|
|||||||
| Glitterchicks film- og musikkforum Film, tv-serier og musikk |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#1 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Aug 2008
Hvor: Foran pc-en
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Netflix Norge
Problemet er hvem som nå i utgangspunktet sitter med en del rettigheter i Norge/Skandinavia. Her må Netflix inn tidligere og forhandle rettigheter. F.eks. kan man for noen tv-serier se at enkelte sesonger ikke er tilgjengelig - f.eks. for Mad Men sitter NRK fortsatt med enerett for Norge på noen sesonger.
|
|
|
#4 |
|
|
Sv: Netflix NorgeHer er alt på norsk, også beskrivelser av filmer og slikt.
|
|
|
|
#5 |
|
Langøret
Medlem siden: Oct 2010
Hvor: I byen..
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Netflix NorgeMå jeg registrere et kort for den gratismåneden? |
|
|
|
|
|
#9 |
|
<*(((<
|
Sv: Netflix NorgePoenget til BM er vel at det ikke er alle filmene som man kan skru av teksten på, selv om dere har opplevd det med de dere har testet. (Jeg har opplevd begge deler, som nevnt tidligere i tråden.)
|
|
|
#11 |
|
|
Men det går an å si det på en litt hyggelig måte, selv om man har sagt det hundre ganger før. Og gidder man ikke si det hyggelig flere ganger, kan man la være å si noe i det hele tatt. :enkel:
|
|
|
|
#13 |
|
Mother of Dragons
|
Sv: Netflix NorgeDette blir helt sånn prinsipielt og generelt og på siden av tråden egentlig. Jeg synes ikke noen har hverken vært veldig sure eller skrevet noe dumt. Så dette er en spinoff på et vis.
|
|
|
#14 |
|
Nå også i farger
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Netflix NorgeJeg har oppdaget HIMYM. |
|
|
|
|
|
#15 |
|
etterpåklokest
|
Sv: Netflix Norge:fniser av noen: |
|
|
|
|
|
#16 |
|
Mother of Dragons
|
Har du amerikansk iTunes konto?
|
|
|
#17 |
|
etterpåklokest
|
Ja, amerikansk iTunes-konto. Skal mikke litt mere, men location og tidssone står allerede på USA. |
|
|
|
|
|
#18 |
|
|
Har du lagt inn DNS som du finner på Un-block us? Den må leggast inn på Apple- tv for at det skal virka. Og så må du restarte den.
|
|
|
#19 |
|
Har tro på forbedring
|
Jeg begynte å se første episode her om dagen - og skal definitivt se de andre og. - Gossip girl vet jeg ikke om jeg tør å røre - enn om hjernen min blir som noens. SKranglehjerne høres litt vondt ut.
|
![]() |
|
|