|
|||||||
| Mat og kosthold Kategori for barnemat, oppskrifter, drikkevarer og kosthold generelt. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#1 |
|
Det kommer seg
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: På en gård
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Spinoff: Hvordan spiser dere eggene deres?Egg må være så kokt at det kan deles uten klin. Spises på brød med smør under, tomat salt og pepper oppå.
|
|
|
#2 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Nov 2009
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Spinoff: Hvordan spiser dere eggene deres?Hardkokt egg med kaviar eller ansjos, alt etter hva jeg har i hus. |
|
|
|
|
|
#3 |
|
Eppur si muove.
Medlem siden: Jan 2012
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Spinoff: Hvordan spiser dere eggene deres?Kokte egg skal enten være bløtkokte (helt kokt hvite, men flytende plomme) som spises med skje og en enkel brødskive med bare smør på i tillegg, eller hardkokte i skiver oppå en brødskive og med tomat, salt og pepper på toppen.
|
|
|
#5 |
|
Passiv
|
Sv: Spinoff: Hvordan spiser dere eggene deres?Bare så det er sagt; den snerken på eggeplommen på stekt egg kan skrapes av uten at plommen går i stykker, og uten at man steker egget på begge sider. |
|
|
|
#6 |
|
|
Sv: Spinoff: Hvordan spiser dere eggene deres?
Hvis man er veeeeeeeeldig forsiktig, ja. Jeg har bommet mange ganger og da er egget ødelagt. Spesielt rundt kanten av plommen er det vanskelig.
|
|
|
|
#7 |
|
Medlem siden: Mar 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Spinoff: Hvordan spiser dere eggene deres?En variant jeg liker godt er hardkokt egg blandet med cottage cheese toppet med kaviar og linfrø. |
|
|
|
|
|
#9 |
|
Slumrende Ullteppe
|
Sv: Spinoff: Hvordan spiser dere eggene deres?Jeg foretrekker lett smilende egg - plomma kan godt renne, men hvitten må være helt stiv.
|
![]() |
|
|