Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Motehjørnet

Hva skal vi ha på oss i høst?

Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 05-09-12, 10:13   #1
MammaHeksa
Superduperaktiv

MammaHeksa sin avatar

Medlem siden: Aug 2012
MammaHeksa er populærMammaHeksa er populærMammaHeksa er populærMammaHeksa er populærMammaHeksa er populær
Standard

Sv: Hva skal vi ha på oss i høst?

Har akkurat hamstret svarte tights til å ha under alle kjolene jeg nekter å legge bort bare fordi det begynner å bli kjølig.

Og MÅTTE ha en nydelig mørk turkis strikkajakke fra Cassels.

MammaHeksa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-09-12, 10:14   #2
cecix
Blekksprut

cecix sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
cecix er populærcecix er populærcecix er populær
Standard

Opprinnelig lagt inn av Frk_Fryd, her.

Jeg har lyst på et par grå jeans som ikke koster skjorta. Smale og gjerne litt høye på livet. Tips?

Jeg har fra Cubus og de er både smale og litt høye i livet. Holder seg bra gjør de også.

Gammel 05-09-12, 10:36   #3
Tussa
Ferdiglada

Tussa sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Tussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Eg har lyst på gråe skolettar eg. Ikkje Acne, for dei er semska. Trur eg må på handel. Har i grunn også lyst på brune når eg tenke meg om.

Gammel 08-09-12, 18:51   #4
Nessie
Erfaren nok

Nessie sin avatar

Hvor: Trøndelag
Blogginnlegg: 351
Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Tussa, her.

Eg har lyst på gråe skolettar eg. Ikkje Acne, for dei er semska. Trur eg må på handel. Har i grunn også lyst på brune når eg tenke meg om.

Mjus har også en del fine sko.
Husker ikke helt butikkene de selges i evt da men.

Brandos sier disse er grå i fargen iallefall.

Enten går det bra, eller så går det over.
Nessie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-09-12, 08:49   #5
Nessie
Erfaren nok

Nessie sin avatar

Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg har sett sykt mange fine stølvetter her i Nederland.

Det er tydelig ganske «in» med den litt boots/cowboy-looken nå. Spesielt litt slike røffe skoletter.

@Tussa: Bianco har iallefall brukt ha grå støvletter.

Gammel 07-09-12, 09:21   #6
Pegasus
Bør lage seg en tittel selv

Pegasus sin avatar

Medlem siden: Nov 2009
Pegasus er virkelig godt liktPegasus er virkelig godt liktPegasus er virkelig godt liktPegasus er virkelig godt liktPegasus er virkelig godt liktPegasus er virkelig godt liktPegasus er virkelig godt liktPegasus er virkelig godt liktPegasus er virkelig godt likt
Standard

Kjøpte denne regnkåpen fra Bergans i går, den satt som et skudd på! Nå kan det bare regne så mye det vil i høst.

Sist redigert av Pegasus : 05-03-18 kl 16:24.
Pegasus er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-09-12, 09:29   #7
GinaK
Tja...

GinaK sin avatar

Medlem siden: Dec 2006
GinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Nessie, her.

Jeg har sett sykt mange fine stølvetter her i Nederland.

Det er tydelig ganske «in» med den litt boots/cowboy-looken nå. Spesielt litt slike røffe skoletter.

Jeg så disse i en katalog fra Zjoos og likte typen. Men er nok ikke i skinn da..

Gammel 07-09-12, 09:36   #8
Tussa
Ferdiglada

Tussa sin avatar

Tussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Det er ikkje mange par høge støvlettar i butikkane her i alle fall. For oss med tjukkasleggar er jo det fint! Skoletten sin haust.

Gammel 08-09-12, 19:03   #9
Nessie
Erfaren nok

Nessie sin avatar

Standard

Synes disse er litt fine og, men for høy hæl for meg. I fjor hadde de noen veldig fine i grå!

Gammel 12-09-12, 14:08   #10
Bluen
intro

Bluen sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Lillestrøm
Blogginnlegg: 391
Bluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

He-he, så at du etterlyste den på Facebook, ja - morsomt at den var fra en billigkjede! Er du sikker på at du ikke kler høy hals? Skulle jo latt oss få se bilde!

Bluen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-09-12, 16:05   #11
Nessie
Erfaren nok

Nessie sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Bluen, her.

He-he, så at du etterlyste den på Facebook, ja - morsomt at den var fra en billigkjede! Er du sikker på at du ikke kler høy hals? Skulle jo latt oss få se bilde!

Den koster 500 kr da, og de har den kun på «Trend» avdelingen.
Men er nok litt dyrere pga ull/alpakkakvaliteten tror jeg.

Jeg kler ikke høy hals.. jeg kler best v, til nød litt rund hals om den er vid. Dette ble veldig tett. Og jeg ser for meg at det da blir litt varmt og?! Tok et bilde med mobilen, men ikke av halsen

Gammel 17-09-12, 14:56   #12
Tussa
Ferdiglada

Tussa sin avatar

Standard

Eg skal i alle fall bruke denne dressjakka her, med den toppen inni men i plommerødt utrulig mykje for å rettferdiggjere at eg har brukt ei polsk månedslønn på det.

Gammel 17-09-12, 17:41   #13
Nooria
Stadig underveis

Nooria sin avatar

Nooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av Tussa, her.

Eg skal i alle fall bruke denne dressjakka her, med den toppen inni men i plommerødt utrulig mykje for å rettferdiggjere at eg har brukt ei polsk månedslønn på det.

Lekkert! Hvor har du kjøpt det?

Gammel 17-09-12, 21:12   #14
Tussa
Ferdiglada

Tussa sin avatar

Standard

Det er frå Ricco Vero sin tailor fit-collection. Lure på om ikkje eg må ha buksa også.

Gammel 18-09-12, 09:32   #15
star
bits and pieces

star sin avatar

Medlem siden: Mar 2010
Hvor: innlandet
Blogginnlegg: 228
star er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner til
Standard

Den genseren var fin Nessie. Kanskje jeg kan tillate meg høy hals fra nå av.

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 20:57.