Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Deres fineste gave fra mannen/kona/kjæresten?

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 12-04-07, 11:47   #41
Snippa
Jo flere jo bedre...
 
Snippa sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Innlegg: 6.077
Snippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Deres fineste gave fra mannen/kona/kjæresten?

Jeg må innrømme at jeg er litt redd for å si hva jeg ønsker meg til mannen, for han klarer omtrent alltid å bomme likevel.... Og når jeg da har fått det jeg "ønsket meg", kan jeg jo ikke bytte. Han legger en del arbeid og tanker i det han kjøper, og er stort sett veldig fornøyd med seg selv og gaven. Så da må jo jeg være det og

Snippa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-04-07, 13:09   #42
maribo
Alltid like optimist
 
maribo sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Orkdal
Innlegg: 2.603
maribo imponerer mange og er sikkert smartmaribo imponerer mange og er sikkert smartmaribo imponerer mange og er sikkert smartmaribo imponerer mange og er sikkert smartmaribo imponerer mange og er sikkert smartmaribo imponerer mange og er sikkert smartmaribo imponerer mange og er sikkert smartmaribo imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Deres fineste gave fra mannen/kona/kjæresten?

Hmmm...beste gaven...
Jeg ønsket meg høyttrykkspyler og fikk det
Jeg ønsket med symaskin og fikk det
Jeg ønsket meg kjøkkenmaskin og fikk det
Jeg ønsket meg sykkel og fikk det

Jeg ønsket meg ikke noe spesielt og fikk et fantastisk gavekort på masse god kroppsmassasje osv - da ble jeg veldig glad!!!!

Ellers blir jeg glad når han kommer hjem og sier feks at vi drar om 30 min, for da skal bare han og jeg ut og spise - barnevakta har han ordna
Åsså setter jeg så stor pris på en blomster i ny og ne

__________________
Maribo og 3 tuller(00, 02, 06)
maribo er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-04-07, 13:27   #43
My
Semiaktiv
 
My sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 28.675
My har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Deres fineste gave fra mannen/kona/kjæresten?

Både mannen og jeg er mer praktiske enn vi er romantiske. Jeg har fått fine smykker, blomster, diverse massasje/aromaterapi/hudpleie-behandlinger, restaurantmiddager etc, men de gavene jeg har blitt mest glad for har likevel vært ting som GPS, telemarkski, primus, klatretau, ting i den gata. Jeg føler også at disse gavene kommer mer fra han og er mer personlig til meg, og at de mer "romantiske" gavene er slik som han har lest at det er veldig romantisk og riktig å gi, fordi det er noe "alle" kvinner ønsker. Jeg føler at det ikke blir helt ekte fra hjertet (bortsett fra den gangen jeg fikk en time med helkroppsmassasje på et spa-senter i gave etter å ha født vår datter, for da følte han virkelig at jeg trengte og fortjente akkurat det. Og det gjorde jeg )

MEN den ALLER fineste gaven han noengang har gitt meg var på 30-årsdagen, da fikk jeg lasik-operasjon av øynene. Jeg var veldig nærsynt før og hadde skjeve hornhinner, og nå har jeg perfekt syn. Jeg fikk stålsjokk med det samme han fortalte det til meg, for det var ikke engang noe jeg ønsket å gjøre selv. Jeg syntes tvert om tanken på å få øynene svidd av laser var veldig avskrekkende. Men etter overtalelse og ettertanke tok jeg imot gaven og har ikke angret et sekund!

__________________
µ 05 07 07
My er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 12-04-07, 14:58   #44
Nessie
Erfaren nok
 
Nessie sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trøndelag
Innlegg: 39.853
Blogginnlegg: 351
Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Deres fineste gave fra mannen/kona/kjæresten?

Mannen min er ikke spesielt glad i å handle gaver, eller finne på overraskelser (argh!) - så jeg har ikke opplevd noen store overraskelser egentlig.

Men selv om morgengaven var nydelig fin, så er jo det en litt forventet ting. Så den beste gaven var et armbånd han kjøpte med da han var på skoletur til Kiel noen mnd etter vi ble sammen . Da var vi så nyforelsket og alt var så herlig!

Er forøvrig spent på hva han dukker opp med til 30 årsdagen min ... har IKKE tenkt ønske meg noe spesielt! .

__________________

Enten går det bra, eller så går det over.
Nessie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-04-07, 15:35   #45
malena
 
malena sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 5.843
malena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Deres fineste gave fra mannen/kona/kjæresten?

Mannen min er ikke flink når det kommer til gaver. Men da vi hadde vært gift i seks mnd kom han hjem med en lommebok i brunt skinn fra The Bridge (800kr.). Ikke så romantisk akkurat, men jeg har brukt den i 12 år nå, og den blir bare finere og finere.

