Sykling, svømming (og skigåing) er ypperlig trim, også for hunder.

Absloutt! Og jeg smiler blidt til fornuftige hundeeiere i løypene, men har også blitt rasende på en i vinter som holdt på å dra oss over ende med en virrete hund med altfor lang line.

__________________
There is a crack in everything. That's how the light gets in. (Leonard Cohen, 1992)
noen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-03-12, 15:22   #104
kie
weird
 
kie sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 5.456
kie har et rykte de fleste bare kan drømme omkie har et rykte de fleste bare kan drømme omkie har et rykte de fleste bare kan drømme omkie har et rykte de fleste bare kan drømme omkie har et rykte de fleste bare kan drømme omkie har et rykte de fleste bare kan drømme omkie har et rykte de fleste bare kan drømme omkie har et rykte de fleste bare kan drømme omkie har et rykte de fleste bare kan drømme omkie har et rykte de fleste bare kan drømme omkie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hunder som går løs med eier

Opprinnelig lagt inn av Kasia, her.

Derfor blir jeg også provosert når Kie skriver at om man ikke ønsker høflige henvendelser fra hundeeiere så bør man kanskje oppholde seg på mer folketomme plasser.

Joda, men det var mer ment som at om man ønsker å unngå noe jeg tror er litt uunngåelig er det mer realistisk å legge turen på steder man ikke møter folk. Samtidig tror jeg jo at folk som spør ikke har så mange andre motiver enn å sjekke om det de gjør er greit for den andre, og det er jo i grunnen en ganske ok holdning å møte andre med. Da har man jo kanskje en "hvordan er mine handlinger for de jeg møter?"-mindset som jeg foretrekker over ganske mye annet av det man realistisk sett kan støte på.

__________________
You did in your twenties what you knew how to do. When you knew better, you did better. And you should not be judged for the person that you were, but for the person that you're trying to be and for the woman you are now. -- Maya Angelou
kie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-03-12, 15:26   #105
noen
This is normal!
 
noen sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2007
Hvor: Utenfor Sverige
Innlegg: 10.437
Blogginnlegg: 129
noen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hunder som går løs med eier

Opprinnelig lagt inn av kie, her.

Samtidig tror jeg jo at folk som spør ikke har så mange andre motiver enn å sjekke om det de gjør er greit for den andre, og det er jo i grunnen en ganske ok holdning å møte andre med. Da har man jo kanskje en "hvordan er mine handlinger for de jeg møter?"-mindset som jeg foretrekker over ganske mye annet av det man realistisk sett kan støte på.

Men ville du like det hvis en mann du ikke kjente kom bort til deg når du var ute på tur og spurte: "Kan jeg gi deg et kyss? Jeg er veldig snill?" Jeg lurer litt på hvorfor hundeeiere vil spørre om andre har lyst til å delta i hobbyen deres. Det er liksom så merkelig påtrengende.

__________________
There is a crack in everything. That's how the light gets in. (Leonard Cohen, 1992)
noen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-03-12, 15:30   #106
Pappalille
Tøff
 
Pappalille sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2008
Innlegg: 5.000
Blogginnlegg: 56
Pappalille har mye å være stolt avPappalille har mye å være stolt avPappalille har mye å være stolt avPappalille har mye å være stolt avPappalille har mye å være stolt avPappalille har mye å være stolt avPappalille har mye å være stolt avPappalille har mye å være stolt avPappalille har mye å være stolt avPappalille har mye å være stolt avPappalille har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hunder som går løs med eier

Jeg er generelt glad i hunder, og flink til å lese dem. Jeg liker uansett ikke å møte løse hunder, rett og slett fordi det _i seg selv_ vitner om mangel på respekt fra eiers side, og stoler jeg ikke på eiers evne til å respektere andre stoler jeg heller ikke på hunden han eller hun har trent.

__________________
This isn't life in the fast lane, it's life in the oncoming traffic.

Terry Pratchett
Pappalille er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-03-12, 15:39   #107
Røverdatter
Borte
 
Røverdatter sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.590
Blogginnlegg: 278
Røverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hunder som går løs med eier

Opprinnelig lagt inn av kie, her.

