|
|||||||
| Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#1 |
|
weird
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Syns dere det er flaut å kjøpe graviditets-tester?Ikke flaut, men litt for privat til at jeg liker at naboen plutselig skal se hva jeg kjøper.
You did in your twenties what you knew how to do. When you knew better, you did better. And you should not be judged for the person that you were, but for the person that you're trying to be and for the woman you are now. -- Maya Angelou |
|
|
|
|
|
#2 |
|
Jeg ble frisk!!
Sv: Syns dere det er flaut å kjøpe graviditets-tester?Ikke flaut akkurat, men jeg som ble gravid første gang som 18åring var jo redd for at noen skulle se meg. Så meg leeeenge rundt på apoteket før jeg tok det jeg skulle ha.
|
|
|
#3 |
|
weird
Re: Syns dere det er flaut å kjøpe graviditets-tester?Jeg er testedronning når det er en viss fare for baby. Kanskje fordi jeg som regel merker at det er "noe" rimelig kjapt. Ulempen er muligens at jeg dermed har fått med meg tidlige spontanaborter.
You did in your twenties what you knew how to do. When you knew better, you did better. And you should not be judged for the person that you were, but for the person that you're trying to be and for the woman you are now. -- Maya Angelou |
|
|
|
|
|
#4 |
|
intro
|
Sv: Re: Syns dere det er flaut å kjøpe graviditets-tester?
Det synes jeg ikke nödvendigvis er noen ulempe, ref. svaret mitt over. Men det kommer naturligvis an på bakgrunnen. Hadde jeg ikke opplevd slike svakt positive, tidlige tester, tror jeg faktisk ikke jeg hadde hatt barn i dag. Hvis jeg ikke hadde mast meg til en undersökelse, hadde kanskje polyppene i livmora mi aldri blitt oppdaget.
|
|
|
|
#5 |
|
Ikke fullt så fin
|
Sv: Syns dere det er flaut å kjøpe graviditets-tester?Jeg synes ikke det er flaut. Hvorfor skulle det vært det da?
|
|
|
#6 |
|
Nattrangler
Medlem siden: Oct 2006
Sv: Syns dere det er flaut å kjøpe graviditets-tester?Zoe. Jeg har nok tatt godt over 100 tester, men jeg har aldri testet før forventet mens. men har hatt veldig uregelmessig mens i mange år, kunne variere fra 2-10 ganger i året, gikk nesten aldri under 40 dager mellom.
|
|
|
#7 |
|
Tja...
Medlem siden: Dec 2006
Sv: Syns dere det er flaut å kjøpe graviditets-tester?Venninnen min jobber på apoteket her så jeg må jo si at jeg ikke har gått dit og kjøpt testene mine da. Hever heller ikke alle reseptene der nettopp pga dette så da tar jeg bilen og kjører litt lengre...
|
|
|
|
#8 |
|
Fångad av en stormvind
Hvor: Frittgående
Sv: Syns dere det er flaut å kjøpe graviditets-tester?***
Torden (03), Bris (05) og Lyn (07) + to ekstra (03 og 05) Happiness can be found, even in the darkest of times, if one only remembers to turn on the light. Sist redigert av Eria : 29-10-08 kl 16:22. |
|
|
|
![]() |
|
|