Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Takk for meg

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Lukket tråd
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 14-11-12, 13:02   #781
Esme
Mother of Dragons
 
Esme sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 20.029
Blogginnlegg: 76
Esme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Takk for meg

Opprinnelig lagt inn av Gaia, her.

Det er jeg faktisk ikke enig med deg i, Toffen. Innimellom er det faktisk nødvendig at folk får snakket seg tomme. Og det behovet skal også respekteres. Selv om du ikke opplever at det å snakke om denne saken gir deg noe, så betyr ikke det det samme som at det ikke kommer noe konstruktivt ut av det å uttrykke følelser og frustrasjoner. Spesielt ikke hvis folk tør å være frittalende i svarene sine.

Jeg skjønner at mye av det som lå til grunn for denne konflikten har vært vanskelig å snakke om både i lukket og åpent forum, fordi ikke alle de som har vært direkte eller inndirekte berørt har villet lufte skittentøyet åpent. Det er den premissen man har hatt å forholde seg til i denne saken. Men det er ikke det samme som at det ikke er kontruktivt å uttrykke frustrasjon over at en person man liker er blitt utestengt. Kanskje det nettopp er nødvendig å få lov til å lufte denne frustrasjonen for å om ikke akseptere at situasjonen er blitt som den er blitt, men i det minste klare å innstille seg på det.

Ja, noen vil oppleve dette som tværing. Mens andre igjen fortsatt trenger å snakke om det.

Det skjønner jeg. Men det bør også vurderes det at ledelsen er så på kanten slitne nå og ber for vår skyld at folk gir litt slækk.

__________________
It takes a great deal of effort to sustain a conservative, trustworthy persona.
Esme er ikke aktiv  
Gammel 14-11-12, 13:03   #782
Avatar
Nå også i farger
 
Avatar sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 13.975
Avatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Takk for meg

Ja, det lurer i grunn jeg på også, trøtt.

Og mens jeg postet kom det flere innlegg.


Sist redigert av Avatar : 14-11-12 kl 13:10. Årsak: Så ikke svarene før jeg postet.
Avatar er ikke aktiv  
Gammel 14-11-12, 13:06   #783
Esme
Mother of Dragons
 
Esme sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 20.029
Blogginnlegg: 76
Esme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Takk for meg

Opprinnelig lagt inn av Dronningen, her.

Bare et spørsmål til moderatorene. Slik jeg har oppfattet forum som arena, så er det et foretak gjerne en eller to starter opp av ren fri vilje, og så deltar folk av fri vilje. De velger å legge ut informasjon om seg selv på nettet, og etter hvert inkluderes flere av de frivillige medlemmene til å 'holde orden'. Ganske mange medlemmer får dermed tilgang til det meste folk skriver. Men bortsett fra uskrevne regler og hva man kan anse som ok å gjøre, er det vel ikke taushetserklæringer knyttet til dette? Det er vel bare en frivillig rolle der vanlige brukere har fått litt mer ansvar? Hvis en venn av meg er moderator eller bare et vanlig medlem med tilgang til M2, og jeg deler noe veldig privat, så kan jeg jo ikke vite at denne personen ikke snakker om det med en annen venn. Eller jeg skriver noe i en blogg. Jeg er jo klar over at mange kan lese dette. Selv med begrensninger for hvem som kan lese, så er det jo samtidig veldig utleverende. Så klart styres noe av hva forumet i seg selv tillater. Men verden utenfor den er jo der likevel. At noe ligger i M2 gjør jo ikke at noen ikke kan fortelle eller vise dette til noen som ikke har tilgang dit. Alle disse grensene er jo bare fiktive ordninger for å skape en viss trygghet. Men i bunn og grunn skriver man jo til hele verden.


Vi har ikke skrevet under noe som helst, men det er etter æreskodeks, og HP hadde hivd oss ut om vi hadde røpt noe som kom direkte fra forumet og ikke fra RL.

Dette er en gratis tjeneste, hvor folka som driver det gjør det frivillig på fritiden.

Vi er verter i et selskap, og det forventes også av gjestene at de skal bidra til god stemning. Det er dessuten nesten den eneste forumregelen vi har.

__________________
It takes a great deal of effort to sustain a conservative, trustworthy persona.
Esme er ikke aktiv  
Gammel 14-11-12, 13:07   #784
Dronningen
Pauset
 
Medlem siden: Oct 2007
Innlegg: 12.595
Dronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Takk for meg

Esme: Takk for svar.

