Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Motehjørnet

Den NYE uendelige shoppingtråden

Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar.

Lukket tråd

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 10-04-07, 19:47   #1
Filifjonka
Fortynnet

Filifjonka sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 297
Filifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Den NYE uendelige shoppingtråden

Opprinnelig lagt inn av Doxa, her.

Morsomt med sko.

Jeg synes det er kjempeflott med høye hæler. Det er elegant og feminint.
Med mine 1.73 blir jeg egentlig ikke så veldig høy, men jeg føler meg virkelig som en kjempe i forhold til min sambo som er et hode lavere enn meg.

Jeg er også 1,73, men har ennå ikke sett sko som kunne fått meg opp i høyde med mannen min - det er over 20 cm å gå på.

Filifjonka er ikke aktiv  
Gammel 10-04-07, 21:29   #2
Isa
--

Isa sin avatar

Blogginnlegg: 1
Isa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av guniss, her.

Jeg er 176 cm, og en str 44 sånn ca.
Synes ikke jeg er bare lekker på HØYE hæler nei! .
Sånn mellomhøye er helt greit, men høye tynne hæler er helt uaktuelt.
Ser jo ut som ei fulldiger ku.

Akkurat sånn føler jeg meg og

Isa er ikke aktiv  
Gammel 10-04-07, 22:05   #3
Karamell
Introvert textrovert

Karamell sin avatar

Blogginnlegg: 287
Karamell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Limegrønn BULA bukse.
Hvite jeans
To svarte topper
En limegrønn genser.

Karamell er ikke aktiv  
Gammel 11-04-07, 20:17   #4
Majsa
Quiet, please

Majsa sin avatar

Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 8
Majsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt av
Standard

Kjøpte dette til mannen til bursdagen hans:

Gammel 11-04-07, 20:58   #5
Schnuppa
Livsnyter

Schnuppa sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Blogginnlegg: 5
Schnuppa er virkelig godt liktSchnuppa er virkelig godt liktSchnuppa er virkelig godt liktSchnuppa er virkelig godt liktSchnuppa er virkelig godt liktSchnuppa er virkelig godt liktSchnuppa er virkelig godt liktSchnuppa er virkelig godt liktSchnuppa er virkelig godt liktSchnuppa er virkelig godt likt
Standard

Opprinnelig lagt inn av Majsa, her.

Herlig herlig! Nydelig sett du har kjøpt. Mannen min bruker kun høvel og jeg digger det. Nybaberbert er ikke helt det samme når gutta bruker maskin.

Schnuppa er ikke aktiv  
Gammel 11-04-07, 22:18   #6
Muad'Dib
Trapper opp igjen !

Muad'Dib sin avatar

Muad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt likt
Standard

Lekkert, Majsa !

Og nå hvor jeg likevel er blitt beskyldt for å være høydekapitalist (de høye skal bli høyere, og de lave skal bli mindre) kan jeg likegodt legge denne ut:

Gammel 11-04-07, 22:20   #7
Muad'Dib
Trapper opp igjen !

Muad'Dib sin avatar

Muad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt likt
Standard

Karamell: lekker kjole, jeg har akkurat den samme, til og med i samme størrelse !

Gammel 11-04-07, 23:43   #8
Hobbes
Snikende tiger

Hobbes sin avatar

Blogginnlegg: 232
Hobbes imponerer mange og er sikkert smartHobbes imponerer mange og er sikkert smartHobbes imponerer mange og er sikkert smartHobbes imponerer mange og er sikkert smartHobbes imponerer mange og er sikkert smartHobbes imponerer mange og er sikkert smartHobbes imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Trenger han et hint?

Gammel 12-04-07, 01:37   #9
Majsa
Quiet, please

Majsa sin avatar

Blogginnlegg: 8
Majsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Hobbes, her.

Trenger han et hint?

Tja, etter to dagers hyttetur og enda et par dager fri i forrige uke, kunne det nesten se sånn ut. Neida, han har en jobb der han bør være nybarbert hver dag, så det er vanligvis ikke noe jeg trenger å passe på.

Gammel 10-04-07, 20:38   #10
Nooria
Stadig underveis

Nooria sin avatar

Nooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de fleste
Standard

Jeg fikk disse i posten fra taylorshoes i dag.

De er virkelig ikke så verst (fargen heter Gold, men de er vel mer bronsje).

Nooria er ikke aktiv  
Gammel 10-04-07, 21:35   #11
Isa
--

Isa sin avatar

Blogginnlegg: 1
Isa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av Nooria, her.

Jeg fikk disse i posten fra taylorshoes i dag.

De er virkelig ikke så verst (fargen heter Gold, men de er vel mer bronsje).

Lurer veldig på hvordan de ser ut "live". Er de like skinnende som på bildet?

Isa er ikke aktiv  
Gammel 10-04-07, 21:40   #12
Nooria
Stadig underveis

Nooria sin avatar

Nooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av marikken, her.

Lurer veldig på hvordan de ser ut "live". Er de like skinnende som på bildet?

Ja jeg lurte også veldig på det . De er ikke plagsomt skinnende hvertfall. Litt lysere enn på bildet men likevel litt bronsjeaktig. Jeg synes faktisk fargen er finere RL enn på bildet.

Nooria er ikke aktiv  
Gammel 10-04-07, 22:03   #13
Miss Norway
Kidding, right?

