Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Motehjørnet

Den NYE uendelige shoppingtråden

Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar.

Lukket tråd

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 16-04-07, 23:27   #1
Trulte
:)

Trulte sin avatar

Medlem siden: Jan 2007
Trulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Den NYE uendelige shoppingtråden

Opprinnelig lagt inn av nikki, her.

Jepp,favoritt butikken min det

De hadde ikke så mye,kun denne ene i offwhite og noen SVÆRE i sort + noen "strandvesker"fra Moncler.
Denne var finest

Pleier du handle der?

Barndomsvenninnen min jobber der, så hun kjenner du sikkert Hun er ute i perm nå da.

Trulte er ikke aktiv  
Gammel 17-04-07, 01:08   #2
Muad'Dib
Trapper opp igjen !

Muad'Dib sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Muad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt likt
Standard

Har kjøpt offwhite skinnveske fra Sonia Rykiel og 2 kjoler fra Diane von Furstenberg i dag
En omslagskjole i mørkblått m/offwhite mønster og en mørkblå skjortekjole.
Begge kan sees på net-a-porter,men jeg kjøpte de i Kristiansand sammen med veska.

Nå venter jeg bare på trenchen fra MJ

Bilder, pliiiiiiis ?

Gammel 17-04-07, 08:35   #3
nikki
Bør lage seg en tittel selv

nikki sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Sørlandet
nikki imponerer mange og er sikkert smartnikki imponerer mange og er sikkert smartnikki imponerer mange og er sikkert smartnikki imponerer mange og er sikkert smartnikki imponerer mange og er sikkert smartnikki imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Prøver,men har aldri gjort det før

nikki er ikke aktiv  
Gammel 17-04-07, 09:22   #4
Trulte
:)

Trulte sin avatar

Medlem siden: Jan 2007
Trulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de fleste
Standard

Prøver,men har aldri gjort det før

Hvis bildene ligger ute på nettet, kan du enten høyreklikke og kopiere, så lime inn her inne, eller høyreklikke og trykke på properties. Der kopierer du ut adressen (url'en) og limer den inn her.

Hvis du tar bilder selv, synes jeg det er enklest å laste opp til fotoknudsen og så høyreklikke på bildet, kopiere og lime inn.

Du har jo så mye fint, vi må jo få se bilder!

Trulte er ikke aktiv  
Gammel 17-04-07, 09:37   #5
Agurke
Fabelaktig

Agurke sin avatar

Blogginnlegg: 19
Agurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de fleste
Standard

Fine sko, Snippa. Er de brune og sorte også fra Din Sko? Pris?
De var kjempelekre!

Agurke er ikke aktiv  
Gammel 17-04-07, 21:00   #6
Snippa
Jo flere jo bedre...

Snippa sin avatar

Medlem siden: Dec 2006
Snippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av Skrulla, her.

Fine sko, Snippa. Er de brune og sorte også fra Din Sko? Pris?
De var kjempelekre!

De er fra skopunkten og kostet 199,-

Snippa er ikke aktiv  
Gammel 17-04-07, 09:39   #7
Agurke
Fabelaktig

Agurke sin avatar

Agurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de fleste
Standard

Jeg har kjøpt meg earbuds fra Koss til mp3-spilleren min:

Agurke er ikke aktiv  
Gammel 17-04-07, 15:01   #8
Nessie
Erfaren nok

Nessie sin avatar

Hvor: Trøndelag
Blogginnlegg: 351
Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Fikk skoene fra Lille Vinkel i posten idag .

Enten går det bra, eller så går det over.
Nessie er ikke aktiv  
Gammel 17-04-07, 15:53   #9
Blondie
ctrl+z

Blondie sin avatar

Blogginnlegg: 228
Blondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg kjøpte spasersko i dag! De skal jeg traske rundt i London i til helgen.

Gammel 17-04-07, 15:57   #10
Selma
blid

Selma sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Selma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Kjempefine sko, Blondie! Ha en flott London-tur - det høres deilig ut!

