Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr > Stikkas barneutstyrshjørne

Mykt og godt sengetøy til baby, som ikke koster skjorta. Hvor?

Stikkas barneutstyrshjørne Diskusjonsforum for utstyr til barn.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 27-05-12, 18:40   #1
Marit K
Carve canem
 
Marit K sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Øvre Romerike
Innlegg: 6.446
Marit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de fleste
Standard

Mykt og godt sengetøy til baby, som ikke koster skjorta. Hvor?

For halvannet år siden, når vi var helt sikre på at vi ikke skulle ha flere barn, ga vi bort alt av babyutstyr til en venn av oss. Dessverre fikk han ikke bruk for det, og når det viste seg at vi plutselig hadde en liten en på vei så sa han at han fortsatt hadde alt stående og at vi skulle få det i retur. Jeg var da innstilt på at dette også inkluderte de to store posene med sengetøy han fikk. Dessverre viste det seg da mannen hentet utstyret på fredag at av alt vi ga bort var det bare senga, og to dyner som kom i retur, så vi trenger å kjøpe inn nye sengesett, og (flanells)laken. Jeg må sende noen på shopping for meg. Hvor kan jeg sende en eller annen for å kjøpe babysengetøy for en rimelig fornuftig penge? Jeg er ikke interressert i å bruke 300 kroner pr sengesett.

__________________
I et moderne massesamfunn burde det være like selvfølgelig å lese for sine barn
som det er å pusse tennene deres -Jostein Gaarder

06, 07, og 12.
Marit K er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-05-12, 18:43   #2
Cuyahoga
etterpåklokest
 
Cuyahoga sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2010
Innlegg: 7.868
Blogginnlegg: 179
Cuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt av
Standard

Sv: Mykt og godt sengetøy til baby, som ikke koster skjorta. Hvor?

Jeg tror jeg har liggende, dersom det er interessant? Jeg kan sjekke hva jeg har etter ungene har sovnet, og du kan i så fall få det mot porto. (Ikke det at jeg aner hva porto er, kanskje er det like billig og kjøpe nytt på Kid/Princess/Sparkjøp)

Cuyahoga er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-05-12, 18:45   #3
Marit K
Carve canem
 
Marit K sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Øvre Romerike
Innlegg: 6.446
Marit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Mykt og godt sengetøy til baby, som ikke koster skjorta. Hvor?

Åh, det var jo veldig snilt av deg. Jeg er interressert.

__________________
I et moderne massesamfunn burde det være like selvfølgelig å lese for sine barn
som det er å pusse tennene deres -Jostein Gaarder

06, 07, og 12.
Marit K er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-05-12, 18:57   #4
ingling
Bør lage seg en tittel selv
 
ingling sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2009
Hvor: Akershus
Innlegg: 15.076
Blogginnlegg: 533
ingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt av
Standard

Sv: Mykt og godt sengetøy til baby, som ikke koster skjorta. Hvor?

Vi har fra Jysk og Princess, husker ikke helt hva de kostet, men ikke mye over hundrelappen.

__________________
Juni 2011 og januar 2013
ingling er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-05-12, 19:14   #5
GydaG
lider av tastleksi
 
GydaG sin avatar
 
Medlem siden: May 2009
Hvor: På landet
Innlegg: 5.981
Blogginnlegg: 44
GydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Mykt og godt sengetøy til baby, som ikke koster skjorta. Hvor?

Jeg er veldig glad i de myke flanellssettene jeg har kjøpt hos Princess, tror jeg betalte 100,- for de to minste str. Og så var det fint stjernemønster da, det liker jeg.

