Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon > Skravleforum

Facebook?

Skravleforum Forum for skravletråder. Forumet vil bli ryddet med jevnlige mellomrom og gamle tråder bli slettet. Innleggstelleren er ikke på her.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 19-04-07, 15:13   #1
Karamell
Introvert textrovert

Karamell sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 287
Karamell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Facebook?

Fikk ikke til å søke på by jeg Bergen vil jeg søke på

Karamell er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 19-04-07, 15:15   #2
Dixie Diner
Nymotens gammeldags

Dixie Diner sin avatar

Hvor: Stavanger
Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Karamell, her.

Fikk ikke til å søke på by jeg Bergen vil jeg søke på

Hvis du går inn på advanced og velger Norway og skriver inn Bergen over, så får du iallfall ei liste frem med alle som bor i eller kommer fra Bergen. Litt mange å lete gjennom da, men.

Dixie Diner er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-04-07, 15:22   #3
Karamell
Introvert textrovert

Karamell sin avatar

Karamell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Ja, fant det nå. Mange ja... Er vel for gammel da.

Kan jo prøve her inne Bergen født i 1974

Gammel 20-04-07, 16:55   #4
Pastill
Pauset

Hvor: In Town!
Pastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Seksti venner.
Funnet igjen halvkusinene mine.

Pastill er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-04-07, 17:03   #5
Muskat
Bør lage seg en tittel selv

Muskat sin avatar

Blogginnlegg: 23
Muskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner til
Standard

Opprinnelig lagt inn av Pastill, her.

Seksti venner.

Jeg har to.

Muskat er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-04-07, 17:31   #6
Pastill
Pauset

Pastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Opprinnelig lagt inn av Muskat, her.

Jeg har to.

Jeg har rekruttert mange fra div skoler jeg har gått på. Kjempegøy å se bilder og sånt ti år etter.

Gammel 20-04-07, 17:45   #7
Trulte
:)

Trulte sin avatar

Medlem siden: Jan 2007
Trulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de fleste
Standard

Fant en stk ex. Ellers så ser det ut som de fleste er MINIMUM 10 år yngre enn meg..
Altså ikke noe sted for 34 åringer.

Trulte er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-04-07, 17:52   #8
Pastill
Pauset

Standard

Opprinnelig lagt inn av Trulte, her.

Fant en stk ex. Ellers så ser det ut som de fleste er MINIMUM 10 år yngre enn meg..
Altså ikke noe sted for 34 åringer.

Jeg er ikke SÅ mye yngre enn deg. Finner masse kjente. Kanskje bare jeg som er kjempepopulær da.

Gammel 20-04-07, 18:41   #9
Pastill
Pauset

Standard

De aller fleste jeg kjenner er en del online. Uansett alder. T.o.m mamma og tanten min.
Kanskje det er et byfenomen?

Gammel 20-04-07, 19:46   #10
Bluen
intro

Bluen sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Lillestrøm
Blogginnlegg: 391
Bluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Pastill, her.

De aller fleste jeg kjenner er en del online. Uansett alder. T.o.m mamma og tanten min.
Kanskje det er et byfenomen?

Tja, i så fall er Oslo en dårlig by - i alle fall mine deler av den.

Bluen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-04-07, 19:51   #11
Ole Brumm
er her

Ole Brumm sin avatar

Hvor: Hundremeterskogen
Blogginnlegg: 222
Ole Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de fleste
Standard

Har en del venner, men de fleste er noe yngre...

Gammel 28-04-07, 17:07   #12
Solen
Tusenkunstner

Solen sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Øvre Romerike
Solen er litt kulSolen er litt kulSolen er litt kul
Standard

Foreløpig er jeg bare balndt vennene til ei venninne av meg, men jeg må vel legge til en egen side også. Forøvrig gammel og grå 72 modell.

Gammel 28-04-07, 17:09   #13
Canisa
Viser tenner

Canisa sin avatar

Hvor: Tromsø
Blogginnlegg: 14
Canisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Solen, her.

Forøvrig gammel og grå 72 modell.

GAMMEL OG GRÅ????

Gammel 28-04-07, 19:42   #14
Slettet bruker
Passiv

Standard

Opprinnelig lagt inn av Canisa, her.

GAMMEL OG GRÅ????

Samme sier jeg. Hilsen 67-modell.

Svar med sitat
Gammel 20-04-07, 20:19   #15
Karamell
Introvert textrovert

Karamell sin avatar

Standard

Jeg har 6 venner nå og noen som står på request

Fant ei venninne fra videregående da - det var gøy! Ellers er jeg visst også for gammel med mine 32, snart 33 år.

Gammel 20-04-07, 21:05   #16
linka-mor
Aquarist

linka-mor sin avatar

linka-mor er populærlinka-mor er populærlinka-mor er populær
Standard

Føler meg eldgammel etter en tur på facebook, og ikke fant jeg noen gamle venner heller.
:Inn og lete vidre:

linka-mor er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-04-07, 21:07   #17
Karamell
Introvert textrovert

Karamell sin avatar

Standard

Er nettby ca det samme konseptet?

Gammel 20-04-07, 21:07   #18
Pastill
Pauset

Standard

Nei. Dette er mer som en "telefonkatalog" med profiler og vennenettverk. Ingen er anonyme.

Gammel 20-04-07, 22:37   #19
Gri

Gri sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Gri er virkelig godt liktGri er virkelig godt liktGri er virkelig godt liktGri er virkelig godt liktGri er virkelig godt liktGri er virkelig godt liktGri er virkelig godt liktGri er virkelig godt liktGri er virkelig godt liktGri er virkelig godt likt
Standard

Litt morsomt dette synes eg Vert det ei fp-group vi kan melde oss inn i eller?

Gri er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-04-07, 22:41   #20
Frost

Frost sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Tromsø
Frost imponerer mange og er sikkert smartFrost imponerer mange og er sikkert smartFrost imponerer mange og er sikkert smartFrost imponerer mange og er sikkert smartFrost imponerer mange og er sikkert smartFrost imponerer mange og er sikkert smartFrost imponerer mange og er sikkert smartFrost imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Tror jeg også er for gammel. Har ikke funnet et eneste kjent menneske. Har sjekket by og skoler jeg har gått på.
Men kanskje det tar seg opp? Ser ut som Facebook er en farsott som sprer seg.

Sist redigert av Frost : 20-04-07 kl 22:48.
Frost er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 17:14.