|
|||||||
| Tinetoffs litteraturforum Litteraturdiskusjoner, bokanbefalinger, lesesirkel mm |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#1 |
|
Kontrollfrik
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Chick lit og sånn
Nei, jeg vil heller ikke kalle det chic lit. Det var poenget mitt. Men spesielt den siste boka hennes ble jeg veldig overrasket over, for det kunne fint vært en slik bok. |
|
|
|
|
|
#2 |
|
geskjeftig
|
|
|
|
#3 |
|
Fartsfantom
|
Sv: Chick lit og sånnJeg likte både "Berlinerpoplene" og "Arsenikktårnet", men jeg er ikke så begeistret for forfatteren. Den siste i trilogien "Berlinerpoplene" var ikke så bra. Det hadde vært bedre om hun hadde stoppet etter nr.2 som først tenkt. |
|
|
|
|
|
#4 |
|
Tøff
|
Sv: Chick lit og sånnHolder meg til Sookie jeg. Lett underholdning, definitivt, men uten alt ... tullet med sjokolade, høye hæler, Visa og Master Card.
|
|
|
#5 |
|
Gullfisk
Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Bøgda
Sv: Chick lit og sånnJeg har akurat lest "De desperates kafe" og holder på med "Sushi for nybegynnere" nå, begge Marian Keyes. Fikk for meg at jeg måtte orientere meg litt i denne sjangeren også.
|
|
|
|
#7 |
|
Slow reader
Medlem siden: Dec 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Chick lit og sånnRasket med meg en pocket jeg trodde kunne være lett, men festlig strandlektyre, nemlig "Det beste i livet" av Rona Jaffe. |
|
|
|
|
|
#8 |
|
Slow reader
Medlem siden: Dec 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Chick lit og sånnSeriøst?
|
|
|
|
|
|
#9 |
|
Nek er allrighte dyr
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: nær Oslo
Sv: Chick lit og sånnEr Denise Rudberg datteren til Rune Rudberg, tro? For det kan jo forklare mye...
|
|
|
#10 |
|
Halloen!
Medlem siden: Mar 2008
Sv: Chick lit og sånnNei, Rune Rudberg skriver langt bedre tekster enn det hun gjør, tro det eller ei. |
|
|
|
|
|
#11 |
|
Nek er allrighte dyr
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: nær Oslo
Jo, men du vet, kvaliteten på damene til Rune Rudberg har kanskje ikke alltid vært høy.
|
![]() |
|
|