Gammel 17-04-07, 16:07   #11
Claire
Sær og kresen

Claire sin avatar

Claire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Bestilt kjole til lillemor:

... og store mor:

Claire er ikke aktiv  
Gammel 17-04-07, 16:26   #12
LilleLeo
A friend with benefits

LilleLeo sin avatar

Hvor: Bergen
Blogginnlegg: 195
LilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtid
Standard

Opprinnelig lagt inn av Claire, her.

Bestilt kjole til lillemor:

... og store mor:

Hvor?

Gammel 17-04-07, 19:54   #13
Jenna
Det ordner seg alltid

Jenna sin avatar

Hvor: Oslo
Jenna imponerer mange og er sikkert smartJenna imponerer mange og er sikkert smartJenna imponerer mange og er sikkert smartJenna imponerer mange og er sikkert smartJenna imponerer mange og er sikkert smartJenna imponerer mange og er sikkert smartJenna imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Kjøpte meg Lee Marion bukse i dag! Den er kjempegod. Kjøpte jo en av Amor for litt siden men den var altfor stor. Fant derfor en i litt mindre størrelse i dag. Den passet fint til en med min fasong; mye ekstra polstring rundt magen, men ellers greie hofter og lår.

Jenna er ikke aktiv  
Gammel 17-04-07, 20:35   #14
Nessie
Erfaren nok

Nessie sin avatar

Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Jenna, her.

Kjøpte meg Lee Marion bukse i dag! Den er kjempegod. Kjøpte jo en av Amor for litt siden men den var altfor stor. Fant derfor en i litt mindre størrelse i dag. Den passet fint til en med min fasong; mye ekstra polstring rundt magen, men ellers greie hofter og lår.

Str ble det da 33" ?

Nessie er ikke aktiv  
Gammel 17-04-07, 23:09   #15
Jenna
Det ordner seg alltid

Jenna sin avatar

Jenna imponerer mange og er sikkert smartJenna imponerer mange og er sikkert smartJenna imponerer mange og er sikkert smartJenna imponerer mange og er sikkert smartJenna imponerer mange og er sikkert smartJenna imponerer mange og er sikkert smartJenna imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Opprinnelig lagt inn av guniss, her.

Str ble det da 33" ?

Nei, 32" faktisk! Jeg prøvde to forskjellige vasker (en lys og en mørk) og den ene (lyse) kunne jeg faktisk ha 30" i! Men den vasken jeg valgte (mørk) måtte jeg opp i 32". Snakk om forskjell i str.!

Jenna er ikke aktiv  
Gammel 17-04-07, 20:50   #16
Bluen
intro

Bluen sin avatar

Hvor: Lillestrøm
Blogginnlegg: 391
Bluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Jenna, her.

Grattis med ny bukse! Den passer visst de fleste, denne modellen. Jeg har ikke så mye mage, men relativt kraftige hofter og skøyteløperlår, og jeg er også veldig fornøyd med min Marion.

Bluen er ikke aktiv  
Gammel 17-04-07, 20:59   #17
Nessie
Erfaren nok

Nessie sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Elinblu, her.

Grattis med ny bukse! Den passer visst de fleste, denne modellen. Jeg har ikke så mye mage, men relativt kraftige hofter og skøyteløperlår, og jeg er også veldig fornøyd med min Marion.

Men synes ikke Marionbuksa gjorde rompa mi særlig fin .

Nessie er ikke aktiv  
Gammel 17-04-07, 21:01   #18
Bluen
intro

Bluen sin avatar

Hvor: Lillestrøm
Blogginnlegg: 391
Bluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av guniss, her.

Men synes ikke Marionbuksa gjorde rompa mi særlig fin .

Har ikke sett meg i speilet barkfra, jeg, så det jeg vet har jeg ikke vondt av.

Bluen er ikke aktiv  
Gammel 17-04-07, 22:06   #19
Miss Norway
Kidding, right?

Miss Norway sin avatar

Blogginnlegg: 127
Miss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Åh. epleregntøyet er så fint! Storesøster har det i grønt.

Miss Norway er ikke aktiv  
Gammel 17-04-07, 23:11   #20
Agurke
Fabelaktig

Agurke sin avatar

Standard

Kjempefin sveis, Majsa! Skulle ønske jeg hadde hår til å klippe meg sånn.

Agurke er ikke aktiv  
Lukket tråd

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 00:14.