Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Gremlis reise- og fremmedspråkforum

Erfaringer med Tyrkia?

Gremlis reise- og fremmedspråkforum Forum for diskusjon av reiser, reisemål, og fremmedspråk.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 29-03-12, 16:16   #101
Pelikan
Tåler regn
 
Pelikan sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Home, but not alone
Innlegg: 5.045
Blogginnlegg: 24
Pelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Erfaringer med Tyrkia?

Opprinnelig lagt inn av Dixie Diner, her.

Jøss. Men alle jeg har snakket med som har vært der skryter det opp i skyene. Nå er det uansett bestilt, håper bare vi får en fin ferie.

Nazar har egen side på FB, der kan du se mange som vil reise tilbake til Pegasus world. Faktisk har alle dem jeg har snakket med som har vært der vært skikkelig fornøyd. Jeg kjenner 5 familer som har vært der. Så ikke la deg skremme!

Pelikan er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-03-12, 16:30   #102
Dixie Diner
Nymotens gammeldags
 
Dixie Diner sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
Innlegg: 43.980
Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Erfaringer med Tyrkia?

Nå har jeg sittet og søkt på alt om Pegasos World her inne, og jeg finner ikke noe negativt, stort er sett bare kjempefornøyde. Angelique sa det var det beste stedet hun hadde vært på, alt var så rent og fint og maten var kjempegod. Ser andre skriver det også, god mat og rent vann og i det hele tatt. Så jeg tar sjansen og gleder meg.

__________________
I stepped on a cornflake, now I'm a cereal killer.
Dixie Diner er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-03-12, 18:35   #103
Barbarella
Bør lage seg en tittel selv
 
Barbarella sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 1.561
Blogginnlegg: 1
Barbarella er virkelig godt liktBarbarella er virkelig godt liktBarbarella er virkelig godt liktBarbarella er virkelig godt liktBarbarella er virkelig godt liktBarbarella er virkelig godt liktBarbarella er virkelig godt liktBarbarella er virkelig godt liktBarbarella er virkelig godt likt
Standard

Sv: Erfaringer med Tyrkia?

Vi var veldig misfornøyd, men jeg vet om noen som var et par uker etter oss og som var kjempefornøyd, så det er nok veldig individuelt. For vår del er det hele greia med All Inclusive som ikke funker tror jeg, og i hvert fall ikke når hotellet ligger så langt unna sentrum.

__________________
2001 - 2005 - 2007 - 2016
Barbarella er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-03-12, 18:38   #104
Dixie Diner
Nymotens gammeldags
 
Dixie Diner sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
Innlegg: 43.980
Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Erfaringer med Tyrkia?

Ja, man vet jo liksom ikke helt hva man kan forvente når en person sier det var forferdelig, mens en annen sier det var den beste plassen hun noensinne har vært på.
Jeg får vel bare vente og se. Jeg har googlet mye og, og det virker jevnt over som om flere er superfornøyde enn de som er misfornøyde, så jeg velger å tro at vi får et fint opphold. Turen er bestilt og depositumet betalt, så jeg gleder meg ...

__________________
I stepped on a cornflake, now I'm a cereal killer.
Dixie Diner er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-03-12, 18:41   #105
Dixie Diner
Nymotens gammeldags
 
Dixie Diner sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
Innlegg: 43.980
Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Erfaringer med Tyrkia?

På det reviewet der så har resortet ganske god rating da. Noen er misfornøyde, men de fleste har klikket på "exellent", heldigvis.

__________________
I stepped on a cornflake, now I'm a cereal killer.
Dixie Diner er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-03-12, 19:53   #106
carmenzita
Bør lage seg en tittel selv
 
carmenzita sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2008
Hvor: Vestfold
Innlegg: 2.183
carmenzita imponerer mange og er sikkert smartcarmenzita imponerer mange og er sikkert smartcarmenzita imponerer mange og er sikkert smartcarmenzita imponerer mange og er sikkert smartcarmenzita imponerer mange og er sikkert smartcarmenzita imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Erfaringer med Tyrkia?

Opprinnelig lagt inn av Guttemammis, her.

Hva er forskjellen på dette og Royal Pegasos World?

