Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon > Skravleforum

Facebook?

Skravleforum Forum for skravletråder. Forumet vil bli ryddet med jevnlige mellomrom og gamle tråder bli slettet. Innleggstelleren er ikke på her.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 22-04-07, 22:37   #1
Pastill
Pauset

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: In Town!
Pastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Facebook?

Liberal?

Pastill er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-04-07, 23:03   #2
Karamell
Introvert textrovert

Karamell sin avatar

Blogginnlegg: 287
Karamell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Hvordan får jeg lagt inn andre bilder enn det som vises i profilen?

Karamell er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-04-07, 23:05   #3
Ole Brumm
er her

Ole Brumm sin avatar

Hvor: Hundremeterskogen
Blogginnlegg: 222
Ole Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de fleste
Standard

Under fotoalbum, og legg til bilder eller noe sånn.

Gammel 22-04-07, 23:08   #4
Karamell
Introvert textrovert

Karamell sin avatar

Blogginnlegg: 287
Karamell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Måtte laste ned noe for å få opp fotoalbum visst....

Karamell er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-04-07, 12:02   #5
Magica
søt

Magica sin avatar

Magica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt av
Standard

*hekta*

Det skjedde brått, gitt!

Gammel 23-04-07, 21:06   #6
MokkMokk
Bør lage seg en tittel selv

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: oppi der :peker:
MokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt av
Standard

Okei, nå trenger jeg litt hjelp her. Jeg valgte først å stå registrert utenfor noe nettverk, siden flere av mine bekjente gjorde det samme. Disse kom jo ikke opp på vennelista mi om jeg var med i et nettverk. Vel, jeg har hoppa inn og ut av Norway-nettverket et par ganger nå, og jeg skjønte jo etterhvert at det var ganske ulurt. Nå står jeg uten nettverk frem til 20. juni, grunnet en dusteregel som kun tillater maks to nettverkskifter av gangen.

Jeg skjønner fortsatt ikke hvordan jeg skal søke på bredest mulig basis. Har forsøkt "advanced search" (knappen øverst til venstre når jeg står i profilen min) - men da får jeg opp følgende melding: "Advanced search will only search within your friends." Det er jo ikke det jeg er ute etter, da. Finnes det ingen annen søkemulighet om man ikke er med i et nettverk? I så fall syns jeg det er skikkelig teit.

MokkMokk er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-04-07, 21:25   #7
Pastill
Pauset

Pastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Du burde stå i "norway" nettverket. Da kommer du automatisk opp når andre fra samme nettverk søker i feks hverandres vennelister.

Gammel 23-04-07, 21:33   #8
Mamma Rosa
strikker

Mamma Rosa sin avatar

Medlem siden: Dec 2006
Mamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt likt
Standard

Jeg er ikke medlem i noe nettverk. Jeg søker i "all networks".

Gammel 23-04-07, 21:43   #9
Pastill
Pauset

Standard

Hos meg kommer automatisk "norway" venner opp, også er det et alternativ for "all networks".

Gammel 24-04-07, 12:13   #10
Polkadot
Passiv

Hvor: Hedmark
Polkadot er populærPolkadot er populærPolkadot er populærPolkadot er populær
Standard

Jeg prøvde å nettavvenne meg, og dette facebook-greiene gadd jeg hvertfall ikke bry meg om. Helt til jeg fikk mail fra en god venn fra folkehøgskole-tiden...Nå sitter jeg å studerer vennelistene til masse folk og finner mange gamle kjente.

Polkadot er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-04-07, 13:49   #11
smbr
Fullverdig medlem

smbr sin avatar

Medlem siden: Apr 2007
smbr har et hav av muligheter foran seg
Standard

Tror jeg også er litt gammel, for jeg finner nesten ingen kjente.

smbr er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-04-07, 15:24   #12
*HH*
Frøken

*HH* sin avatar

Hvor: Østlandet
*HH* imponerer mange og er sikkert smart*HH* imponerer mange og er sikkert smart*HH* imponerer mange og er sikkert smart*HH* imponerer mange og er sikkert smart*HH* imponerer mange og er sikkert smart*HH* imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Jeg er også der

Mamma til poden 05 og prinsessen 11.
*HH* er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-04-07, 17:33   #13
tutta
Passiv

Standard

Er dessverre også bitt av den basillen.......

Svar med sitat
Gammel 24-04-07, 17:50   #14
Azi
Come what may...

Azi sin avatar

Blogginnlegg: 40
Azi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de fleste
Standard

Meldte meg inn idag! Så jeg vil gjerne ha flere venner på lista mi!

Azi er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-04-07, 22:12   #15
Manga

Manga sin avatar

Hvor: Østfold
Manga er populærManga er populærManga er populærManga er populærManga er populærManga er populær
Standard

Haha, for noen dager siden skrev jeg her at det ikke var moro. Nå er jeg helt hekta. Har funnet igjen en del gamle kjente. Kjempemoro!

Gammel 25-04-07, 00:58   #16
cilen
re:designer

cilen sin avatar

cilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de fleste
Standard

Jeg tror jeg har 5 venner der inne jeg. hihi

Må vel sette meg ned å søke selv da, siden INGEN finner meg!

Gammel 25-04-07, 06:58   #17
Skytte

Skytte sin avatar

Blogginnlegg: 105
Skytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de fleste
Standard

Jeg er der jeg også.

Synes faktisk det er merkelig lite kjentfolk jeg .

Skytte er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-04-07, 08:17   #18
Che
Har tro på forbedring

Che sin avatar

Hvor: "Cuba"
Blogginnlegg: 293
Che har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Skytte75, her.

Jeg er der jeg også.

Synes faktisk det er merkelig lite kjentfolk jeg .

Det er nok den "yngre garde" som har grepet fenomenet først - gæmliser som oss kommer etterpå..(Det er bare vi som er veldig tidlig ute, nemlig)

Jeg har truffet tidligere naboer, slektninger etc , men ikke så veldig mange. (Men på f.eks ungdomskolen min er det nye medlemmer hele tiden)

Gammel 25-04-07, 08:38   #19
Selma
blid

Selma sin avatar

Selma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Opprinnelig lagt inn av Bauche, her.

Det er nok den "yngre garde" som har grepet fenomenet først - gæmliser som oss kommer etterpå..(Det er bare vi som er veldig tidlig ute, nemlig)

Jeg sitter også og venter på at gamlisene skal dukket opp De jeg finner når jeg søker på min gamle ungdomsskole osv er veeesentlig yngre enn meg

Gammel 25-04-07, 09:09   #20
Che
Har tro på forbedring

Che sin avatar

Hvor: "Cuba"
Blogginnlegg: 293
Che har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Selma, her.

Jeg sitter også og venter på at gamlisene skal dukket opp De jeg finner når jeg søker på min gamle ungdomsskole osv er veeesentlig yngre enn meg

Ja, "avgangsklassene 2004" og sånn - Kan tro jeg føler meg en smule gammel når jeg gikk ut av ungdomskolen 13 år tidligere...

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 15:31.