Dronningen er ikke aktiv  
Gammel 14-11-12, 13:07   #785
Mex
Tidsklemma
 
Mex sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2008
Innlegg: 7.816
Blogginnlegg: 459
Mex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Takk for meg

Opprinnelig lagt inn av Esme, her.

Det skjønner jeg. Men det bør også vurderes det at ledelsen er så på kanten slitne nå og ber for vår skyld at folk gir litt slækk.

Jeg skjønner godt at forumledelsen er sliten av saken. Det blir jo mælet opp igjen det samme. Jeg skjønner veldig godt også at mange syns det er trist at en bruker har blitt utestengt.

Jeg ønsker ikke å legge meg bort i hvorfor ting har blitt gjort som det har blitt gjort, verken for den ene, andre eller tredje parten. Jeg vet ingenting om saken. Jeg forstår bare at den er kjip for alle involverte, og kjip for alle som står på sidelinjen og ser at det er vanskelig å bli helt ferdig.

__________________
Storebror des 2006
Lillebror nov 2010
"Mamma, jeg er glad i deg. Helt til månen og ut i verdensrommet"
Mex er ikke aktiv  
Gammel 14-11-12, 13:08   #786
nolo
Fola Blakken
 
nolo sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 9.998
Blogginnlegg: 86
nolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Takk for meg

Gaia: jeg skjønner at folk har behov for å snakke ut og for å få svar, men jeg tror og at man bare må akseptere at pga sakens natur kan vi ikke få alle svarene. Og så tror jeg at vi skal høre på det Toff og Esme sier om at de er slitne og leie nå, for det mange forventer er at moderatorene skal svare og forsvare og forklare hele tiden, og nå har de gjort det i lang tid og på mange måter, og de kan i grunne slippe å føle seg forpliktet til det nå lenger, syns jeg.

__________________
Minst en gang om dagen bør vi høre en liten sang, lese et godt dikt, se et vakkert bilde,og - om mulig - si et par fornuftige ord.
(Goethe)
nolo er ikke aktiv  
Gammel 14-11-12, 13:09   #787
Bluen
intro
 
Bluen sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Lillestrøm
Innlegg: 31.879
Blogginnlegg: 388
Bluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Takk for meg

Opprinnelig lagt inn av trøtt, her.

Hva tror dere dere oppnår med de svarene dere kommer med i tråden her Esme og Toffskij?

Det er mange moderatorer/administratorer vi ikke har sett på banen i denne saken - kanskje det hadde vært en tanke å la noen som ikke er så inni hampen lei av den uttale seg på ledelsens vegne? (Ja, no offence, altså.)

__________________
Høstbarn 06 og 08
"Still there’s a light i hold before me
You’re the measure of my dreams
"
Bluen er ikke aktiv  
Gammel 14-11-12, 13:11   #788
Toffskij
kamerat
 
Toffskij sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 28.893
Blogginnlegg: 693
Toffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Takk for meg

Det er absolutt ingen i ledelsen som ikke er fullstendig utmattet av denne saken, Blu.

__________________
Prima (0503) et Secunda (0505)

“Do you find it easy to get drunk on words?"
"So easy that, to tell you the truth, I am seldom perfectly sober.”
(Dorothy L. Sayers, Gaudy Night)
Toffskij er ikke aktiv  
Gammel 14-11-12, 13:14   #789
Michelle
X First Lady
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 6.452
Michelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt av
Standard

Sv: Takk for meg

Jeg har stor forståelse for at dette berører flere, men vi kommer ikke videre.
Det har ingen hensikt å ta dette opp igjen og igjen.
Heldigvis er det frivillig å være herinne. Og da har man et valg enten gå videre eller slutte/ta en langre pause.
All ære til de som styrer herinne. At de orker!!

__________________
De vennlige ord som sies i dag, kan bære frukt i morgen.

Michelle er ikke aktiv  
Gammel 14-11-12, 13:16   #790
Esme
Mother of Dragons
 
Esme sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 20.029
Blogginnlegg: 76
Esme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Takk for meg

Opprinnelig lagt inn av Bluen, her.

Det er mange moderatorer/administratorer vi ikke har sett på banen i denne saken - kanskje det hadde vært en tanke å la noen som ikke er så inni hampen lei av den uttale seg på ledelsens vegne? (Ja, no offence, altså.)

