|
|||||||
| Tinetoffs litteraturforum Litteraturdiskusjoner, bokanbefalinger, lesesirkel mm |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#1 |
|
Tvåtusentalssuffragett
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Dea Trier Mørck
... for ikke å snakke om et annet land.
|
|
|
#3 |
|
Kontrollfrik
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
Ja, det stusset jeg også litt over. Men det var jo sånn den gang. Virker temmelig fjernt fra hva jeg husker fra min tid på obs-post for gravide.. |
|
|
|
|
|
#4 |
|
Bare sær
Sv: Dea Trier MørckÅja, masse. Jeg har Morgengaven og Vinterbarn i bokhyllen, men i en periode lånte jeg de fleste på biblioteket.
|
|
|
#5 |
|
Audacious
|
Sv: Dea Trier MørckJeg har lest fem bøker av henne, tror jeg, og er veldig glad i dem. Vinterbarn blir litt tøff kost for meg i svangerskap og barseltid, men ellers er den blant favorittene mine.
|
|
|
#6 |
|
Fortynnet
|
Det var jo ikke sånn på åttitallet da jeg var gravid første gang, heller. De var sikkert litt mer løsslupne i Danmark, og dette var jo på søttitallet. |
|
|
|
|
|
#7 |
|
I could be violet sky
Hvor: Oslo
Sv: Dea Trier MørckÅjaaaaaaaaa!!! Jeg elsker Dea Trier Mørck! Særlig Vinterbarn, den leste jeg første gang da jeg var 12 elelr noe. Kan jo ikke ha skjønt bæret. Om igjen da jeg var gravid første gang. Og Kastanjealleen er også kjempebra!
|
|
![]() |
|
|