Joda, men det var mer ment som at om man ønsker å unngå noe jeg tror er litt uunngåelig er det mer realistisk å legge turen på steder man ikke møter folk. Samtidig tror jeg jo at folk som spør ikke har så mange andre motiver enn å sjekke om det de gjør er greit for den andre, og det er jo i grunnen en ganske ok holdning å møte andre med. Da har man jo kanskje en "hvordan er mine handlinger for de jeg møter?"-mindset som jeg foretrekker over ganske mye annet av det man realistisk sett kan støte på.

Jeg har aldri opplevd å bli spurt om noe sånt, så for meg blir dette litt lala. Konsekvensen av å være redd for hunder blir for meg å ikke gå ut alene siden jeg er like redd for å møte dem der det ikke ferdes så mye folk. Nå bor jeg i et tettbygd strøk så det er ganske begrenset hvor jeg kan gå tur uten å møte noen uten at det blir uforholdsmessig mye hazzle.

__________________
Vesla (02) og Lillesøster (09)

Er du alt for redd for døden, blir du redd for livet og
Freedom's just another word for nothing left to lose
Røverdatter er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-03-12, 15:48   #108
m^2
Bør lage seg en tittel selv
 
m^2 sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 13.941
Blogginnlegg: 122
m^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hunder som går løs med eier

Opprinnelig lagt inn av kie, her.

Joda, men det var mer ment som at om man ønsker å unngå noe jeg tror er litt uunngåelig er det mer realistisk å legge turen på steder man ikke møter folk.

Jeg må spørre igjen jeg altså, for jeg forstår ikke helt
Mener du det er uungåelig å gå tur ute der det er litt folk uten å møte hundeeiere som vil/spør om man ønsker å hilse på hunden deres?

m^2 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-03-12, 15:49   #109
kie
weird
 
kie sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 5.456
kie har et rykte de fleste bare kan drømme omkie har et rykte de fleste bare kan drømme omkie har et rykte de fleste bare kan drømme omkie har et rykte de fleste bare kan drømme omkie har et rykte de fleste bare kan drømme omkie har et rykte de fleste bare kan drømme omkie har et rykte de fleste bare kan drømme omkie har et rykte de fleste bare kan drømme omkie har et rykte de fleste bare kan drømme omkie har et rykte de fleste bare kan drømme omkie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hunder som går løs med eier

Opprinnelig lagt inn av noen, her.

Men ville du like det hvis en mann du ikke kjente kom bort til deg når du var ute på tur og spurte: "Kan jeg gi deg et kyss? Jeg er veldig snill?" Jeg lurer litt på hvorfor hundeeiere vil spørre om andre har lyst til å delta i hobbyen deres. Det er liksom så merkelig påtrengende.

Hvorfor noen hundeeiere spør om sånt må du nesten spørre de som gjør det om. Ikke alle hundeeiere er like.

Fremmede menn som spør om et kyss blir litt far fetched, men åkkei... Jeg ville ha syntes det var rart, ubehagelig osv. (vi snakker jo om ganske intim kontakt) men vil allikevel ikke satt de i samme bås som fremmede menn som ikke spør, men bare tar for seg.

__________________
You did in your twenties what you knew how to do. When you knew better, you did better. And you should not be judged for the person that you were, but for the person that you're trying to be and for the woman you are now. -- Maya Angelou
kie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-03-12, 15:51   #110
Katta
maler
 
Katta sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2008
Hvor: Trondheim
Innlegg: 31.245
Blogginnlegg: 92
Katta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hunder som går løs med eier

Det er bedre med et spørsmål enn at noen bare tar seg til rette. Stort sett tenker jeg at det er greit å spørre om det meste så lenge det gjøres med respekt og i en fin tone. Hvis eieren står med hunden ved seg og barna mine og hunden åpenbart har interesse for hverandre, tenker jeg at det både for hundeeiers del og for min del er greit å ta initiativet til å spørre om de kan hilse. Hvis hunden løper bananas bortetter og hundeeier roper "ER DET GREIT AT HAN HILSER?!?" så har han allerede utvist så lite kontroll over det dyret og så lite respekt overfor meg at hvorvidt spørsmålet i seg selv er greit eller ikke egentlig er irrelevant.