Prøver å lure med meg mannen til Tyrkia i September, barna er glade bare det blir sol og varme

Jeg har vært på Pegasos Royal,kjempeflott hotell,og vi hadde en utrolig herlig uke der nede. (jeg er SÆR i matveien,men det var alltid noe jeg fant å spise)

Pegasos Royal er en del av Pegasos Planet og ligger i en rekke sammen med Pegsos Resort og Pegasos Club. Masse bassengområder,masse flotte sklier,og stranda to skritt unna!
Pegasos Royal ligger i utenfor Alanya, Pegasos World ligger vel i nærheten av Side.

Vi betalte 24000 i begynnelsen av september for 3 voksne og 1 barn.

carmenzita er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-03-12, 19:55   #107
Dixie Diner
Nymotens gammeldags
 
Dixie Diner sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
Innlegg: 43.980
Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Erfaringer med Tyrkia?

Åja jeg trodde de lå i nærheten av hverandre og delte strand, men da blander jeg sikkert. Det er en lang, nydelig strand rett ved siden av World og. Digg.

__________________
I stepped on a cornflake, now I'm a cereal killer.
Dixie Diner er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-03-12, 20:51   #108
Bloppy
Det kommer seg
 
Bloppy sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: På en gård
Innlegg: 8.707
Bloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Erfaringer med Tyrkia?

Nå oppdaget jeg denne da.
Vi var jo der i fjor. Og det var fantastisk. Bassengområdene er helt fantastiske altså. Ungene kommer til å elske dere for den ferien der for å si det sånn.
Rent og pent, noen enkle butikker på hotellet, og god mat.
Kort vei til stranda. Også sitter det noen damer i en bod på vei ned til stranden og steker noe som minner om lefse. Varme med sukker og kanel.

Hørte med noen andre som hadde vært der i to uker, de ble litt lei av maten. Men sånn er det jo bare. Også er det lurt å plukke med seg litt vann og sette i kjøleskapet på rommet. De rekker ikke å fylle på og holde drikken kald bestandig.
Kjøleskapet i baren ved nederste bassenget, eller strandbaren har ofte kald drikke på kvelden i hvertfall. Når alle andre surrer rundt barene og sånn.

Også er det lurt å gå inn ved spa avdelingen om kvelden for å plukke med seg håndklær til neste dag. Helt innerst der har de hyller med rene hånklær. Så slipper du å stå i kø ved boden nede ved stranden for å få rene håndklær.
Og lurt å ha med noen selv til å legge ut ved solsengene. Ellers er det vanskelig å kjenne igjen sine senger blandt tre tusen andre blå håndklær.

IKKE KJØP SOLKREM DER! Jeg endte opp med et helvetes utslett det tok to uker å bli kvitt igjen. Tror ikke tyrkisk faktor 50+klorvann+gummimadrass og masse sol var den beste komboen akkurat.

Også MÅ dere ta bussen inn til Sidè by. Gå gjerne fra bussholdeplassen og inn til byen. Da går dere langs ruinene og gjennom byporten som er en del av ruinene. Nydlig i solnedgangen! Også må dere få med dere is showet neders ved kaia. Det er skikkelig artig. Han som står på toppen der har ingenting å stille opp med.

Og som alle andre "sydensteder" må du påregne å prute om du skal handle noe som helst. Det er bare å ikke vise interesse, så gidder de ikke å bry seg med deg heller.

Åhh. Jeg kjenner jeg er bittelitt misunnelig.
Bare å spørre om det er noe. Jeg skulle skrive mer, men nå må jeg se på "Damene først!"

__________________
Snuppa 98
Poden 05
Bloppy er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-03-12, 20:51   #109
Hyacinth
Kontrollfrik
 
Hyacinth sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
Innlegg: 37.943
Hyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Erfaringer med Tyrkia?

Opprinnelig lagt inn av Sonja Sockersöt, her.

Var det ikke noen her inne også som var ekstremt misfornøyde etter et opphold der?
Men det varierer jo hva man liker og hva man synes er OK, hva man forventer av standard osv. Jeg vet om flere som har vært fornøyde med resortet vi bodde på da va var på Gran Canaria i vinter, og attpå har bodd der flere ganger, men både jeg og broderen er hjertens enige om at det var et nedsarva, trist jævla høl som vi aldri i verden reiser tilbake til.

Hvor var det? :intrisert: Jeg har nemlig tilgode å finne et hotell jeg liker på GC...

Hyacinth er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 29-03-12, 20:57   #110
Hyacinth
Kontrollfrik
 
Hyacinth sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
Innlegg: 37.943
Hyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Erfaringer med Tyrkia?

Opprinnelig lagt inn av Sonja Sockersöt, her.

