|
|||||||
| Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#1 |
|
Passiv
|
Sv: Takk for meg
|
|
|
#2 |
|
This is normal!
|
Dette er tull altså. Vi er mange som har prøvd å forholde oss saklige til kjernen i dette. Har en moderator lekket opplysninger som h*n har fått som moderator? Svaret er så vidt jeg kan skjønne: Nei, det er ikke bevist. Jeg prøvde å stille konkrete spørsmål til brukeren da hun var her, men fikk nesten ingen skikkelige svar.
|
|
|
#3 |
|
This is normal!
|
Synes du det er greit at en ansatt i et firma forteller negative ting om en kollega eller kunde til en haug med kjente og ukjente på nett?
|
|
|
#5 |
|
nye muligheter
Medlem siden: Sep 2007
Hvor: Oslo
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Takk for megMen er det et stort poeng å slette alle spor i alle diskusjoner? Hva skal det være godt for, egentlig?
|
|
#6 |
|
Deltidsmamma
|
Sv: Takk for megMen hvis man vil det, så bør man få lov til det. Synes jeg. |
|
|
|
|
#7 |
|
Panzerekstremfeminist
|
Sv: Takk for megJeg skjønner heller ikke hvorfor man skal slette alle innlegg etter seg? Man blir jo ikke-søkbar når man sletter brukeren sin.
I myself have never been able to find out precisely what feminism is: I only know that people call me a feminist whenever I express sentiments that differentiate me from a doormat or a prostitute. Rebecca West |
|
|
|
|
#8 |
|
Passiv
|
Jeg vil anta er grunnen er at man ikke er komfortabel med å ha ting man har skrevet i hendene på en forumledelse som delvis har spredt fortrolig informasjon og delvis ikke synes det er noe overtramp å gjøre det. |
|
|
#9 |
|
kamerat
|
Det er umulig å se på deg som en seriøs bruker som har noen interesse av å bruke dette forumet. Jeg foreslår at du finner på noe annet å gjøre.
|
|
#10 |
|
|
Aha. Ting man har skrevet på et diskusjonsforum på internett? |
|
|
|
|
#11 |
|
Leser
|
Du leser ikke innleggene våre, eller?
|
|
#12 |
|
Nek er allrighte dyr
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: nær Oslo
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Bare delvis altså?
|
|
#14 |
|
Snikende tiger
|
Sv: Takk for megNå kom hun også med utsagn som uttrykte at hun hadde fått kniven på strupen, og måtte veie sine ord nøye så hun ikke ble utestengt, så helt uventet kan det ikke ha kommet heller.
|
|
#15 |
|
ihuga feminist
Medlem siden: Jan 2010
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Takk for megMen er det slettingen som er problemet her? Vil alle som frivillig har forlatt FP plutselig komme tilbake om innleggene blir slettet? Eller er det helt andre ting som ligger i bunn her?
|
|
#16 |
|
Deltidsmamma
|
Den avsporingen er det vel jeg som må stå for. Men jeg synes at den utesstengte brukeren burde få anledning og slette det hun vil slette altså. :kampsak: |
|
|
|
|
#17 |
|
lettere utlada
|
Hvis det er slettingen som er problemet (nei jeg tror ikke det er det) så er det mange som må få et nytt kurs i internettbruk.
|
|
#18 |
|
kamerat
|
Sv: Takk for megJeg synes faktisk det er langt viktigere å ta vare på mengder av fine innlegg fra andre brukere, Propella. Det står ingen steder at en bruker har rett til å få alle innleggene sine slettet i tilfelle konflikt, og det kommer det heller aldri til å gjøre. Deal with it.
|
|
#19 |
|
superbruker
|
Det gjør jeg. Jeg sletter for harde livet.
|
|
#20 |
|
Deltidsmamma
|
De andre innleggene kan jo stå uansett. |
|
|
![]() |
|