|
|||||||
| Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
| Se resultatene: Hvor gammel er du? | |||
| Under 20 |
|
1 | 0,26% |
| 20-25 |
|
3 | 0,78% |
| 25-30 |
|
31 | 8,05% |
| 30-35 |
|
104 | 27,01% |
| 35-40 |
|
140 | 36,36% |
| 40-45 |
|
81 | 21,04% |
| 45-50 |
|
24 | 6,23% |
| Over 50 |
|
1 | 0,26% |
| Deltakere: 385. Du kan ikke stemme på denne undersøkelsen | |||
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#1 |
|
kamerat
|
Sv: Hvor gammel er du?Jeg har ikke blitt bedt om leg. på polet siden jeg var 35!
|
|
|
#2 |
|
Det kommer seg
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: På en gård
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hvor gammel er du?Jeg er 34 år. Føler meg noen ganger ung, og noen ganger gammel.
|
|
|
#3 |
|
Passe aktiv
Medlem siden: Oct 2010
Hvor: Sentralt
Sv: Hvor gammel er du?1970.
|
|
|
|
#4 |
|
Peppy!
|
Sv: Hvor gammel er du?Jeg er 34 år, og mor til en andreklassing. Jeg føler meg IKKE som en 25-åring. Jeg har jo ansvar for barn og jobb og alt mulig! Jeg føler meg ikke en dag yngre enn 34. (Men blir veldig glad når jeg må vise leg på polet. Derfor foretrekker jeg polet i Vika. Hvis man har på rosa hettegenser har man ikke sjans til å komme gjennom uten å vise leg. Selv ikke da jeg kjøpte en champagneflaske til over tusenlappen. Hvilken attenåring gjør det, liksom. |
|
|
|
|
|
#5 |
|
godtemonster
Medlem siden: Feb 2007
Sv: Hvor gammel er du?Jeg ble spurt om legitimasjon for å kjøpe øl for et par år siden - det var andre gang i hele mitt liv.
|
|
|
#6 |
|
Yes, we can!!
|
Sv: Hvor gammel er du?
I Vika? You would be surprised...
|
|
|
#8 |
|
stille
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Tønsberg
Jeg føler med da fremdeles ung, selv om jeg er mest lovende!
gratulerer med dagen i går!
|
|
|
#9 |
|
villende
|
Hallo? Det er jo åpenbart ikke attenåringer. Duh. Da hadde det jo ikke vært nødvendig med leg. Antakelig er det femtenåringene som kjører limo til skoleballet i tiendeklasse som også handle sjampis til tusenlappen. Med mammas bankkort. Og siden de er kliss like mammaene sine, så får de også kjøpt. |
|
|
|
|
|
#10 |
|
Borte
|
Sv: Hvor gammel er du?Det er faktisk ganske vanskelig å anslå alder på folk syns jeg. Særlig om man bidrar til lovbrudd om man anslår feil alder.
|
|
|
#11 |
|
Rockesøster
|
Jepp, det kan jeg skrive under på. Jeg er en som stadig spør etter leg, og jeg bommer 99% av gangene. |
|
|
|
|
|
#12 |
|
ej ikke møjkets heije
|
Jeg er helt enig med deg, og så lenge det gjør meg så lykkelig, så er det helt greit at du spør.
|
|
|
|
#13 |
|
En anelse distre
Medlem siden: Feb 2009
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hvor gammel er du?Er 34, men blir ofte tatt for å være yngre. Mistenker at det kan ha noe med blant annet baggy jeans og rødt hår å gjøre. |
|
|
|
|
|
#15 |
|
Gullfisk
Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Bøgda
Sv: Hvor gammel er du?35, med to stk på 7 og 3 år.
|
|
|
|
#16 |
|
Brenner seg ut
Medlem siden: Dec 2008
Hvor: Midt i landet
![]() |
Sv: Hvor gammel er du?Ble 50 i sommer...Barn fra 13 til 25. Føler meg som 30 og folk tror visst at jeg ikke har fyllt 40 ennå....Alltid sett yngre ut enn alderen tilsier...Da jeg som 22-åring ble samboer med mannen kom husverten og spurte om alder, de trodde visst ikke jeg var konfirmert ennå...
|
|
|
#18 |
|
stressmonster
Medlem siden: Dec 2009
Hvor: Hammerfest
Sv: Hvor gammel er du?Jeg følte meg veldig gammel når jeg måtte hake av på 30-35. Jeg er nemlig født i 81, men er fortsatt i tyveårene i hodet.
|
![]() |
|
|