Det er oss.

__________________
It takes a great deal of effort to sustain a conservative, trustworthy persona.
Esme er ikke aktiv  
Gammel 14-11-12, 13:16   #791
Esme
Mother of Dragons
 
Esme sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 20.029
Blogginnlegg: 76
Esme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Takk for meg

We're the nice ones!

__________________
It takes a great deal of effort to sustain a conservative, trustworthy persona.
Esme er ikke aktiv  
Gammel 14-11-12, 13:17   #792
Lykken
Nek er allrighte dyr
 
Lykken sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: nær Oslo
Innlegg: 11.770
Lykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Takk for meg

Opprinnelig lagt inn av Hillary, her.

Jeg har stor forståelse for at dette berører flere, men vi kommer ikke videre.
Det har ingen hensikt å ta dette opp igjen og igjen.
Heldigvis er det frivillig å være herinne. Og da har man et valg enten gå videre eller slutte/ta en langre pause.
All ære til de som styrer herinne. At de orker!!

Signerer.

__________________
Det er bedre å vere lita og tøff,
enn en stor bløff! (Jeg er begge deler!)

Gutt 2002 og jente 2005
Lykken er ikke aktiv  
Gammel 14-11-12, 13:18   #793
HP
Administrator
 
HP sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Bergen
Innlegg: 13.953
Blogginnlegg: 6
HP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Takk for meg

Opprinnelig lagt inn av Katta, her.

Fnatten, du beskriver bra det jeg føler også.

Og jeg sitter ennå litt nummen tilbake på et vis, og det hjelper ikke at det fjases eller at det mases om å gå videre. Jeg går heller ikke noe sted, men det at en bruker jeg liker blir utestengt på livstid sitter i litt.

Jeg liker også brukeren som er utestengt, hun har mye bra å bidra med. Det har vi også sagt til henne. Der er en begrunnelse for at hun er utestengt og denne har dessverre bare blitt understreket nå i etterspillet. Vi har ingen interesse for at alle dere andre skal mislike vedkommende og vi har full forståelse for at mange mener at vi har gjort feil. Dette er mellom forumledelsen og henne, ut i fra det jeg har fått med meg, så deler heller ikke den utestengte noe om det som er begrunnelsen for utestengelsen.

At utestengelsen er på livstid er ikke våre ord, men slik dette har utviklet seg så vil jeg ikke konkludere om det nå.

HP er ikke aktiv  
Gammel 14-11-12, 13:20   #794
Adrienne
Hertuginne
 
Adrienne sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Østlandet
Innlegg: 18.491
Blogginnlegg: 40
Adrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Takk for meg

Opprinnelig lagt inn av Bluen, her.

Det er mange moderatorer/administratorer vi ikke har sett på banen i denne saken - kanskje det hadde vært en tanke å la noen som ikke er så inni hampen lei av den uttale seg på ledelsens vegne? (Ja, no offence, altså.)

Vi har håndtert i fellesskap på "bakrommet" og det har dermed vært ganske høy belastning på oss alle sammen. Og ja, det er en del av gamet med å være moderator, men nå er vi altså fryktelig, fryktelig slitne og ber om respekt og forståelse for det. Og det er gode grunner til at vi ikke sier mer enn det vi har gjort, og det er på grunn av at det er flere personer involvert, som vi verken har lyst til eller lov til å snakke på vegne av og det ber vi også om forståelse for.

__________________
Å dra nytte av gode råd krever større visdom enn å gi dem. John Churton Collins
Adrienne er ikke aktiv  
Gammel 14-11-12, 13:20   #795
Gaia
villende
 
Gaia sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 14.792
Blogginnlegg: 246
Gaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Takk for meg

At ledelsen er leie av saken skjønner jeg veldig godt. Jeg er egentlig ganske lei den selv. Og jeg skjønner ganske mye av hva som har skjedd og hvorfor det har skjedd. Noe jeg tror er en av grunnene til at jeg personlig egentlig er ganske ferdig med den. Og det var heller ikke poenget mitt. Poenget mitt var at innimellom må man rett og slett la en sak brenne helt ut før man lukker den. Og dette er vel den første tråden som faktisk gjør det, som gjør det mulig at også de som ikke kjenner til alt som har skjedd i kulissene kan komme til og ventilere frustrasjon. Og jeg syns det er viktig å merke seg at de siste frustrasjonsinnleggene faktisk ikke var hissende, men var uttrykk for egne, personlige følelser. Samtidig som de sier at de er glad i dette stedet. Ja, ting må få roe seg, og man trenger noen fine tråder. Men for å komme dit så er det behov for closure. Og for en del så innebærer closure at man har fått lov til å ventilere seg ferdig. Så kan man bli enige om at man har vært uenige og ta veien videre derfra.

