|
|||||||
| Fest og høytid Et forum for å diskutere praktiske forberedelser knyttet til jubileer, bryllup, konfirmasjon, bar mitzva, ramadan, dåp og navnefest, mm. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#1 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Jun 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hva har dere i påskeegget?Godteri og noe å leke med, perler, oppgavebøker eller lignende. De fikk så store egg at det er uaktuelt å fylle dem med bare godteri.
|
|
|
#2 |
|
Erfaren
Medlem siden: Apr 2011
![]() ![]() |
Sv: Hva har dere i påskeegget?Påskeeggene kommer fra besteforeldre så jeg har igrunnen ikke noe kontroll der. I år var det en stor pose smågodt, med en god del ble ikke likt. I tillegg var det noen kjærligheter og melkesjokolade. |
|
|
|
|
|
#3 |
|
I endring
|
Sv: Hva har dere i påskeegget?Jeg har kjøpt STORE påskeegg til ungene i år men sliter med hva jeg skal fylle dem med, vi reiser på hytta i ettermiddag og blir borte hele påsken så må være noe annet enn bare snop også, men hva? Jeg har kjøpt hver sin pakke med glowsticks til dem.
|
|
|
#4 |
|
Medlem siden: Mar 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hva har dere i påskeegget?Et blad de liker godt?
|
|
|
#7 |
|
i tåka
Medlem siden: Dec 2011
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hva har dere i påskeegget?Her er det barnas tante som står for ungenes påskeegg, og i tillegg til godteri pleier det å være en tannkost i egget. Det syns vi er litt festlig. |
|
|
|
|
|
#8 |
|
Sv: Hva har dere i påskeegget?Alle butikkene har billig smågodt nå.
|
|
|
#9 |
|
|
Sv: Hva har dere i påskeegget?I år vart det visst Smarties- kanin (obligatorisk i følge storesøster), Freia's fylte sjokoladeegg (ingen påske ute, framleis i følge storesøster) og så kjøpte eg kvar deira pose med noko minigodterigreier eg fann på Rema 1000.
|
|
|
#10 |
|
Dårlig husmor
|
Sv: Hva har dere i påskeegget?Jeg har tenkt å kjøpe noe fint og påskete, skal en tur ut i lunsjen i dag. |
|
|
|
|
|
#11 |
|
I endring
|
Sv: Hva har dere i påskeegget?På guttungen ble det tidligere nevnte glowsticks samt ett mastermind spill og litt snop jeg må nok finne ett blad til han også for å jevne litt for på lillesøster ble det glowsticks, tegnebok,farger og en liten barbie og litt snop. I sum ble det likt men ser at det kan reageres på innholdet.
|
|
|
#13 |
|
Personlig pessimist
|
Sv: Hva har dere i påskeegget?De får ganske små egg. Litt påskesjokolader, en Eventyrsjokolade og en minitube med Nugatti til hver.
|
|
|
|
#14 |
|
Textrovert
|
Sv: Hva har dere i påskeegget?Tiåringen min liker ikke så mye godteri, så jeg kommer til å legge oppi litt Fox, Kvikklunsj, melkesjokolade, kjærlighet på pinne, jelly beans eller lignende.
|
|
|
#15 |
|
Sv: Hva har dere i påskeegget?Små egg her også. En dropseske, en melkesjokolade og gullmynter i sjokolade. Får se om det blir noe mer også.
|
|
|
#16 |
|
ej ikke møjkets heije
|
Sv: Hva har dere i påskeegget?Moren min lager påskeegg til alle barnebarna. Hun fyller det samme i alle eggene. Knerten min er ekstremt kresen (har jeg nevnt det før eller?
|
|
|
|
#19 |
|
lettere utlada
|
Sv: Hva har dere i påskeegget?Å jammen meg, der var jo tråden fra i fjor jo.
|
|
|
#20 |
|
Medlem siden: Sep 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hva har dere i påskeegget?Her er det Donaldpocket, kvikklunsj og litt forskjellig godteri fra kiosken. Ikke menger, men nok til en god dose med lørdagsgodter |
|
|
|
![]() |
|
|