|
Mat og kosthold Kategori for barnemat, oppskrifter, drikkevarer og kosthold generelt. |
Se resultatene: Hvordan spiser du fylte kjeks? | |||
Tar hele i en jafs | 35 | 26,52% | |
Deler i to og spiser den tørre delen først og så den med fyll | 43 | 32,58% | |
Deler i to og skraper av fyllet med fortenna og spiser den tørre kjeksen etterpå | 39 | 29,55% | |
Deler i to og slikker av fyllet, setter delene sammen igjen og legger dem tilbake | 2 | 1,52% | |
Rosenkål? Jeg hater rosenkål! | 13 | 9,85% | |
Deltakere: 132. Du kan ikke stemme på denne undersøkelsen |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
24-10-12, 11:16 | #1 |
klossemajor
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Æ ser Stjørdal'n
|
Hvordan spiser du fylte kjeks?Viktig spørsmål. Og da tenker jeg på kjeks av denne typen og lignende: |
24-10-12, 11:18 | #3 |
Epikur
|
Sv: Hvordan spiser du fylte kjeks?Jeg åpner dem, skraper av fyllet med tennene, spiser den som fyllet satt fast på først og så den andre delen.
24-10-12, 11:19 | #4 |
intro
|
Sv: Hvordan spiser du fylte kjeks?Alternativ 2, men det kan variere. (Ikke spør hvordan jeg spiser M, Smil og Mandelstang. )
24-10-12, 11:20 | #6 |
flisespikker
|
Sv: Hvordan spiser du fylte kjeks?Ikke noe alternativ for "spiser dannede små biter skåret med kniv og gaffel, og tørker diskret smulene vekk fra munnvikene mellom hver bit med et håndbrodert silkelommetørkle"?
24-10-12, 11:21 | #8 |
er her
|
Sv: Hvordan spiser du fylte kjeks?Om jeg skal finne på noe med deling av kjeksen, så gjør jeg som beskrevet i alternativ 2, men det er ikke alltid (og litt avhengig av type kjeks, mange kjeks med fyll er jo ikke noe gode...).
24-10-12, 11:23 | #10 |
Bør lage seg en tittel selv
|
Sv: Hvordan spiser du fylte kjeks?Jeg spiser ikke harde kjeks om jeg kan slippe.
24-10-12, 11:23 | #11 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
|
Sv: Hvordan spiser du fylte kjeks?Det kommer an på hvem jeg er sammen med. Hvis jeg er alene er det alternativ 3, hvis jeg ikke er alene så er det alternativ 2.
24-10-12, 11:23 | #12 |
kamerat
|
Sv: Hvordan spiser du fylte kjeks?Alternativ 3 er selvsagt fasiten.
24-10-12, 11:28 | #17 |
klossemajor
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Æ ser Stjørdal'n
|
Sv: Hvordan spiser du fylte kjeks?Jeg Deler i to og spiser den tørre delen først og så den med fyll. Det er alltid for lite fyll i forhold til kjeks, synes jeg.
24-10-12, 11:32 | #18 |
Muligens verdt å vente på
|
Sv: Hvordan spiser du fylte kjeks?Jeg deler den i to (med tennene), spiser den tørre delen, skraper av fyllet (med tennene) og spiser kanskje resten.
24-10-12, 11:33 | #19 |
...we have cookies
|
Sv: Hvordan spiser du fylte kjeks?Det ble rosenkål. Ingen av alternativene passer. Ikke i en jafs, men jeg deler dem ikke i to. Enkelte ganger kan jeg finne på å spise den tørre kanten rundt først, andre ganger spiser jeg den i to eller tre jafs. |
24-10-12, 11:33 | #20 |
Borte
|
Sv: Hvordan spiser du fylte kjeks?Dette burde vært en flervalgspoll sånn at vi som liker å variere metoden også kan svare.