Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Motehjørnet

Den NYE uendelige shoppingtråden

Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar.

Lukket tråd

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 18-04-07, 12:55   #1
morgana
På vent....

morgana sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: På bygda!
morgana er virkelig godt liktmorgana er virkelig godt liktmorgana er virkelig godt liktmorgana er virkelig godt liktmorgana er virkelig godt liktmorgana er virkelig godt liktmorgana er virkelig godt liktmorgana er virkelig godt likt
Standard

Sv: Den NYE uendelige shoppingtråden

Opprinnelig lagt inn av Skrulla, her.

Kjempefin sveis, Majsa! Skulle ønske jeg hadde hår til å klippe meg sånn.

Skulle ønske jeg hadde hode til å kle en sånn sveis Du ble fin,Majsa!

morgana er ikke aktiv  
Gammel 18-04-07, 13:50   #2
malena

malena sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
malena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner til
Standard

Kiddo: Kjempefine klær! Jeg tok bort s'en i https.

Gammel 18-04-07, 14:28   #3
Kula
Trallallaa

Kula sin avatar

Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Viken
Kula imponerer mange og er sikkert smartKula imponerer mange og er sikkert smartKula imponerer mange og er sikkert smartKula imponerer mange og er sikkert smartKula imponerer mange og er sikkert smartKula imponerer mange og er sikkert smartKula imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Jeg kjøpte meg nye kule sko på Bianco på lørdag.

Hvit skjortebluse, bukse og noen topper ble også med hjem. Jammen fikk jeg ikke kjøpt meg en ny BH som PASSET også. Hurra!

Kula er ikke aktiv  
Gammel 18-04-07, 15:02   #4
Nå også i farger

Medlem siden: Oct 2006
Avatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtid
Standard

Vi har fått Katvig til byen!!

Jeg hadde dårlig tid, så jeg fikk bare kjøpt dette:

Pluss orange strømpebukse.

Gammel 21-04-07, 20:55   #5
LaBanga
fri

LaBanga sin avatar

Blogginnlegg: 11
LaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Og i dag har jeg bestilt sovesofa i denne turkis-fargen:

LaBanga er ikke aktiv  
Gammel 21-04-07, 21:33   #6
Kula
Trallallaa

Kula sin avatar

Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Viken
Kula imponerer mange og er sikkert smartKula imponerer mange og er sikkert smartKula imponerer mange og er sikkert smartKula imponerer mange og er sikkert smartKula imponerer mange og er sikkert smartKula imponerer mange og er sikkert smartKula imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Jeg har kjøpt meg ny sykkel i dag, med matchende hjelm og sykkelflaske. Og sykkelhansker og sykkelbukse. Lækker var buksen. *vralte vralte*

Jeg var også og hentet en stooor pakke fra HM på posten i dag. Masse sommertøy til Jonas, og endel til meg også.

I går fikk jeg pakke fra Danmark med en OXMO kjole. Den var utrolig flott. Og en D&G t-shirt. Flott den også. Så nå er jeg i grunn klar til sommeren.

Kula er ikke aktiv  
Gammel 21-04-07, 22:49   #7
Majsa
Quiet, please

Majsa sin avatar

Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 8
Majsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt av
Standard

Kjøpte denne til Aurora tidligere i uken:

Den er i tre, og egentlig mye finere i virkeligheten enn på bildet.

Gammel 21-04-07, 22:59   #8
Canisa
Viser tenner

Canisa sin avatar

Hvor: Tromsø
Blogginnlegg: 14
Canisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Majsa, her.

Kjøpte denne til Aurora tidligere i uken:

Den er i tre, og egentlig mye finere i virkeligheten enn på bildet.

Den så flott ut! Hvilket merke?
Snuppa hadde blitt lykkelig for en slik, og hun blir jo tre år snart ...

Gammel 21-04-07, 23:16   #9
Majsa
Quiet, please

Majsa sin avatar

Majsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Canisa, her.

Den så flott ut! Hvilket merke?
Snuppa hadde blitt lykkelig for en slik, og hun blir jo tre år snart ...

Melissa & Doug, vet ikke om det selges i Norge.

Gammel 24-04-07, 06:21   #10
Majsa
Quiet, please

Majsa sin avatar

Standard

I dag kom den endelig:

Mountain Buggy Urban Fifties Limited ed.

