Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Syns dere det er flaut å kjøpe graviditets-tester?

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 29-03-07, 11:54   #1
kie
weird

kie sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
kie har et rykte de fleste bare kan drømme omkie har et rykte de fleste bare kan drømme omkie har et rykte de fleste bare kan drømme omkie har et rykte de fleste bare kan drømme omkie har et rykte de fleste bare kan drømme omkie har et rykte de fleste bare kan drømme omkie har et rykte de fleste bare kan drømme omkie har et rykte de fleste bare kan drømme omkie har et rykte de fleste bare kan drømme omkie har et rykte de fleste bare kan drømme omkie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Syns dere det er flaut å kjøpe graviditets-tester?

Ikke flaut, men litt for privat til at jeg liker at naboen plutselig skal se hva jeg kjøper.

Ellers er det ganske så ubetalelig å stå der med 5 barn som oppfører seg omtrent som ungene til Lynette i Frustrerte Fruer, og kjøpe gravitest. Du får noen blikk da, for å si det sånn.

You did in your twenties what you knew how to do. When you knew better, you did better. And you should not be judged for the person that you were, but for the person that you're trying to be and for the woman you are now. -- Maya Angelou
kie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-03-07, 11:57   #2
Lykketrollet
Jeg ble frisk!!

Lykketrollet sin avatar

Lykketrollet er et navn som alle kjenner tilLykketrollet er et navn som alle kjenner tilLykketrollet er et navn som alle kjenner tilLykketrollet er et navn som alle kjenner tilLykketrollet er et navn som alle kjenner tilLykketrollet er et navn som alle kjenner tilLykketrollet er et navn som alle kjenner tilLykketrollet er et navn som alle kjenner tilLykketrollet er et navn som alle kjenner tilLykketrollet er et navn som alle kjenner tilLykketrollet er et navn som alle kjenner til
Standard

Ikke flaut akkurat, men jeg som ble gravid første gang som 18åring var jo redd for at noen skulle se meg. Så meg leeeenge rundt på apoteket før jeg tok det jeg skulle ha.

Andre gang var det også litt merkelig. Da hadde jeg jo en baby på 6-7 mnd. Og var da også redd for å se noen kjente.

Men det gikk bra da

Lykketrollet er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-03-07, 12:12   #3
kie
weird

kie sin avatar

kie har et rykte de fleste bare kan drømme omkie har et rykte de fleste bare kan drømme omkie har et rykte de fleste bare kan drømme omkie har et rykte de fleste bare kan drømme omkie har et rykte de fleste bare kan drømme omkie har et rykte de fleste bare kan drømme omkie har et rykte de fleste bare kan drømme omkie har et rykte de fleste bare kan drømme omkie har et rykte de fleste bare kan drømme omkie har et rykte de fleste bare kan drømme omkie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Re: Syns dere det er flaut å kjøpe graviditets-tester?

Jeg er testedronning når det er en viss fare for baby. Kanskje fordi jeg som regel merker at det er "noe" rimelig kjapt. Ulempen er muligens at jeg dermed har fått med meg tidlige spontanaborter.

You did in your twenties what you knew how to do. When you knew better, you did better. And you should not be judged for the person that you were, but for the person that you're trying to be and for the woman you are now. -- Maya Angelou
kie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-03-07, 12:27   #4
Bluen
intro

Bluen sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Lillestrøm
Blogginnlegg: 391
Bluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Re: Syns dere det er flaut å kjøpe graviditets-tester?

Opprinnelig lagt inn av kie, her.

Jeg er testedronning når det er en viss fare for baby. Kanskje fordi jeg som regel merker at det er "noe" rimelig kjapt. Ulempen er muligens at jeg dermed har fått med meg tidlige spontanaborter.

Det synes jeg ikke nödvendigvis er noen ulempe, ref. svaret mitt over. Men det kommer naturligvis an på bakgrunnen. Hadde jeg ikke opplevd slike svakt positive, tidlige tester, tror jeg faktisk ikke jeg hadde hatt barn i dag. Hvis jeg ikke hadde mast meg til en undersökelse, hadde kanskje polyppene i livmora mi aldri blitt oppdaget.

Bluen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-03-07, 12:36   #5
Vanilja
Ikke fullt så fin

Vanilja sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Østlandet
Blogginnlegg: 13
Vanilja er virkelig godt liktVanilja er virkelig godt liktVanilja er virkelig godt liktVanilja er virkelig godt liktVanilja er virkelig godt liktVanilja er virkelig godt liktVanilja er virkelig godt liktVanilja er virkelig godt liktVanilja er virkelig godt liktVanilja er virkelig godt likt
Standard

Jeg synes ikke det er flaut. Hvorfor skulle det vært det da?

Vanilja er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-03-07, 22:09   #6
Mor til 4
Nattrangler

Mor til 4 sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Mor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner til
Standard

Zoe. Jeg har nok tatt godt over 100 tester, men jeg har aldri testet før forventet mens. men har hatt veldig uregelmessig mens i mange år, kunne variere fra 2-10 ganger i året, gikk nesten aldri under 40 dager mellom.
Jammen godt å være ferdig med dette for det var en slitsom tid med mange skuffelser. men noen gleder ble det også da

Gammel 30-03-07, 00:02   #7
GinaK
Tja...

GinaK sin avatar

Medlem siden: Dec 2006
GinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt av
Standard

Venninnen min jobber på apoteket her så jeg må jo si at jeg ikke har gått dit og kjøpt testene mine da. Hever heller ikke alle reseptene der nettopp pga dette så da tar jeg bilen og kjører litt lengre...
Det er jo mest fordi jeg ville at det skulle være hemmelig en stund da.

Gammel 31-03-07, 23:29   #8
Eria
Fångad av en stormvind

Eria sin avatar

Hvor: Frittgående
Eria er et navn som alle kjenner tilEria er et navn som alle kjenner tilEria er et navn som alle kjenner tilEria er et navn som alle kjenner tilEria er et navn som alle kjenner tilEria er et navn som alle kjenner tilEria er et navn som alle kjenner tilEria er et navn som alle kjenner tilEria er et navn som alle kjenner tilEria er et navn som alle kjenner tilEria er et navn som alle kjenner til
Standard

Sist redigert av Eria : 29-10-08 kl 16:22.
Eria er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-03-07, 22:06   #9
Blondie
ctrl+z

Blondie sin avatar

Blogginnlegg: 228
Blondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Hattifnatten, her.

Zoe.. Greit nok når man har forventede mensdatoer å forholde seg til.

Nettopp

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 03:47.