|
|||||||
| Skravleforum Forum for skravletråder. Forumet vil bli ryddet med jevnlige mellomrom og gamle tråder bli slettet. Innleggstelleren er ikke på her. |
| Se resultatene: Har du noen gang blitt kalt stygg? | |||
| Ja |
|
92 | 49,46% |
| Aldri |
|
73 | 39,25% |
| Jeg kan ikke tro at noen gjør det |
|
13 | 6,99% |
| Ikke direkte, men jeg har hørt det bak ryggen min |
|
5 | 2,69% |
| Wiener |
|
3 | 1,61% |
| Deltakere: 186. Du kan ikke stemme på denne undersøkelsen | |||
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#1 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Dec 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Har du noen gang blitt kalt stygg?En gang på barneskolen sa ei jente at jeg var "så tynn at det var stygt", men ellers har jeg aldri blitt kalt stygg.
|
|
|
#2 |
|
© All rights reserved
|
Sv: Har du noen gang blitt kalt stygg?Ja, det har jeg. Særlig da jeg var yngre fordi jeg hadde rødt hår. Jeg hatet håret mitt og fikk derfor sjokk da jeg kom til Italia som 17-åring og plutselig hadde 4-5 smellvakre italienere hengende i håret. |
|
|
|
|
|
#4 |
|
One of These Days
|
Sv: Har du noen gang blitt kalt stygg?Ja, mange ganger i yngre år. Jeg er jo adoptert fra Asia og var den som ikke hadde norsk utseende på barneskolen, og dermed stygg. Jeg ble også kalt stygg på ungdomsskolen flere ganger pga det. Hjalp jo heller ikke på at jeg i tillegg brukte briller. Følte meg sjelden fin på den tida der, ja. |
|
|
|
|
|
#5 |
|
maler
|
Sv: Har du noen gang blitt kalt stygg?Ja, men bare i barneårene i sånn "faren min er sterkere enn din far og dessuten er du stygg"-setting.
|
|
|
#6 |
|
Passiv
|
Sv: Har du noen gang blitt kalt stygg?Jeg krysset av nei jeg. Det er ikke helt sant. Faren min sa at jeg var så stygg at ingen noen gang ville forelske seg i meg da jeg var syv. Men han har ikke injurierende kraft, så han driter jeg i. Feil tok han også. Det er flere som har vært forelsket i meg. Noen ganger er jeg det til og med littegranne selv. |
|
|
|
#7 |
|
Epikur
|
Sv: Har du noen gang blitt kalt stygg?Å, jeg glemte helt den gangen en fyr prøvde å sjekke meg opp ved å fornærme meg, så han sa masse kjipe ting til meg og trodde det skulle virke? Sånn "du må ikke tro du er noe, og du virkelig ikke så himla pen som du tror"-type ting. Jeg hadde ikke sagt et ord, jeg satt med en venninne og drakk vin på et bord bare vi to og det var litt absurd. Han kom bortom gang på gang og slengte med leppa.
|
|
|
#9 |
|
Unik
|
Sv: Har du noen gang blitt kalt stygg?Mange mange gongar. Var ein litt stille periode då eg gjekk på vidaregåande, men det tok seg jamen opp att då eg flytta til byn. Alt det enkelte kan lire av seg til ein person dei ikkje kjenner er heilt utrulig.
|
|
|
#10 |
|
Opp og ned
|
Sv: Har du noen gang blitt kalt stygg?Var ute med noen venninner i vinter som var. Da fikk jeg høre av en sjarmerende fyr at du kan da ikke stå her å ta hele plassen da di støgge feite kjerring.
|
|
|
#11 |
|
⭐️⭐️⭐️
|
Sv: Har du noen gang blitt kalt stygg?En gang, på jobb.
|
|
|
#12 |
|
Engel med shit på vingene
Medlem siden: Feb 2011
Hvor: Troms
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Har du noen gang blitt kalt stygg?Ja, på u.skolen fikk jeg stadig høre det (mobbeoffer).
|
|
|
#13 |
|
Nå også i farger
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Har du noen gang blitt kalt stygg?Nei. Men hva folk har tenkt eller sagt bak min rygg vet jeg jo ikke. |
|
|
|
|
|
#15 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Oct 2006
Sv: Har du noen gang blitt kalt stygg?Mange, mange ganger hver eneste dag gjennom skoletiden, men ikke siden ungdomsskolen. Det er først nå de senere årene at jeg ikke studerer detaljer ved meg selv i speilet, og tør å tror at jeg ikke er stygg. Jeg er helt alminnelig.
|
|
|
#16 |
|
ekstremt trøtt
|
Sv: Har du noen gang blitt kalt stygg?Ja flere ganger. Har fått beskjed om at jeg er så tynn at jeg er stygg. Av voksne personer. Det er helt greit egentlig for jeg er ihvertfall ikke dum, det er mer enn hva man kan si om de som lirer ut av seg slike ting.
Selv om hjemmet er stedet der du kan slappe av og være deg selv, betyr ikke det at du kan misbruke kjærligheten og hengivenheten andre familiemedlemmer føler for deg. Sist redigert av trøtt : 10-09-12 kl 02:41. |
|
|
|
|
|
#17 |
|
Panzerekstremfeminist
|
Sv: Har du noen gang blitt kalt stygg?Jepp. Min eks syntes det var en fin måte å hersketeknikke meg på.
I myself have never been able to find out precisely what feminism is: I only know that people call me a feminist whenever I express sentiments that differentiate me from a doormat or a prostitute. Rebecca West |
|
|
|
|
|
#18 |
|
Prettiest mess ever seen
|
Sv: Har du noen gang blitt kalt stygg?Jada. Men ikke som voksen.
|
|
|
#19 |
|
wizzzard
|
Sv: Har du noen gang blitt kalt stygg?Eg var visst bygdas styggaste, tydeligvis. Eksen tykte at det var det viktig å fortelje meg at det hadde han fått høyre av andre damer på fest.
|
|
|
#20 |
|
Tja...
Medlem siden: Dec 2006
Sv: Har du noen gang blitt kalt stygg?Ja, når jeg var ungdom. Jeg var en utrolig sjenert grå mus.
|
|
![]() |
|
|