Miss Norway sin avatar

Blogginnlegg: 127
Miss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Det var grisebillig Morgana! Jeg betalte 3400,- for mine - og de er kort modell dessuten!

De er faktisk veldig OK å gå med selv om de er så høye. Og perfekt til slaps, men det får jo ikke du testet ut. Mine har tykt mykt ull-pels-for, har disse det mon tro?

Størrelsene er dessuten veldig "riktige".

Miss Norway er ikke aktiv  
Gammel 10-04-07, 22:20   #14
morgana
På vent....

morgana sin avatar

Hvor: På bygda!
morgana er virkelig godt liktmorgana er virkelig godt liktmorgana er virkelig godt liktmorgana er virkelig godt liktmorgana er virkelig godt liktmorgana er virkelig godt liktmorgana er virkelig godt liktmorgana er virkelig godt likt
Standard

Opprinnelig lagt inn av Miss Norway, her.

Det var grisebillig Morgana! Jeg betalte 3400,- for mine - og de er kort modell dessuten!

De er faktisk veldig OK å gå med selv om de er så høye. Og perfekt til slaps, men det får jo ikke du testet ut. Mine har tykt mykt ull-pels-for, har disse det mon tro?

Størrelsene er dessuten veldig "riktige".

Godt å høre Håper jeg får de fort. NYprisen var litt over 500 USD så jeg , og de er vel på salg der borte nå. Budprisen startet på 50 USD, så jeg var riktig heldig tror jeg(hvis jeg ikke får meg en overraskelse når de kommer i posten da)

Er fortsatt på jakt etter de andre MJ-bootsene da, men tror neppe jeg kommer over de så billig.

morgana er ikke aktiv  
Gammel 11-04-07, 10:06   #15
Pastill
Pauset

Hvor: In Town!
Pastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Jeg har flere sko med stilettheler. Maks 7 cm her. Der går smertegrensen. Jeg er 172 og str 42. Ser ikke noe galt i å ha tynne heler, iom at jeg har relativt slanke legger. Syntes tykke heler bare ser klumpete ut.

Jeg ser heller ikke greia med at lave personer ikke skal ha høye heler. Syntes ikke den "endelige" høyden har noe å si, men heller det at det er fint med høye heler for å strekke bena litt. Uansett høyde.

Pastill er ikke aktiv  
Gammel 11-04-07, 10:10   #16
Trulte
:)

Trulte sin avatar

Medlem siden: Jan 2007
Trulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av Pastill, her.

Jeg har flere sko med stilettheler. Maks 7 cm her. Der går smertegrensen. Jeg er 172 og str 42. Ser ikke noe galt i å ha tynne heler, iom at jeg har relativt slanke legger. Syntes tykke heler bare ser klumpete ut.

Jeg ser heller ikke greia med at lave personer ikke skal ha høye heler. Syntes ikke den "endelige" høyden har noe å si, men heller det at det er fint med høye heler for å strekke bena litt. Uansett høyde.

Det kan se uproposjonert ut hvis små folk har alfor høye hæler, 10 cm og opp.. Det kan fint gå likevel, om man har lang lang kjole, eller lang bukse som skjuler hælen. Da får man lange lekre bein

Trulte er ikke aktiv  
Gammel 11-04-07, 18:23   #17
Kaktus
St(r)ikkeplante

Kaktus sin avatar

Blogginnlegg: 120
Kaktus er et glitrende lys på stjernehimmelenKaktus er et glitrende lys på stjernehimmelenKaktus er et glitrende lys på stjernehimmelenKaktus er et glitrende lys på stjernehimmelenKaktus er et glitrende lys på stjernehimmelenKaktus er et glitrende lys på stjernehimmelenKaktus er et glitrende lys på stjernehimmelenKaktus er et glitrende lys på stjernehimmelenKaktus er et glitrende lys på stjernehimmelenKaktus er et glitrende lys på stjernehimmelenKaktus er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Jeg har kjøpt disse:

Og disse til frøkna:

Rettere sagt, jeg har bedt mannen min om å kjøpe.

Gammel 11-04-07, 20:15   #18
Nessie
Erfaren nok

Nessie sin avatar

Hvor: Trøndelag
Blogginnlegg: 351
Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Her har det kommet i hus vinterdress til neste år

Skogstad på tilbud:

Enten går det bra, eller så går det over.
Nessie er ikke aktiv  
Gammel 11-04-07, 23:17   #19
Nå også i farger

Avatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtid
Standard

Opprinnelig lagt inn av guniss, her.

Her har det kommet i hus vinterdress til neste år

Skogstad på tilbud:

Denne har vi også. Den er finere i virkeligheten enn på bilde ditt.
Lillegutt skal få arve den. Snuppa har brukt den 1 vinter, og den finnes ikke slitt.

Gammel 12-04-07, 07:51   #20
Nessie
Erfaren nok

Nessie sin avatar

Hvor: Trøndelag
Blogginnlegg: 351
Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Bella76, her.

Denne har vi også. Den er finere i virkeligheten enn på bilde ditt.
Lillegutt skal få arve den. Snuppa har brukt den 1 vinter, og den finnes ikke slitt.

Ja, den var virkelig knallfin!
Fikk den på tilbud til 200.

Enten går det bra, eller så går det over.
Nessie er ikke aktiv  
Lukket tråd

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 13:39.