__________________
2003 2010 2012
It's not only only, but but.
We have to take in nourishment, expel waste and inhale enough oxygen to keep our cells from dying. Everything else is optional!
GydaG er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-05-12, 19:25   #6
dharma
Lager seg en tittel.
 
dharma sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2007
Hvor: Trøndelag
Innlegg: 3.248
dharma er virkelig godt liktdharma er virkelig godt liktdharma er virkelig godt liktdharma er virkelig godt liktdharma er virkelig godt liktdharma er virkelig godt liktdharma er virkelig godt liktdharma er virkelig godt liktdharma er virkelig godt likt
Standard

Sv: Mykt og godt sengetøy til baby, som ikke koster skjorta. Hvor?

Princess og Kid har ofte noen på tilbud og generelt greie priser.

dharma er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-05-12, 19:33   #7
Cuyahoga
etterpåklokest
 
Cuyahoga sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2010
Innlegg: 7.868
Blogginnlegg: 179
Cuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt av
Standard

Sv: Mykt og godt sengetøy til baby, som ikke koster skjorta. Hvor?

Dette var det jeg fant. Det er skrukkete da, men jeg så ingen hull eller flekker.

To til babydyne. Ett i naturhvitt med brodert bord øverst, i stripete bomullssateng. Ett i lyseblått med et lite bamsebroderi. Stripevevd bomullssateng det også. Putetrekk til begge.



Tre sett til vogndyne. Ett med sauer, ett med et broderi og ett med harer og fugler. Putetrekk til alle.


Her er det bare skapfyll, så jeg gir det gladelig vekk om det er av interesse.

Cuyahoga er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-05-12, 19:35   #8
venla
jabbsaft
 
venla sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2008
Hvor: Trondheim
Innlegg: 7.904
venla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Mykt og godt sengetøy til baby, som ikke koster skjorta. Hvor?

Det med kaninmotiv hadde vi, og det var veldig mykt og fint.

__________________
09 & 13
venla er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-05-12, 19:38   #9
Marit K
Carve canem
 
Marit K sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Øvre Romerike
Innlegg: 6.446
Marit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Mykt og godt sengetøy til baby, som ikke koster skjorta. Hvor?

Det høres ut som princess er stedet. Takk for tips!

Cuyahoga: Jeg tar gjerne imot. Gi meg ett lite pip om hvor mye det blir i porto. Tusen takk!

__________________
I et moderne massesamfunn burde det være like selvfølgelig å lese for sine barn
som det er å pusse tennene deres -Jostein Gaarder

06, 07, og 12.
Marit K er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-05-12, 19:39   #10
ingling
Bør lage seg en tittel selv
 
ingling sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2009
Hvor: Akershus
Innlegg: 15.076
Blogginnlegg: 533
ingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt av
Standard

Sv: Mykt og godt sengetøy til baby, som ikke koster skjorta. Hvor?

Ja, det fra Princess med stjerner har vi også, det er deilig mykt og godt!

__________________
Juni 2011 og januar 2013
ingling er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-05-12, 21:02   #11
millact
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Mar 2008
Innlegg: 51.575
millact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Mykt og godt sengetøy til baby, som ikke koster skjorta. Hvor?

Har dessverre gitt vekk alt, ellers skulle du fått herfra. Hadde noen myke fra Princess, ikke så dyre.

__________________
05 og 08
millact er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-05-12, 09:12   #12
Levic
Bør lage seg en tittel selv
 
Levic sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Nær Oslo
Innlegg: 2.801
Levic imponerer mange og er sikkert smartLevic imponerer mange og er sikkert smartLevic imponerer mange og er sikkert smartLevic imponerer mange og er sikkert smartLevic imponerer mange og er sikkert smartLevic imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Mykt og godt sengetøy til baby, som ikke koster skjorta. Hvor?

Hansen og Dysvik har noen fine, og ikke så dyre heller. Sist kjøpte jeg alt på Babyshop, og det er jo helt ille pris der. 399 for et lite sengetøy.

__________________
Tripp 03, trapp 08, Crocs 12
Levic er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-05-12, 09:25   #13
kokosbolle
Har bakt søte kaker
 
kokosbolle sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2007
Hvor: Den fineste byen
Innlegg: 23.505
Blogginnlegg: 696
kokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Mykt og godt sengetøy til baby, som ikke koster skjorta. Hvor?

