|
|||||||
| Interiørhjørnet Alt som har med interiør å gjøre. Spørsmål, tips, deling av egne lure eller fine løsninger mm. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#1 |
|
Kontrollfrik
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Tips til hverdagsservise?Rosendahl har generelt dårlig kvalitet, synes jeg. |
|
|
|
|
|
#2 |
|
Superaktiv
Medlem siden: Jan 2010
Hvor: Østlandet
![]() |
Sv: Tips til hverdagsservise?
|
|
|
#3 |
|
Bør lage seg en tittel selv
|
Sv: Tips til hverdagsservise?Vi har Rosendahl og er kjempefornøyd. Har hatt det en god stund nå, og det er ingen riper i eller noe annet galt med det. Vi har bare Hardangerbestikk vi også.
|
|
|
|
#4 |
|
Har bakt søte kaker
|
Sv: Tips til hverdagsservise?Vi har Prsgrund Porselen maxi strå i hvit ned blått mønster, det holder seg kjempefint!
|
|
|
#5 |
|
Tja...
Medlem siden: Dec 2006
Sv: Tips til hverdagsservise?Off. Jeg som har begynt å ønske meg Rosendahl.
|
|
|
|
#6 |
|
med mange baller i lufta
|
Sv: Tips til hverdagsservise?Vi har Link fra Porsgrund, og liker det veldig godt. Men det ser ikke ut at det er så mye av det til salgs lenger.
|
|
|
#7 |
|
Har bakt søte kaker
|
Sv: Tips til hverdagsservise?Rosendahl er ikke god nok kvalitet til prisen synes jeg. Det går skår i glassene i ett kjør, og folk jeg kjenner som har serviset er ikke spesielt fornøyde.
|
|
|
#8 |
|
Enda en som trener
Medlem siden: Sep 2007
Sv: Tips til hverdagsservise?Jeg er fornøyd med Rosendahl serviset, men vi bruker det til pent. Til hverdags har vi Origo fra iitala som jeg også er godt fornøyd med |
|
|
|
|
|
#9 |
|
www.bomulls.no
|
Sv: Tips til hverdagsservise?Ellers har jeg lenge siklet på Whitewood og Blåne til Wik&Walsøe, men aldri kommet så langt. Det koster jo litt kan man si, i allefall mer enn nok for min lommebok.
|
|
|
#11 |
|
i vesterled
Medlem siden: Jun 2007
Hvor: Trondheim
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Vi har også dette og er enig i at det holder seg veldig fint. I tillegg er det så nøytralt at det passer til alt. |
|
|
|
|
|
#12 |
|
|
Sv: Tips til hverdagsservise?Vi er som sagt kjempefornøyde med Rosendahl. Er ikke skår i noe som helst, og vi bruker det hver dag og hele tiden. :datapunkt: Har faktisk aldri hørt om noen som er misfornøyde med det, og vi kjenner en god del som har det.
|
|
|
|
#13 |
|
⭐️⭐️⭐️
|
Vi hadde veldig mye reklamasjoner på det nå jeg jobbet i butikken, jeg sluttet for to år siden.
|
|
|
#14 |
|
|
Kanskje de har endret det siden da, ja. Vi begynte å kjøpe våre i forbindelse med bryllupet i 2010, og de er i hvert fall like fine.
|
|
|
|
#15 |
|
Medlem siden: Sep 2011
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Jeg ser de har Rosendahl Tasty til -30% på Obs nå. Og det er ikke styggdyrt ellers. Jeg synes mye som ble foreslått her er litt vel dyrt. Jeg trenger kaffeservise til 12, og burde hatt råd til å kjøpe alt i ett, ikke en kuvert til jul. |
|
|
|
|
|
#16 |
|
|
Ja, mange dyre forslag. Vi har Grand Cru, det er kanskje litt dyrere, men vi har fått det i gave først og fremst. Det er i hvert fall ikke av de dyreste.
|
|
|
|
#17 |
|
Passe aktiv
Medlem siden: Oct 2010
Hvor: Sentralt
Sv: Tips til hverdagsservise?Følg med på Christiania Glassmagasins reklamer. Det er ofte 30% til 40% avslag på enkelte serier.
|
|
|
|
#18 |
|
Med tommestokk i veska
Medlem siden: Apr 2007
Sv: Tips til hverdagsservise?For eit par år sidan skaffa vi oss Teema frå Iittala. Vi er superfornøgde! Finst i kvitt, men kan kombinerast med andre fine fargar om du vil. Dei er klassiske og solide - og går aldri av moten (blei designa i 1952). Du kan bl.a. bestille dei frå www.royaldesign.no (til ein god pris), men du får dei også i vanlig butikk. Vi har frokosttallerkar, middagstallerkar og skåler til frokostblanding. Og koppar.
Jente 2003 og gut 2005 Sist redigert av Syrin : 01-11-12 kl 16:44. |
|
|
|
|
|
#19 |
|
⭐️⭐️⭐️
|
Sv: Tips til hverdagsservise?Under googling fant jeg forresten denne linken som sier at man kan bli kvitt sorte striper med skurekrem.
|
|
|
#20 |
|
Epikur
|
Sv: Tips til hverdagsservise?Hva med å vurdere loppis? Vi har hverdagsservice fra PP, det er et gammelt hotellservise fra 60-70-tallet og kommer opprinnelig fra Hotel Stefan. Det tåler ALT, jeg mener ALT! Det kan falle ned, vaskes tusen millioner ganger og er like greit.
|
![]() |
|
|