Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Emms hobbyhjørne

FP goes Panduro/Redd Barna: FPs egen hobbyjulekalender PÅMELDING

Emms hobbyhjørne Har du en hobby? Har du laget noe fint? Vil du skaffe deg en hobby, vil du dele tips, eller spørre? Her er stedet.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 13-09-12, 13:49   #181
Bomull
www.bomulls.no
 
Bomull sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2008
Hvor: Cottonfields
Innlegg: 15.048
Blogginnlegg: 324
Bomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt av
Standard

Sv: FP goes Panduro/Redd Barna: FPs egen hobbyjulekalender PÅMELDING

Tåtti daaaaaaaaah, you´re such a party pooper!!

__________________
Dåtten 2006, Fjåtten 2008 & Lyn fra klar himmel 2018
Some people just need a high-five. In the face. With a chair.
Bomull er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-09-12, 13:50   #182
Isolde
Øyboer
 
Isolde sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 12.692
Isolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt av
Standard

Sv: FP goes Panduro/Redd Barna: FPs egen hobbyjulekalender PÅMELDING

Forsatt ledige plasser? Jeg vurderer å melde meg på.

Isolde er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-09-12, 13:50   #183
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.445
Blogginnlegg: 629
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: FP goes Panduro/Redd Barna: FPs egen hobbyjulekalender PÅMELDING

Sånn her ser de tre franske hønene ut:

__________________

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-09-12, 13:51   #184
Toffskij
kamerat
 
Toffskij sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 28.894
Blogginnlegg: 693
Toffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: FP goes Panduro/Redd Barna: FPs egen hobbyjulekalender PÅMELDING

Åh, Tally!

__________________
Prima (0503) et Secunda (0505)

“Do you find it easy to get drunk on words?"
"So easy that, to tell you the truth, I am seldom perfectly sober.”
(Dorothy L. Sayers, Gaudy Night)
Toffskij er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-09-12, 13:54   #185
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.445
Blogginnlegg: 629
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: FP goes Panduro/Redd Barna: FPs egen hobbyjulekalender PÅMELDING

Hvis man har sansen for kitsch så er Pigeon Forge og Dollywood stedet å besøke i førjulstiden, altså. Dollywood er dekket av mer enn fire milioner julelys.

Og trenger man motgift så tar man turen gjennom Smoky Mountains etterpå.


(sukk, jeg har ikke vært hjemme mer enn knappe halvannen måned, og alt jeg vil er å reise tilbake til USA. )

__________________

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-09-12, 13:58   #186
Bomull
www.bomulls.no
 
Bomull sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2008
Hvor: Cottonfields
Innlegg: 15.048
Blogginnlegg: 324
Bomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt av
Standard

Sv: FP goes Panduro/Redd Barna: FPs egen hobbyjulekalender PÅMELDING

I hear you, Tally!

__________________
Dåtten 2006, Fjåtten 2008 & Lyn fra klar himmel 2018
Some people just need a high-five. In the face. With a chair.
Bomull er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-09-12, 14:00   #187
Primrose
nju nja njo
 
Primrose sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2008
Innlegg: 5.739
Blogginnlegg: 16
Primrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de fleste
Standard

Sv: FP goes Panduro/Redd Barna: FPs egen hobbyjulekalender PÅMELDING

Åh! Jeg gleder meg til jul, og det er bare september! :begynner å samle korker og limpistoler:

Primrose er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-09-12, 15:48   #188
Eia
Permakulturell
 
Eia sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Telemark
Innlegg: 5.932
Blogginnlegg: 125
Eia er et navn som alle kjenner tilEia er et navn som alle kjenner tilEia er et navn som alle kjenner tilEia er et navn som alle kjenner tilEia er et navn som alle kjenner tilEia er et navn som alle kjenner tilEia er et navn som alle kjenner tilEia er et navn som alle kjenner tilEia er et navn som alle kjenner tilEia er et navn som alle kjenner tilEia er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: FP goes Panduro/Redd Barna: FPs egen hobbyjulekalender PÅMELDING

Hvorfor leser jeg om jul allerede nå?

__________________
"Jeg er forbauset over at noen legger så mye vekt på krevende skatteforhold at de flytter fra det land det er en Guds gave å være født i." Olav Thon
Eia er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 13-09-12, 15:55   #189
Tangina
godtemonster
 
Tangina sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2007
Innlegg: 6.359
Tangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: FP goes Panduro/Redd Barna: FPs egen hobbyjulekalender PÅMELDING

Jeg føler veldig på at jeg må forlate denne tråden og ikke titte igjen før november. Jeg orker ikke juletanker allerede, uansett hvor morsom ideen er. Men da kan man jo gå glipp av noe ... *double bind*

__________________
Gutta -04 og -07
Tangina er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-09-12, 17:03   #190
-Nj-
-Holy macaroni-
 
-Nj- sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2009
Innlegg: 1.034
-Nj- er populær-Nj- er populær-Nj- er populær-Nj- er populær
Standard

Sv: FP goes Panduro/Redd Barna: FPs egen hobbyjulekalender PÅMELDING

Skal ut på shopping, men fikser lista i kveld.
Pr i går var det 2 ledige, så en ønsket seg plass så en igjen!

__________________
2000 og okt. 2010

-Nj- er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-09-12, 17:47   #191
Balanse
Vaklende
 
Balanse sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Innlegg: 6.357
Blogginnlegg: 16
Balanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt av
Standard

Sv: FP goes Panduro/Redd Barna: FPs egen hobbyjulekalender PÅMELDING

Det var to som ønsket seg plass, men jeg kan avstå altså. Det aner meg at når det har vært Halloween og flytting, og nærmer seg bursdag, jul og nytår så er jeg litt mindre kreativ enn nå.

