Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr > Husmorskole

Hva tørker dere ikke i tørketrommelen?

Husmorskole Det finnes et hav av gode tips til hvordan få ting til å fungere bedre. Her kan man spørre, dele og få gode råd av hverandre.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 20-05-12, 09:24   #61
Floksa
can-jur
 
Floksa sin avatar
 
Medlem siden: May 2009
Hvor: Vinterland
Innlegg: 17.620
Blogginnlegg: 121
Floksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva tørker dere ikke i tørketrommelen?

Jeg tromler ikke bunaden min.

__________________
F-I-R-E

Bokhyllen er den stige, hvorved du bliver din overmanns lige - Henrik Wergeland
Floksa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-05-12, 09:30   #62
Macky
Flink jente
 
Macky sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Innlegg: 3.303
Macky imponerer mange og er sikkert smartMacky imponerer mange og er sikkert smartMacky imponerer mange og er sikkert smartMacky imponerer mange og er sikkert smartMacky imponerer mange og er sikkert smartMacky imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Hva tørker dere ikke i tørketrommelen?

Det er bare undertøy, ikke de som er "delikate" , håndklær og sengetøy som går i tørketrommelen, ja, og dunjakker. Ellers henger alt oppe til tørk.

Macky er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-05-12, 10:19   #63
Slettet bruker
Passiv
 
Innlegg: n/a
Standard

Sv: Hva tørker dere ikke i tørketrommelen?

Jeg tromler stort sett alt, bortsett fra ull og silke og noen syntetiske plagg som jeg ikke vet om tåler det.

  Svar med sitat
Gammel 20-05-12, 10:23   #64
Kirsebær
Guardian of the galaxy
 
Kirsebær sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 22.555
Blogginnlegg: 85
Kirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva tørker dere ikke i tørketrommelen?

Dere som har tørketrommel, men ikke bruker den så mye, er dere likevel glad for å ha den? Er det verd å kjøpe en?

__________________
~Maybe it's time to heal~
Kirsebær er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-05-12, 10:29   #65
Niobe
Personlig pessimist
 
Niobe sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 27.915
Blogginnlegg: 11
Niobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva tørker dere ikke i tørketrommelen?

Jeg ville ikke vært uten tørketrommel, nei. Den trengs til håndklær og sengetøy, uansett.

__________________
«If you can’t be a good example, at least be a horrible warning.»
- Aileen Wuornos, seriemorder
Niobe er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-05-12, 10:45   #66
Katta
maler
 
Katta sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2008
Hvor: Trondheim
Innlegg: 31.245
Blogginnlegg: 92
Katta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva tørker dere ikke i tørketrommelen?

Opprinnelig lagt inn av Kirsebær, her.

Dere som har tørketrommel, men ikke bruker den så mye, er dere likevel glad for å ha den? Er det verd å kjøpe en?

Ja, den blir erstattet når den ryker for å si det sånn. komforten med myke håndklær og ikke minst at det faktisk er en hel del mindre som må innom snora gjør at jeg vil ha en trommel. Håndklær utgjør faktisk en ganske stor del av det som vaskes.

__________________
Storebror 2002 - Toern 2003 - Plutt 2009 - Mikro 2012
Katta er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-05-12, 10:46   #67
Fintdethei!
Javel?
 
Fintdethei! sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2008
Hvor: Opp en trapp og inn en dør
Innlegg: 7.898
Fintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Hva tørker dere ikke i tørketrommelen?

Jeg må ha tørketrommelen, selv om den bare brukes til håndklær, vaskekluter, undertøy, og noen utslitte t-skjorter. Vi er 5 i huset, så det går en bra mengde med håndklær og vaskekluter på en uke, aner ikke hvor jeg skulle hatt plass til å henge det opp til tørk.

Fintdethei! er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-05-12, 10:46   #68
Kirsebær
Guardian of the galaxy
 
Kirsebær sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 22.555
Blogginnlegg: 85
Kirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva tørker dere ikke i tørketrommelen?

Ja, det blir jo en del håndklær og sengetøy, og det tar jo så plass å tørke det ellers.
Jeg tror jeg kommer til å kjøpe.

__________________
~Maybe it's time to heal~
Kirsebær er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-05-12, 10:47   #69
Molly
Bør lage seg en tittel selv
 
Molly sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 6.258
Molly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Hva tørker dere ikke i tørketrommelen?

Jeg lurer litt på denne: http://www.tretti.no/hvitevarer/tork...ronics-rc8015a
Vet dere noe om denne? Eller om kvaliteten på LG?

__________________
Storesøster 02
Lillebror 07
Molly er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-05-12, 21:00   #70
millact
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Mar 2008
Innlegg: 51.665
millact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Hva tørker dere ikke i tørketrommelen?

Jeg tromler håndklær, kluter, sengetøy og yngste sitt undertøy og sokker samt alt hans arvetøy. Det er jo slitt og brukt uansett og da gjør det ikke noe om det tromles og slites litt mer. Eldste vokser så raskt, at jeg tromler ikke hennes klær, for da vil de passe enda kortere tid hvis de krymper. Mine klær tromles heller ikke. Jeg hadde ikke klart meg uten trommel.

__________________
05 og 08
millact er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-05-12, 12:37   #71
rine
Halloen!
 
rine sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2008
Innlegg: 20.376
rine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva tørker dere ikke i tørketrommelen?

Opprinnelig lagt inn av Kirsebær, her.

Dere som har tørketrommel, men ikke bruker den så mye, er dere likevel glad for å ha den? Er det verd å kjøpe en?

Jeg er glad for å ha den, ja. Har verken tid eller plass til å henge opp alt av undertøy, vaskekluter, sokker og sengetøy, så da er den god å ha. Gensere og bukser o.l tar ikke så lang til å henge opp (i tillegg til at jeg synes de ofte blir stygge av å tromles) så da trenger jeg den ikke.

rine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-05-12, 10:08   #72
lavendely
Singing in the rain
 
lavendely sin avatar
 
Medlem siden: May 2008
Innlegg: 395
lavendely er litt kullavendely er litt kul
Standard

Sv: Hva tørker dere ikke i tørketrommelen?

Jeg hadde ikke klart meg uten tørketrommel, men bruker den "bare" til sengetøy, håndklær, kluter, sokker og truser.

__________________
3 små '07'09'11
lavendely er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 18:05.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no