|
|||||||
| Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#1 |
|
© All rights reserved
|
Sv: Ambivalent i forhold til vår og sommer
Det er godt mulig, jeg har ikke sett dem. Det er sikkert noen som hadde grått av fortvilelse om de hadde hatt min mage og som hadde tatt bukplastikk. |
|
|
|
|
|
#2 |
|
Bedreviter
|
Vel, de fleste damer jeg vet om ville grått om de hadde min mage, men jeg lever nå greit med den likevel, jeg. |
|
|
|
|
|
#4 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Sep 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Ambivalent i forhold til vår og sommerMin mage er ikke noe å trakte etter den heller. Og vises knapt til mannen, langt mindre på sommeren. Men man dekker det jo bare til, og nyter årstiden. I alle fall gjør jeg det. |
|
|
|
|
|
#5 |
|
Textrovert
|
Sv: Ambivalent i forhold til vår og sommerJeg er bare stresset fordi jeg skal til Florida neste uke, og eier ikke lette bukser og aner ikke hva jeg skal gå i av klær. Så jeg er spesielt tander på det med sol og varme for øyeblikket.
|
|
|
#6 |
|
Erfaren nok
|
Maxikjoler
|
|
|
#7 |
|
This is normal!
|
Men betyr det så mye hva du går rundt i i Florida? Kan du ikke prøve å glede deg over at du skal på en tur som mange av oss bare kan drømme om? For meg som har hatt de siste årene i Norge, og tilbrakt de siste sommerferiene innpakket i ullundertøy, høres en slik tur helt fantastisk ut.
|
|
|
|
#8 |
|
Nymotens gammeldags
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
Enig. Kos deg glugg ihjel, Divine, og kos deg litt ekstra for lille meg som har drømt om Florida-ferie HELE livet.
|
|
|
#9 |
|
Textrovert
|
Betyr og betyr. Jeg vil jo gjerne både føle meg vel OG ha det behagelig, så sånn sett betyr det jo noe for meg hva jeg går i. Det betyr ikke at jeg trenger å være årets moteløve eller noe sånt. Men maxikjole var en god idé.
|
|
|
#10 |
|
tradisjonell figur
|
Sv: Ambivalent i forhold til vår og sommerSyns ikke det er stygt i det hele tatt med lys og "usolt" hudfarge, verken på andre eller meg selv. Når det er sånn huden er, så er det jo sånn. Og ja, det går an å bruke selvbruning, det går an å bli solbrent, det går an å knaske betakaroten og ta solarium, ... men det går an å kle seg og å bruke sunblock også. Hvis man vil
|
|
|
#11 |
|
Erfaren nok
|
Sv: Ambivalent i forhold til vår og sommerJeg har også en mage som kvalifiserer til bukplastikk, det er også to sjarmerende ks arr der, og ca 7-8 andre arr.
|
|
|
#13 |
|
Yes, we can!!
|
Hey!
|
|
|
#14 |
|
© All rights reserved
|
Om en ikke liker grisevitser, så er vel de fleste enig i at det er hyggeligere å være sammen med mennesker som er munter (selv om en ikke deler samme type humor) enn navlebeskuende, selvkritiske mennesker? Jeg kan himle av førstnevnte, men blir depressiv av sistnevnte. |
|
|
|
|
|
#15 |
|
|
Klart. Nå er det allikevel en viss forskjell mellom diskusjonstråder på Internettet og lunch på en kafé. |
|
|
|
|
|
#18 |
|
Yes, we can!!
|
Eh, ja. Vet ikke helt hva som skjedde der.
|
|
|
#19 |
|
Introvert textrovert
|
Sv: Ambivalent i forhold til vår og sommerHm ja, de fleste har nok sitt de sliter med utseendemessig. Jeg ville f.eks. mye heller vært lysere i huden om jeg kunne blitt kvitt 30-40 cm rundt livet ... Men jeg bruker faktisk bIkini (på stranden) likevel!
|
|
|
#20 |
|
Har diplom
Medlem siden: Jun 2010
Sv: Ambivalent i forhold til vår og sommerJeg tenker at det må da være lov å sutre litt om det man er minsfornøyd med. Jeg sutrer om leggene mine, selvom jeg vet at det egentlig ikke er så farlig i den store sammenhengen. Og jeg blir brun. |
|
|
|
![]() |
|
|