Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Forleng livet med en god latter

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 09-11-12, 13:32   #1
Maz
Pauset
 
Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Barteby
Innlegg: 7.430
Maz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt av
Standard

Forleng livet med en god latter

Ikke så ofte jeg får praktisert latteryoga men denne fikk meg til å le høyt, og da må den jo deles...

Mitt Romney and Barack Obama somehow ended up at the same barber shop.
As they sat there, each being worked on by a different barber, not a word was spoken. The barbers were even afraid to start a conversation,
for fear it would turn to politics.

...As the barbers finished their shaves, the one who had Romney in his chair reached for the aftershave. Romney was quick to stop him saying,
'No thanks, my wife will smell that and think I've been in a whorehouse.'

The second barber turned to Obama and said, 'How about you sir ?' Obama replied,
'Go ahead; my wife doesn't know what the inside of a whorehouse smells like.'

Maz er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-11-12, 13:37   #2
Maz
Pauset
 
Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Barteby
Innlegg: 7.430
Maz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt av
Standard

Sv: Forleng livet med en god latter

Dette var gårsdagens. Takket være min venn i Sør-Afrika ble jeg obs på en kul side:

Maz er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 16:54.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no