Balanse er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-09-12, 17:49   #192
Cuyahoga
etterpåklokest
 
Cuyahoga sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2010
Innlegg: 7.868
Blogginnlegg: 179
Cuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt av
Standard

Sv: FP goes Panduro/Redd Barna: FPs egen hobbyjulekalender PÅMELDING

Det bør være et visst potensial for Gulrot Barbie Christmas Edition her. Enten i en litt tøsete julebikini eller en tidsriktig Skappelgenser.

Cuyahoga er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-09-12, 18:48   #193
Toffskij
kamerat
 
Toffskij sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 28.894
Blogginnlegg: 693
Toffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: FP goes Panduro/Redd Barna: FPs egen hobbyjulekalender PÅMELDING

Til jul må du selvfølgelig skjære ut rødbete. Ærlig talt!

__________________
Prima (0503) et Secunda (0505)

“Do you find it easy to get drunk on words?"
"So easy that, to tell you the truth, I am seldom perfectly sober.”
(Dorothy L. Sayers, Gaudy Night)
Toffskij er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-09-12, 18:51   #194
Cuyahoga
etterpåklokest
 
Cuyahoga sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2010
Innlegg: 7.868
Blogginnlegg: 179
Cuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt av
Standard

Sv: FP goes Panduro/Redd Barna: FPs egen hobbyjulekalender PÅMELDING

Jeg har også vurdert hva jeg kan få til med rosenkål.

Cuyahoga er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-09-12, 18:52   #195
Pøblis
Panzerekstremfeminist
 
Pøblis sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2010
Innlegg: 18.889
Blogginnlegg: 347
Pøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: FP goes Panduro/Redd Barna: FPs egen hobbyjulekalender PÅMELDING

Jeg har akkurat vært på loppehenting. I en av eskene var det en stor pose rødvinskorker. Any bidders?

__________________
I myself have never been able to find out precisely what feminism is: I only know that people call me a feminist whenever I express sentiments that differentiate me from a doormat or a prostitute. Rebecca West
Pøblis er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-09-12, 18:54   #196
Toffskij
kamerat
 
Toffskij sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 28.894
Blogginnlegg: 693
Toffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: FP goes Panduro/Redd Barna: FPs egen hobbyjulekalender PÅMELDING

__________________
Prima (0503) et Secunda (0505)

“Do you find it easy to get drunk on words?"
"So easy that, to tell you the truth, I am seldom perfectly sober.”
(Dorothy L. Sayers, Gaudy Night)
Toffskij er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-09-12, 19:52   #197
-Nj-
-Holy macaroni-
 
-Nj- sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2009
Innlegg: 1.034
-Nj- er populær-Nj- er populær-Nj- er populær-Nj- er populær
Standard

Sv: FP goes Panduro/Redd Barna: FPs egen hobbyjulekalender PÅMELDING

Opprinnelig lagt inn av Balanse, her.

Det var to som ønsket seg plass, men jeg kan avstå altså. Det aner meg at når det har vært Halloween og flytting, og nærmer seg bursdag, jul og nytår så er jeg litt mindre kreativ enn nå.

To som i deg og Isoldel?
For jeg ser ingen andre.. :lurer:

__________________
2000 og okt. 2010

-Nj- er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-09-12, 19:55   #198
-Nj-
-Holy macaroni-
 
-Nj- sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2009
Innlegg: 1.034
-Nj- er populær-Nj- er populær-Nj- er populær-Nj- er populær
Standard

Sv: FP goes Panduro/Redd Barna: FPs egen hobbyjulekalender PÅMELDING

Da har vi fått alle 24! (og vi er i midten av september!)

  1. des. - Agent Scully
  2. des. - Bomull
  3. des. - Miss Norway
  4. des. - Toffskij
  5. des. - Tallulah
  6. des. - tangina
  7. des. - nabojenta
  8. des. - Teofelia
  9. des. - Maz
  10. des. - tåtti
  11. des. - Harriet Vane
  12. des. - era
  13. des. - pøbelsara
  14. des. - Madicken
  15. des. - Bauche
  16. des. - Høns
  17. des. - tink
  18. des. - nextlife
  19. des. - Katta
  20. des. - Maverick
  21. des. - Balanse
  22. des. - cilen
  23. des. - Isolde
  24. des. - noen





Reserve:

Syrin
Pamina?

__________________
2000 og okt. 2010


Sist redigert av -Nj- : 13-09-12 kl 20:23. Årsak: Toffskij er streng!
-Nj- er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-09-12, 20:05   #199
Toffskij
kamerat
 
Toffskij sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 28.894
Blogginnlegg: 693
Toffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: FP goes Panduro/Redd Barna: FPs egen hobbyjulekalender PÅMELDING

Toffskij. :spikker:

__________________
Prima (0503) et Secunda (0505)

“Do you find it easy to get drunk on words?"
"So easy that, to tell you the truth, I am seldom perfectly sober.”
(Dorothy L. Sayers, Gaudy Night)
Toffskij er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-09-12, 20:09   #200
-Nj-
-Holy macaroni-
 
-Nj- sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2009
Innlegg: 1.034
-Nj- er populær-Nj- er populær-Nj- er populær-Nj- er populær
Standard

Sv: FP goes Panduro/Redd Barna: FPs egen hobbyjulekalender PÅMELDING

Jeg som hadde passet så godt på at jeg fikk alle navnene riktig!
Sånn! Fikset!

__________________
2000 og okt. 2010

-Nj- er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 09:20.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no