__________________
Storebror 2002 - Toern 2003 - Plutt 2009 - Mikro 2012
Katta er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-03-12, 16:15   #111
kie
weird
 
kie sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 5.456
kie har et rykte de fleste bare kan drømme omkie har et rykte de fleste bare kan drømme omkie har et rykte de fleste bare kan drømme omkie har et rykte de fleste bare kan drømme omkie har et rykte de fleste bare kan drømme omkie har et rykte de fleste bare kan drømme omkie har et rykte de fleste bare kan drømme omkie har et rykte de fleste bare kan drømme omkie har et rykte de fleste bare kan drømme omkie har et rykte de fleste bare kan drømme omkie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hunder som går løs med eier

Opprinnelig lagt inn av m^2, her.

Jeg må spørre igjen jeg altså, for jeg forstår ikke helt
Mener du det er uungåelig å gå tur ute der det er litt folk uten å møte hundeeiere som vil/spør om man ønsker å hilse på hunden deres?

Det er uunngåelig at man møter på folk som har andre preferanser, sperrer og måter å forholde seg til verden enn en selv. Kan det hende at dette gir seg utslag som et relativt uskyldig spørsmål som ikke falt i god jord? Ja. Har man kontroll over hvilke spørsmål folk kan finne på å stille? Nei.

Trådens spørsmål var vel hva man syntes om å møte noen som går tur med hunden uten å bruke bånd slik Pelen beskrev. Og da svarte jeg altså dette og mener i grunnen det fortsatt.

Sitat:

Løse hunder som eier har kontroll på synes jeg er greit for egen del. Når det gjelder at hundene skal hilse på andre synes jeg det er noe man må avklare om er greit først.

Hvor min tålegrense går for hva jeg aksepterer av andre er ikke nødvendigvis et tegn på at jeg selv går med løse hunder og prøver å mase til meg en play date med alle jeg møter på deres vegne. Men ja. Om jeg hadde møtt på Pelen på rusletur med en liten 7-kilosbikkje svinsende rundt bena hadde jeg ikke hatt noe problem med det for egen del.

__________________
You did in your twenties what you knew how to do. When you knew better, you did better. And you should not be judged for the person that you were, but for the person that you're trying to be and for the woman you are now. -- Maya Angelou
kie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-03-12, 17:06   #112
Magica
søt
 
Magica sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 12.178
Magica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hunder som går løs med eier

Som alltid fremstår FP-gjengen mer reflektert enn Mann I Gata.

Jeg har hund selv, og den er alltid i bånd - hovedgrunnen er at den ikke kan være løs siden den er en jakthund. Faren er stor for at den finner noe å jakte på.

Jeg går jo ofte tur - og møter ofte hunder som er løse. Noen ganger har eieren kontroll, men det VET jo ikke jeg før vi har passert og jeg ser hvordan hunden oppfører seg. Jeg blir derfor urolig, og det er litt ubehagelig. Grunnen til at jeg blir urolig er at min hund er i bånd, og den møtende hund er ikke det. Det liker hunden min dårlig, med tanke på rang og hundespråk. Den vet at siden den andre hunden er løs, så har den mange fortrinn, og min båndhund kan da bli usikker og reise bust, knurre etc. Hvis den løse hunden blir nærgående og hundene fyker på hverandre kan jeg ikke gjøre noen ting, og det er skrekken.

__________________
2001 - 2003 - 2014
Magica er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-03-12, 19:21   #113
mrc
Bør lage seg en tittel selv
 
mrc sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2008
Hvor: Foran pc-en
Innlegg: 5.480
mrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt likt
Standard

Sv: Hunder som går løs med eier

En hendelse i dag:
http://www.nettavisen.no/nyheter/article3352438.ece

Politiet har jo vanligvis kontroll på godt trente hunder?

Og en annen i dag:
http://www.adressa.no/nyheter/sortro...cle1786836.ece

__________________
"I've got nothing against God. It's his fan club I can't stand"
[J-2003 - G-2005 - J-2008]
mrc er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-03-12, 19:57   #114
Pelen
Bør lage seg en tittel selv
 
Pelen sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 21.440
Blogginnlegg: 295
Pelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hunder som går løs med eier

Opprinnelig lagt inn av Hattifnatten, her.

Hadde jeg derimot møtt Pelen med løs hund på joggeturen min hadde jeg stoppet opp og gått rolig fram til hunden var langt forbi. Det er basert på erfaring med at løse hunder på tur med eier bjeffer mer og løper mer etter mennesker som løper enn mennesker som går rolig. Hadde jeg hatt erfaring med at hunder aldri gneldret eller løp etter så hadde jeg heller ikke reagert. Jeg aner ikke noe hundene jeg møter og forbereder meg derfor på det verste. Dypt hundebitt er gørrkjipt.