Paradise Lago Taurito. Paradise meg på tvers i rattatta. Reiste med Startour.

Ah. Ikke vært i Taurodalen. (Annet enn å ha kjørt forbi.) Jeg vet mange skryter av Sumwing Arguineguin, men nei takk. Trodde kanskje det var der du hadde vært.

Hyacinth er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 29-03-12, 21:02   #111
Dixie Diner
Nymotens gammeldags
 
Dixie Diner sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
Innlegg: 43.980
Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Erfaringer med Tyrkia?

Opprinnelig lagt inn av Bloppy, her.

Nå oppdaget jeg denne da.
Vi var jo der i fjor. Og det var fantastisk. Bassengområdene er helt fantastiske altså. Ungene kommer til å elske dere for den ferien der for å si det sånn.
Rent og pent, noen enkle butikker på hotellet, og god mat.
Kort vei til stranda. Også sitter det noen damer i en bod på vei ned til stranden og steker noe som minner om lefse. Varme med sukker og kanel.

Hørte med noen andre som hadde vært der i to uker, de ble litt lei av maten. Men sånn er det jo bare. Også er det lurt å plukke med seg litt vann og sette i kjøleskapet på rommet. De rekker ikke å fylle på og holde drikken kald bestandig.
Kjøleskapet i baren ved nederste bassenget, eller strandbaren har ofte kald drikke på kvelden i hvertfall. Når alle andre surrer rundt barene og sånn.

Også er det lurt å gå inn ved spa avdelingen om kvelden for å plukke med seg håndklær til neste dag. Helt innerst der har de hyller med rene hånklær. Så slipper du å stå i kø ved boden nede ved stranden for å få rene håndklær.
Og lurt å ha med noen selv til å legge ut ved solsengene. Ellers er det vanskelig å kjenne igjen sine senger blandt tre tusen andre blå håndklær.

IKKE KJØP SOLKREM DER! Jeg endte opp med et helvetes utslett det tok to uker å bli kvitt igjen. Tror ikke tyrkisk faktor 50+klorvann+gummimadrass og masse sol var den beste komboen akkurat.

Også MÅ dere ta bussen inn til Sidè by. Gå gjerne fra bussholdeplassen og inn til byen. Da går dere langs ruinene og gjennom byporten som er en del av ruinene. Nydlig i solnedgangen! Også må dere få med dere is showet neders ved kaia. Det er skikkelig artig. Han som står på toppen der har ingenting å stille opp med.

Og som alle andre "sydensteder" må du påregne å prute om du skal handle noe som helst. Det er bare å ikke vise interesse, så gidder de ikke å bry seg med deg heller.

Åhh. Jeg kjenner jeg er bittelitt misunnelig.
Bare å spørre om det er noe. Jeg skulle skrive mer, men nå må jeg se på "Damene først!"

Så deilig å lese, tusen takk.
Takk for alle tips! Selv om vi har betalt for AI, så kommer vi ikke til å kun oppholde oss på området, vi må jo få med oss litt av Side ellers også. Så takk for tips, dette blir bra!

__________________
I stepped on a cornflake, now I'm a cereal killer.
Dixie Diner er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-03-12, 21:08   #112
Elisabet
Står på egne ben
 
Elisabet sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 10.924
Elisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Erfaringer med Tyrkia?

Jeg kan i alle fall anbefale rundturen Nazar har. Det er en dagstur som går til et par forskjellige markeder, samt en kjent foss og der var det også noe show av noe slag og til slutt båttur i sakte fart nedover en elv og hadde stopp i enden der hvor saltvann og ferskvann møtes. Snålt å være på ei nydelig strand også kan du bade i iskaldt vann på ene siden og deilig varmt sjøvann på andre siden. Alt dette var på samme turen. Utrolig flott tur. Nå hadde ikke jeg med unger på den turen, men det går strålende å ha med unger på den turen. En har også mye tid til å gå litt for seg selv. Jeg reste med Nazar, men var på et annet hotell, men vi plukket opp en haug folk på det hotellet når vi skulle på turen.

Elisabet er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-03-12, 21:29   #113
GinaK
Tja...
 
GinaK sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Innlegg: 15.870
GinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt av
Standard

Sv: Erfaringer med Tyrkia?

Enig med Bloppy at ungene elsker deg for stedet. Gutta snakker ofte om stedet enda, vi var der i høstferien 2010. De digget virkelig bassengområdet, det var helt fantastisk. Vi var utrolig fornøyd.