Dette fra Jysk er kjempemykt og godt.

http://www.jysk.no/4/58/80/1518681/a/catalog

__________________
The deadline for complaints was yesterday
vinterbolle jan 2007
sommerbolle juni 2010
minibolle mai 2012
kokosbolle er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-05-12, 09:29   #14
Levic
Bør lage seg en tittel selv
 
Levic sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Nær Oslo
Innlegg: 2.801
Levic imponerer mange og er sikkert smartLevic imponerer mange og er sikkert smartLevic imponerer mange og er sikkert smartLevic imponerer mange og er sikkert smartLevic imponerer mange og er sikkert smartLevic imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Mykt og godt sengetøy til baby, som ikke koster skjorta. Hvor?

Det var jo skikkelig kult Liker egentlig ikke så mye mønster, men det var veldig fint. Skal ta en tur på Jysk ja.

__________________
Tripp 03, trapp 08, Crocs 12
Levic er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-05-12, 10:57   #15
Marit K
Carve canem
 
Marit K sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Øvre Romerike
Innlegg: 6.446
Marit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Mykt og godt sengetøy til baby, som ikke koster skjorta. Hvor?

Opprinnelig lagt inn av Levic, her.

Hansen og Dysvik har noen fine, og ikke så dyre heller. Sist kjøpte jeg alt på Babyshop, og det er jo helt ille pris der. 399 for et lite sengetøy.

Å hjelpes. Ja ja, det er jo sikkert marked for det, men jeg er ikke i målgruppen.

Opprinnelig lagt inn av kokosbolle, her.

Dette fra Jysk er kjempemykt og godt.

http://www.jysk.no/4/58/80/1518681/a/catalog

Det var jo kjempesøtt. Uglesengetøy.

__________________
I et moderne massesamfunn burde det være like selvfølgelig å lese for sine barn
som det er å pusse tennene deres -Jostein Gaarder

06, 07, og 12.
Marit K er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-05-12, 11:30   #16
ingling
Bør lage seg en tittel selv
 
ingling sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2009
Hvor: Akershus
Innlegg: 15.076
Blogginnlegg: 533
ingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt av
Standard

Sv: Mykt og godt sengetøy til baby, som ikke koster skjorta. Hvor?

Ugler!

__________________
Juni 2011 og januar 2013
ingling er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-05-12, 11:59   #17
kokosbolle
Har bakt søte kaker
 
kokosbolle sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2007
Hvor: Den fineste byen
Innlegg: 23.505
Blogginnlegg: 696
kokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Mykt og godt sengetøy til baby, som ikke koster skjorta. Hvor?

Ja, det uglesengetøyet har vi til lillesøster i lilla, og det blir garantert kjøpt inn til lillebror i blått.

__________________
The deadline for complaints was yesterday
vinterbolle jan 2007
sommerbolle juni 2010
minibolle mai 2012
kokosbolle er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-05-12, 23:18   #18
Geitrams
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Jun 2009
Innlegg: 3.034
Geitrams er populærGeitrams er populærGeitrams er populærGeitrams er populærGeitrams er populær
Standard

Sv: Mykt og godt sengetøy til baby, som ikke koster skjorta. Hvor?

Stripesatengen fra Princess er veldig myk og god

Geitrams er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-05-12, 11:57   #19
Stjerneskuddet
Erfaren
 
Stjerneskuddet sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2011
Innlegg: 1.182
Stjerneskuddet er litt kulStjerneskuddet er litt kul
Standard

Sv: Mykt og godt sengetøy til baby, som ikke koster skjorta. Hvor?

Har akkurat gitt bort alt her også, eller så skulle du fått det. Men jeg fant mye billig på Kid, 30-50kr settet, samt ofte 3 for 2 av laken. God kvalitet også.

Stjerneskuddet er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 01:00.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no