|
|||||||
| Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#2 |
|
Flawsome
Medlem siden: Aug 2011
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Takk for meg
Ja. Og snurting er en god ting. Vi burde i grunn hatt flere typer snurte-smilier her; sinna-snurt, kose-snurt, vriom-snurt og glad-snurt. For å nevne noen. |
|
|
|
|
#3 |
|
Hertuginne
|
Helt enig. Og gretten-snurt, gammel-snurt, modig-snurt, kløne-snurt og kloke-snurt.
|
|
#4 |
|
lettere utlada
|
Og jeg satt her og lurte på hvorfor sinna-smurf, kose-smurf osv var blitt en del av denne tråden. :tror jeg må legge meg litt igjen:
|
|
#5 |
|
Pessimistisk Optimist.
Medlem siden: Jul 2007
Hvor: Trondheim
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Takk for megSjuggerplum... Jeg vil savne deg, og også andre som forlater forumet. For meg som er periodebruker er dette et fint forum. Det virker i allefall. Man får skrevet innlegg og åpnet tråder, og er ikke bombadert av rare innlegg på engelsk og tysk og et eller annet uforståelig..av spammere. Ta vare på forumet, på de gode diskusjonene. Vi er selv med på å forme hvordan vi vil ha det. |
|
|
|
|
#7 |
|
ihuga feminist
Medlem siden: Jan 2010
Sv: Takk for megEr det virkelig slik at brukeren er utestengt "på livstid" slik det blir påstått? Eller vil det være mulig å komme tilbake når ting har roet seg og problemstillingen er et tilbakelagt stadium?
|
|
#8 |
|
Administrator
|
Sv: Takk for megAngående sletting: |
|
|
|
|
#9 |
|
Deltidsmamma
|
|
|
|
|
|
#11 |
|
kamerat
|
Sv: Takk for megSom Drammeprinsen meget vel vet, er forumledelsen ikke enig i den versjonen av saken, og ser ikke noen hensikt i videre diskusjon av saksforhold som det uansett ikke er aktuelt å diskutere i plenum.
|
|
#12 |
|
superbruker
|
Nei, det er mye bedre å feie tingene unner teppet og utestenge den som prøvde å si ifra.
|
|
#13 |
|
Passiv
|
|
|
|
#14 |
|
kamerat
|
Ikke når forumledelsen ikke aksepterer premisset ditt, Drammeprinsen.
|
|
#15 |
|
Passiv
|
|
|
|
#16 |
|
|
Og det har også blitt diskutert, og kommer helt sikkert til igjen å bli diskutert. |
|
|
|
|
#17 |
|
Leser
|
Hvis vi mener at en moderator går over streken vil det jo være tidsnok å diskutere det når det skjer. Med mindre vi er synske, sitter og gnir på krystallkula vår og derfor kan forutse denne fremtidige grenseoverskridelsen.
|
|
#18 |
|
Pauset
Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Barteby
Jeg vet ikke noe om det som er skjedd, men jeg vil ta det for gitt at en moderatorolle også bør innebære taushetsplikt for informasjon som man får i denne rollen. |
|
|
|
|
#19 |
|
Passiv
|
|
|
|
#20 |
|
flisespikker
|
Det er bare i medlemsområdet brukere kan slette sine egne tråder. (Nærmere bestemt medlemssalongen, M2 og Markedsplassen, hvis jeg husker riktig i farten.) Sånn har det vært hele tiden.
Skilpadda (mars 1970) og Datteren (des. 2002) Men are from Earth. Women are from Earth. Deal with it. Sist redigert av Skilpadda : 12-11-12 kl 16:12. Årsak: tråder, ikke innlegg |
|
|
![]() |
|
|