Og det er sikkert her som jeg har hatt litt overtro på meg selv. Jeg har alltid sett an den jeg har møtt på denne veien, har jeg sett tendenser til at noen reagerer som du skulle ha gjort så skulle jeg på en gang ha ropt inn hunden min. Men det er jo egentlig for sent og jeg burde ha gjort det tidligere, jeg ser den nå. Hunden min hadde ignorert deg, det visste jeg, men ikke du.

Jeg vil poengtere igjen at jeg alltid ropte inn hunden min når det var barn der, muligens med unntakt om de selv hadde en hund løs.

Og jeg tror at det ligger mye i det somm^2 skriver om de som er profesjonelle og vi andre som skal gjøre alt samtidig.

Er det noen som har sett noen oversikt hvor det er hundeparker i Oslo?

Pelen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-03-12, 20:04   #115
kie
weird
 
kie sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 5.456
kie har et rykte de fleste bare kan drømme omkie har et rykte de fleste bare kan drømme omkie har et rykte de fleste bare kan drømme omkie har et rykte de fleste bare kan drømme omkie har et rykte de fleste bare kan drømme omkie har et rykte de fleste bare kan drømme omkie har et rykte de fleste bare kan drømme omkie har et rykte de fleste bare kan drømme omkie har et rykte de fleste bare kan drømme omkie har et rykte de fleste bare kan drømme omkie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hunder som går løs med eier

Friområder for hunder

Og her er forskriften med "kjørereglene"

__________________
You did in your twenties what you knew how to do. When you knew better, you did better. And you should not be judged for the person that you were, but for the person that you're trying to be and for the woman you are now. -- Maya Angelou
kie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-03-12, 20:05   #116
Katta
maler
 
Katta sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2008
Hvor: Trondheim
Innlegg: 31.245
Blogginnlegg: 92
Katta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hunder som går løs med eier

Noe av problemet er at man ikke kan ta det for gitt at de hundene som er løse er de som er best dressert. Mange har opplevd det motsatte. M^2 peker nok på mye av sakens kjerne, hvis man var vant til at hunder var svært godt dressert og hadde fornuftige eiere, hadde nok ingen reagert på små hunder som får gå litt løs i veikanten på en øde vei. Det er bare ikke mulig å skille hundeeiere fra hverandre, derfor blir man skeptisk til alle.

__________________
Storebror 2002 - Toern 2003 - Plutt 2009 - Mikro 2012
Katta er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-03-12, 20:06   #117
Pelen
Bør lage seg en tittel selv
 
Pelen sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 21.440
Blogginnlegg: 295
Pelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hunder som går løs med eier

Opprinnelig lagt inn av kie, her.

Her:
Friområder for hunder

Det var virkelig ikke så mange. Jeg mener at jeg har hørt at det er en ved Drammensveien også, ikke så langt fra Skøyen, men den ser jeg ikke.

Pelen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-03-12, 20:20   #118
Apple
Elsker gamlis- godis
 
Apple sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 8.697
Apple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hunder som går løs med eier

Kom på denne tråden da jeg var gikk ute med minsten i dag og ei jente på 10-11 år luftet hunden (str liten). Hunden hadde båndet på ca 2 meter, men da hun så oss ca 10 meter unna slapp hun inn båndet og trakk hunden inntil seg umiddelbart. Jeg kommenterte hvor bra det var og hun svarte at man måtte alltid passe på så man ikke skremte små barn. Hadde bare alle opptrådt slik.

__________________
2005 og 2010
Apple er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-03-12, 20:20   #119
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.472
Blogginnlegg: 629
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hunder som går løs med eier

Jeg må si det står respekt av å faktisk lage denne tråden, Pelen! Kudos!

__________________

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-03-12, 20:21   #120
Apple
Elsker gamlis- godis
 
Apple sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 8.697
Apple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hunder som går løs med eier

Opprinnelig lagt inn av Tallulah, her.

Jeg må si det står respekt av å faktisk lage denne tråden, Pelen! Kudos!

Absolutt!

__________________
2005 og 2010
Apple er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 05:17.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no