|
|||||||
| Interiørhjørnet Alt som har med interiør å gjøre. Spørsmål, tips, deling av egne lure eller fine løsninger mm. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#1 |
|
Borte
|
Sv: Hvordan kan jeg enklest få denne sofaen pen og grønn?Hvis det bare er midlertidig og du er god til å sy så tror jeg at jeg ville vurdert å sy trekk til alle putene av noe billig stoff. Mannen min har bla. trukket om en stor puff på den måten og det tok ikke sååå lang tid. Men jeg hadde ikke gått for tykt møbelstoff siden det er ganske dyrt. Vi har trukket alle spisestuestolene i et gjennomvevd, vanlig gardinstoff og de har holdt nå i 6-7 år.
|
|
|
#2 |
|
Bedreviter
|
Sv: Hvordan kan jeg enklest få denne sofaen pen og grønn?
Jeg hadde ikke giddet å trekke om en hel sofa med "billig stoff", for min del. Det er for mye jobb til at jeg ville gått for halvbra resultat. Møbelstoff på salg hadde selvsagt vært greit, men tynt bomullstoff blir sjelden pent på møbler. Det sitter ikke skikkelig på, og krøller seg fordi man ikke får strukket det stramt nok. I alle fall ikke uten at det lett blir tynnslitt og revner på sikt. |
|
|
|
|
|
#5 |
|
Borte
|
Sv: Hvordan kan jeg enklest få denne sofaen pen og grønn?Jeg har et hus fullt av midlertidige løsninger som funker fint, jeg. Går så bra atte.
|
|
|
#7 |
|
Erfaren nok
|
Sv: Hvordan kan jeg enklest få denne sofaen pen og grønn?Ellos har jo sånn trekk man bare trer på, men ikke til hjørnesofa ser jeg.
|
|
|
#12 |
|
Permakulturell
|
Sv: Hvordan kan jeg enklest få denne sofaen pen og grønn?Mange grønne salonger på Finn, for eksempel:
|
|
|
#13 |
|
can-jur
|
Sv: Hvordan kan jeg enklest få denne sofaen pen og grønn?Jeg har maken, men i grønn. Dog med røde puter.
|
|
|
|
#14 |
|
Pen. Så det så.
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hvordan kan jeg enklest få denne sofaen pen og grønn?Siden du spurte:
|
|
|
#15 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Mar 2009
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hvordan kan jeg enklest få denne sofaen pen og grønn?Photoshop? |
|
|
|
|
|
#16 |
|
heimføing
|
Sv: Hvordan kan jeg enklest få denne sofaen pen og grønn?
Tror fnatten er inne på det. Dette er en typisk hyttesofa, og sikkert ikke vanskelig å bli kvitt. |
|
|
|
|
|
#18 |
|
Erfaren
Medlem siden: Nov 2011
![]() ![]() |
Sv: Hvordan kan jeg enklest få denne sofaen pen og grønn?Jeg har vært heldig og ikke hatt problemer med ubehandlet panel som har stått noen år. Det ser ut til å ikke sive kvae ut i malingen om der ikke er spesiell varmekilde i nærheten som ovn, stekende sol eller lignende. Det er helt utrolig hvordan varme kan få treverket til å oppføre seg. Om trekket er fint fremdeles, vil det ikke virke så vrimlete når veggene blir malt. Med kvisten i panele kan mønster fort bli litt mye. |
|
|
|
|
|
#19 |
|
stille
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Tønsberg
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hvordan kan jeg enklest få denne sofaen pen og grønn?http://http://www.stoffogstil.no/Kat...rticleid=28357
|
|
|
#20 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Sep 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hvordan kan jeg enklest få denne sofaen pen og grønn?Jeg ville gått for å finne en annen sofa på finn, eller male treverket hvitt og dekke over resten med tepper. Ofte er det flotte sofaer som gis bort på finn. |
|
|
|
![]() |
|
|