Gaia er ikke aktiv  
Gammel 14-11-12, 13:24   #796
Fløyel
~~~~~~~
 
Fløyel sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2010
Innlegg: 16.092
Blogginnlegg: 30
Fløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Takk for meg

Utifra mine beregninger (antakelser) så er ca 2% av den aktive medlemsmassen her inne involvert i denne saken. (835 aktive medlemmer, 13 i moderatorgruppen, 1 utestengt, 4 har gått pga utestengelsen)

Øvrige er ufrivillig involvert, nettopp fordi de er her og ønsker å være her.

Hvor mange er det nødvendig å dra inn?

__________________
<<< When nothing goes right - go left >>>
Fløyel er ikke aktiv  
Gammel 14-11-12, 13:26   #797
isola
Kakemonster
 
isola sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2009
Hvor: Viken
Innlegg: 3.732
Blogginnlegg: 6
isola er virkelig godt liktisola er virkelig godt liktisola er virkelig godt liktisola er virkelig godt liktisola er virkelig godt liktisola er virkelig godt liktisola er virkelig godt liktisola er virkelig godt liktisola er virkelig godt likt
Standard

Sv: Takk for meg

Cluet, tenker jeg, er at mistanken og mistilliten er sådd. Ikke hos alle, for all del, men den er her, like levende. Ikke alle vet hvem det er snakk om heller, og det går faktisk ut over hele moderatorteamet, og hele FP. FP blir et fattigere forum når brukere får en følelse av at det slarves. Jeg mener bestemt at muligheten for adgangsbegrensning er her nettopp for at man skal kunne dele litt mer enn hva man skal ha til middag. At moderatorteamet mener det ikke har skjedd er en ting, men det er jo ikke alle som er enige i det, det er helt tydelig.

__________________
2009 2013
isola er ikke aktiv  
Gammel 14-11-12, 13:26   #798
Lykken
Nek er allrighte dyr
 
Lykken sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: nær Oslo
Innlegg: 11.770
Lykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Takk for meg

Kan vi ikke heller dra igang diskusjon om hull i ørene på småunger og sjokolade til babyer? Noen har sett noen gi en baby cola på MCDonalds?
Hoppestol? La kjæresten på 20 sove over hos 13-åringen? Vi gir alkohol på julaften til alle barna!

__________________
Det er bedre å vere lita og tøff,
enn en stor bløff! (Jeg er begge deler!)

Gutt 2002 og jente 2005
Lykken er ikke aktiv  
Gammel 14-11-12, 13:26   #799
Toffskij
kamerat
 
Toffskij sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 28.893
Blogginnlegg: 693
Toffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Takk for meg

Jeg syntes Kies innlegg var et veldig fint uttrykk for det du snakker om, Gaia. Fnattens innlegg inneholdt derimot flere ganske alvorlige anklager som hun må vite at vi ikke kan svare på i plenum. Det er dette siste som sliter mest på oss.

__________________
Prima (0503) et Secunda (0505)

“Do you find it easy to get drunk on words?"
"So easy that, to tell you the truth, I am seldom perfectly sober.”
(Dorothy L. Sayers, Gaudy Night)
Toffskij er ikke aktiv  
Gammel 14-11-12, 13:28   #800
Appelsin
Søt og rar
 
Appelsin sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Bergen
Innlegg: 10.657
Blogginnlegg: 260
Appelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Takk for meg

Jeg har inntrykk av at moderatorene var lei av saken allerede før den ble kjent for "oss andre",
og har tenkt at kanskje det var bakgrunnen for den delen av håndteringen ledelsen har tatt selvkritikk for.
Mulig jeg tar feil, selvfølgelig.

Jeg håndterer ofte ting litt dårligere enn optimalt når jeg er drittlei av noe(n), og har tenkt at jeg har forståelse for at det kan bli sånn.

__________________
2012, 2007 og 2004
Appelsin er ikke aktiv  
Lukket tråd


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 04:53.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no