Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kultur og underholdning > Tinetoffs litteraturforum

Lesebrett på norsk

Tinetoffs litteraturforum Litteraturdiskusjoner, bokanbefalinger, lesesirkel mm

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 12-02-12, 21:50   #1
Krem
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 2.837
Krem er virkelig godt liktKrem er virkelig godt liktKrem er virkelig godt liktKrem er virkelig godt liktKrem er virkelig godt liktKrem er virkelig godt liktKrem er virkelig godt liktKrem er virkelig godt liktKrem er virkelig godt likt
Standard

Lesebrett på norsk

Svigerfar blir 60, og ønsker seg lesebrett. Og det skal han få. Han synes kindle'en min ser veldig spennende ut, men han trenger en som han fortrinnsvis kan lese norske bøker på. Et annet viktig poeng er at den må være lett å bruke. Så lett som mulig.

Jeg har sett litt på Sony sitt, eventuellt det som heter CYBOOK OPUS. Finnes det noen andre som er greie?

Krem er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-02-12, 22:05   #2
venla
jabbsaft
 
venla sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2008
Hvor: Trondheim
Innlegg: 7.972
venla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Lesebrett på norsk

Jeg har Cybook Orizon, Kindle og Sony Reader på jobb.

Kindle er favoritten, men da må man jo "hacke" for å få inn norske bøker.
Sony er hakket i hæl bak Kindle. Det er brukervennlig og har god skjerm.
Cybook liker jeg ikke. Det kjennes veldig billig. Skjermen er treg og den er knotete å bruke.

Så jeg ville gått for Sony sitt.

__________________
09 & 13
venla er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 13-02-12, 00:45   #3
nokon
Librocubicularist
 
nokon sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2011
Innlegg: 13.558
Blogginnlegg: 175
nokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Lesebrett på norsk

Eg har Sony Reader PRS-350, og er veldig fornøgd. Dei nyare modellene har jo også wi-fi, men det har ikkje min. Skjermen er veldig behagelig og det er minimalt med gjennskinn. Eg synest også batteritida er god.

nokon er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-06-12, 21:01   #4
allium
Bare sær
 
allium sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 11.222
allium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Lesebrett på norsk

Moren min ønsker seg også lesebrett, og det må være til norske bøker. Så jeg drar opp denne.

Hvor kjøper man sånt? Er det andre typer å anbefale, eller bør vi gå for Sony? Lastes bøker direkte ned til brettet, og hvordan kan man i så fall gi bøker i gave?

__________________
90 - 96 - 00

Forget your perfect offering, there is a crack in everything, that's how the light gets in.
allium er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-06-12, 14:15   #5
Krem
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 2.837
Krem er virkelig godt liktKrem er virkelig godt liktKrem er virkelig godt liktKrem er virkelig godt liktKrem er virkelig godt liktKrem er virkelig godt liktKrem er virkelig godt liktKrem er virkelig godt liktKrem er virkelig godt likt
Standard

Sv: Lesebrett på norsk

Vi endte med Sony sin. Bestilte på hjemmesiden til Sony. Bøker har vi kjøpt via bokklubben eller bokkilden. Jeg mener vi har brukt bokskya.no for å bli klokere. Han er veldig fornøyd hvertfall.

Krem er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 23:20.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no