Gammel 25-04-07, 00:09   #11
Miss Norway
Kidding, right?

Miss Norway sin avatar

Blogginnlegg: 127
Miss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Majsa: Du MÅ ikke vise sånt til en avvent vognoholiker!

Miss Norway er ikke aktiv  
Gammel 25-04-07, 00:17   #12
Nooria
Stadig underveis

Nooria sin avatar

Nooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av Miss Norway, her.

Er det fare for at du lager et barn til nå da eller?

Nooria er ikke aktiv  
Gammel 25-04-07, 01:07   #13
Bluen
intro

Bluen sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Lillestrøm
Blogginnlegg: 391
Bluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Kanskje noen av vognoholikerne har en avlagt vogn å selge meg - 2003-modell eller noe annet nytt? Vi har en som er så gammel og lurvete at vi konsekvent må slå av en lengre prat med samtlige forbipasserende som har samme vogna. Det er riktig kontaktskapende.

Bluen er ikke aktiv  
Gammel 25-04-07, 14:56   #14
Blondie
ctrl+z

Blondie sin avatar

Blogginnlegg: 228
Blondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Elinblu, her.

Kanskje noen av vognoholikerne har en avlagt vogn å selge meg - 2003-modell eller noe annet nytt? Vi har en som er så gammel og lurvete at vi konsekvent må slå av en lengre prat med samtlige forbipasserende som har samme vogna. Det er riktig kontaktskapende.

Gammel og avdanka?
Dere har en særdeles flott vogn!

Gammel 25-04-07, 17:24   #15
Bluen
intro

Bluen sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Lillestrøm
Blogginnlegg: 391
Bluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Blondie, her.

Gammel og avdanka?

Ja, det synes jo jeg også - men den er like fullt 8 år og faller nesten fra hverandre.

Bluen er ikke aktiv  
Gammel 25-04-07, 18:38   #16
Kaktus
St(r)ikkeplante

Kaktus sin avatar

Blogginnlegg: 120
Kaktus er et glitrende lys på stjernehimmelenKaktus er et glitrende lys på stjernehimmelenKaktus er et glitrende lys på stjernehimmelenKaktus er et glitrende lys på stjernehimmelenKaktus er et glitrende lys på stjernehimmelenKaktus er et glitrende lys på stjernehimmelenKaktus er et glitrende lys på stjernehimmelenKaktus er et glitrende lys på stjernehimmelenKaktus er et glitrende lys på stjernehimmelenKaktus er et glitrende lys på stjernehimmelenKaktus er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Opprinnelig lagt inn av Blondie, her.

Gammel og avdanka?

Opprinnelig lagt inn av Elinblu, her.

Ja, det synes jo jeg også - men den er like fullt 8 år og faller nesten fra hverandre.

Dere er så søte.

Gammel 25-04-07, 00:29   #17
Miss Norway
Kidding, right?

Miss Norway sin avatar

Blogginnlegg: 127
Miss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Mr. Norway har låst seg inne på gjesteværelset.

Miss Norway er ikke aktiv  
Gammel 25-04-07, 01:04   #18
morgana
På vent....

morgana sin avatar

morgana er virkelig godt liktmorgana er virkelig godt liktmorgana er virkelig godt liktmorgana er virkelig godt liktmorgana er virkelig godt liktmorgana er virkelig godt liktmorgana er virkelig godt liktmorgana er virkelig godt likt
Standard

Mr. Norway har låst seg inne på gjesteværelset.

Kom igjen da!! Jeg må ha noen flere å være på kjøret sammen med, når det klaffer for oss!

Nydelig vogn,Majsa!

morgana er ikke aktiv  
Gammel 25-04-07, 20:54   #19
morgana
På vent....

morgana sin avatar

Standard

Selma,Angelique,Majsa og Doxa:"Tusen takk!"

morgana er ikke aktiv  
Gammel 26-04-07, 19:22   #20
Nessie
Erfaren nok

Nessie sin avatar

Hvor: Trøndelag
Blogginnlegg: 351
Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

(kjøpt en hvit og grønn kjoletunika på HM. Salg 50%. Har dog ikke råd, så jeg skriver det i parantes, da gjelder det ikke )

Enten går det bra, eller så går det over.
Nessie er ikke aktiv  
Lukket tråd

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 06:06.