Leste litt raskt på den linken med kritikk. Klart a det alltid er noen som er misfornøyd. Sånn er det alltid.

Vi sjekket litt rundt når vi kom og leste litt i permen som lå på rommet.
Et stort tips er at de åpner restauranten for middag en time før, det er for familier med barn som da har det mer rolig i matsalen når de spiser. For det ER virkelig tjokka fullt med folk, kø og kaotisk når man har med barn som man skal passe på, hente mat til, samtidlig som man har hendene fulle av mat og drikke OG gjerne vil myse litt på maten selv..
Så møt opp timen før så blir det mer ro ved middagen.

Lillebror var med på barneklubben, de snakket svensk. Når han ville tilbake så fulgte personalet han til oss, holdt han i hånden og slapp han ikke før vi hadde overtatt han. Toppers klubb.

Vi hørte også noe om at det var kjedelige drinker. Jeg drakk en eneste drink en kveld det var show. Ellers var det vin til maten. Jeg tok med en flaske rødvin på rommet og den hadde jeg hele uka. Vi er ikke akkurat så rå på flaska men de har bar i restauranten hvor de har et utvalgmed hvitvin og rødvin.
Det kommer til å bli knall. Kos dere.

__________________
Gina og gutta, 2001 og 2005
Jeg eldes ikke - jeg mørner.
GinaK er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-03-12, 21:35   #114
Dixie Diner
Nymotens gammeldags
 
Dixie Diner sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
Innlegg: 43.980
Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Erfaringer med Tyrkia?

Så deilig å høre, tusen takk GinaK! Vi drikker ikke alkohol noen av oss, så akkurat den biten tenker vi ikke på. Det går i brus og vann. Gleder meg fordervet!!!

__________________
I stepped on a cornflake, now I'm a cereal killer.
Dixie Diner er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-03-12, 22:12   #115
Bloppy
Det kommer seg
 
Bloppy sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: På en gård
Innlegg: 8.707
Bloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Erfaringer med Tyrkia?

Og dere kommer til å bli gale i hodet av musikken på minidiscoen, men det var verdt det når jeg så at Pompen koste seg så innmari med det.

Lunsjen tror jeg vi spiste i restauranten kun en gang. Ellers så lagde vi oss toast, og tok salat, pommes etc fra snackbarene ved bassenget. Lobbyen er fantastisk fin.
Eller, vi er i allefall ikke vant til sånn standard, så for oss var det veldig flott.

Klart man kan alltids finne ting å klage på, men det kommer litt an på hvilken innstilling man har tenker jeg da. Om du forventer Dubai standard, så kan du bli skuffet. Men nå har vi da vært på noen charter turer, og dette var den desidert beste. Men det er charter da.

Og rommet var veldig fint. Stor og god plass. Ungene hadde eget soverom som omtrent var på str med et vanlig dobbeltrom. Dere har vært på Flamingo? Eller var det noen andre som hadde et fantastisk reisebrev derfra i fjor? Soverommet til ungene var på str med det rommet vi hadde der i hvertfall. Det hadde to enkelt senger, og egen tv og skrivebord, samt et lite bord og to stoler. Genialt for tegning og sånt. Soverommet vårt var bittelitt større, og vi hadde også tv, skrivebord og lite kjøleskap. Og utgang til balkong. Det tror jeg kanskje ungene hadde også? Husker ikke helt jeg. Godt med skapplass på begge rommene. Og gulvplass var det også godt med på begge rommene. Man behøvde ikke snike seg rundt sengen for å komme til andre enden av rommet.

Åhh. Jeg vil tilbake kjenner jeg!

__________________
Snuppa 98
Poden 05
Bloppy er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-03-12, 22:24   #116
Dixie Diner
Nymotens gammeldags
 
Dixie Diner sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
Innlegg: 43.980
Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Erfaringer med Tyrkia?

Høres fantastisk ut! Jeg har ikke vært på Flamingo nei. Takk for info, jeg gleder meg mer og mer. *nedtelling for harde livet*
Og så håper jeg virkelig mandarinen (som nettopp fylte 4) er bleiefri til vi skal dra, aargh. Men nå er det påskeferie neste uke så da skal vi ha intensiv bleieavvenning, enten han vil eller ikke.

__________________
I stepped on a cornflake, now I'm a cereal killer.
Dixie Diner er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 16:20.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no