Må bare fortelle om min svigerfar. Han har sett meg én gang, for en god del år siden. For et år siden fikk jeg en Dolce Gabbana-kjole og en GianCarlo-kjole, fantastisk nydelige og de satt som skudd! Han har flere ganger kjøpt klær til sin datter, og det passer alltid. Jeg er imponert, hvor mange menn klarer det, liksom?

__________________
Gutta 2003 og 2005
malena er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-04-07, 15:42   #46
Lucifer
Skummelt distré...
 
Lucifer sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Norge
Innlegg: 1.931
Lucifer er populærLucifer er populærLucifer er populærLucifer er populærLucifer er populær
Standard

Sv: Deres fineste gave fra mannen/kona/kjæresten?

Opprinnelig lagt inn av LaBanga, her.

Den morsomte gaven jeg har fått, var vel gaven jeg fikk da jeg ble 30. Det var nemlig en gipsavstøpning av rompa hans. Han hadde i tillegg lidd en del for den, for det hadde gjort sinnsykt vondt når gipsavstøpningen ble dradd av rompa hans. Selv om den var aldri så innsmurt i vaselin (sikkert ikke dumt å barbere seg først )

Utrolig morsom gave! Ikke mindre morsomt av at han satt fast da...

__________________
3-barnsmor: Nesten tenåringen (07.07.2002) og Fotballspilleren (10.10.2005) og Minsteprinsessa (03.08.2008)

Ingenting er umulig, det tar bare litt lenger tid!
Lucifer er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-04-07, 15:56   #47
Miss Norway
Kidding, right?
 
Miss Norway sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 12.636
Blogginnlegg: 127
Miss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Deres fineste gave fra mannen/kona/kjæresten?

Barn nr. 2! Definitivt.

Miss Norway er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-04-07, 16:02   #48
Miss Norway
Kidding, right?
 
Miss Norway sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 12.636
Blogginnlegg: 127
Miss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Deres fineste gave fra mannen/kona/kjæresten?

Opprinnelig lagt inn av Eria, her.

Da vi hadde bryllupsdag og han la ut like mange langstilkete røde roser som datoen vi giftet oss på utover sengen før jeg kom å la meg.

Fin gave - med mindre man giftet seg den første i måneden.

Miss Norway er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-04-07, 19:40   #49
Che
Har tro på forbedring
 
Che sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: "Cuba"
Innlegg: 26.699
Blogginnlegg: 293
Che har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Deres fineste gave fra mannen/kona/kjæresten?

Opprinnelig lagt inn av Miss Norway, her.

Fin gave - med mindre man giftet seg den første i måneden.

Vi har bryllupsdag den 4. - litt skralt det også

Rumpeavstøping var gøy...Blir dyrt å ta avstøping av rumpa mi vel og merke..

__________________
Min signatur
Che er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-04-07, 19:49   #50
Irma
Ekvilist
 
Irma sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 13.117
Blogginnlegg: 25
Irma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Deres fineste gave fra mannen/kona/kjæresten?

Hm... Tror det må være et halssmykke i hvitt gull, formet som et hjerte - med innfelte diamanter. Jeg fikk det til 19-årsdagen min. Han var ikke typen til å gå inn i en smykkeforetning å handle akkurat, så det var en stor overraskelse. Nå er gutten blitt mann, så jeg hadde nok ikke blitt like overrasket om det samme hadde skjedd i dag. Selv om jeg hadde blitt veldig glad selvsagt.

__________________
Poden 2005 og Pjokken 2008
Irma er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-04-07, 06:23   #51
Line*
Expired
 
Medlem siden: Dec 2006
Innlegg: 5.455
Line* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Deres fineste gave fra mannen/kona/kjæresten?

Opprinnelig lagt inn av Miss Norway, her.

Fin gave - med mindre man giftet seg den første i måneden.

Vi har 2. Og jeg så det litt for meg.

Line* er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-04-07, 07:50   #52
Mandino
inn i dimman
 
Mandino sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: Oslo
Innlegg: 3.230
Mandino imponerer mange og er sikkert smartMandino imponerer mange og er sikkert smartMandino imponerer mange og er sikkert smartMandino imponerer mange og er sikkert smartMandino imponerer mange og er sikkert smartMandino imponerer mange og er sikkert smartMandino imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Deres fineste gave fra mannen/kona/kjæresten?

Den fineste gaven har jeg fått av mannen min. For noen år siden hadde jeg så fryktelig lyst til å se "Bikubesong" på Det Norske Teateret, men alle forestillingene var utsolgt. Til jul fikk jeg likevel billetter - han hadde gått hver dag i to uker i lunsjen og sjekket i billettluka på teateret om de var noen uavhentede billetter. Snakker om snill mann.

Mandino

__________________
Mandino

Mamma til to skjønne jenter.
Mandino er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 09:59.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no