Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Jåleforumet

Hudkremserie

Jåleforumet Forum for hudpleie, hår, sminke, kropp mm.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 06-08-12, 18:27   #21
Che
Har tro på forbedring
 
Che sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: "Cuba"
Innlegg: 26.704
Blogginnlegg: 293
Che har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hudkremserie

Jeg liker l'occitane godt.

__________________
Min signatur
Che er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-08-12, 18:43   #22
Pelen
Bør lage seg en tittel selv
 
Pelen sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 21.451
Blogginnlegg: 295
Pelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hudkremserie

Ren og Dermalogica.

Pelen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-08-12, 19:03   #23
Señora
Bør lage seg en tittel selv
 
Señora sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 7.718
Señora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hudkremserie

På Vitusapoteket fikk jeg vareprøver på Renprodukter. Jeg likte ikke lukta på noen av dem.

Señora er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-08-12, 19:19   #24
arrow
Erfaren
 
arrow sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2011
Innlegg: 802
arrow er litt kularrow er litt kul
Standard

Sv: Hudkremserie

Her har det gått en del i Weledas villrose serie. Jeg har prøvd Pomegranate-dagkremen, antar den er for de som trenger litt rikere krem. Den er ikke spesielt tung. Fordelen er de er helt uten alle de tvilsomme stoffene og lukter behagelig. Roseserien lufter fort av seg. Et merke jeg stoler på. De er litt anderledes enn andre kremer men de fungerer. Oliven-kremen på glasskrukke fra L`Occitane har jeg også ganske ofte, verd å prøve. Den ikke helt uten holdbarhetsmilder, om det betyr mye. Den er ganske rik men likevel ikke tung på. Jeg antar disse vil passe normal-tørr hud sånn rundt 30-40 uten at jeg vil sette noe aldersgrense på dem. Jeg synes ikke alltid den stemmer på meg. Disse kremene er forholdsvis enkle men gode, uten veldig fancy antirynke-ingredienser og slikt. Jeg har enda ikke funnet noen gode med solfaktor, i hvert fall ikke som man liker å bruke kontinuerlig hele tiden. Man burde jo sikkert ha det.

arrow er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-08-12, 19:22   #25
Syrin
Med tommestokk i veska
 
Syrin sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2007
Innlegg: 5.042
Syrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Hudkremserie

Opprinnelig lagt inn av Madicken, her.

Dermalogica sin Intensive Moisture (eller noe i den duren) koster ca 600,- for 100 ml, og den gir masse fuktighet og er veldig drøy.

Det er vel denne det da:
http://www.blivakker.no/product/Der0...-balance-100ml-

Takk for tips Det er sikkert gode ting det som de andre tipsar om også - eg må vel berre ta eit valg og sjå om det passar meg.

__________________
Jente 2003 og gut 2005
Syrin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-08-12, 00:39   #26
Njulaif
Endelig mamma
 
Njulaif sin avatar
 
Medlem siden: May 2012
Hvor: Oslo
Innlegg: 2.828
Njulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt likt
Standard

Sv: Hudkremserie

Jeg bruker hudpleieprodukter fra Sisley og er kjempefornøyd med dem. Det er nok i den øvre skalaen prismessig, men produktene er samtidig veldig drøye så føler ikke at det blir så veldig dyrt i lengden likevel.

Serien selges i Tax Free på Gardermoen og enkelte andre flyplasser, men jeg kjøper sjeldent der da dealen jeg får på mitt faste parfymeri er så bra: De har en Sisley-hudpleier som kommer til dem sånn hver 6 uke ca. Hvis man kjøper to Sisley-produkter får man den timeslange hudpleietimen (ordentlig spesialtilpasset hudpleietime med dyprens, maske, massasje og slikt) + en toalettmappe med produktprøver gratis. De sier at produktene i mappen er verdt ca +/- 1 000 kroner, og jeg tenkte "ja, særlig" da jeg hørte det, MEN da jeg regnet det ut basert på prisene man betaler for fullstørrelse-produktene i parfymeriet så stemmer det faktisk (!). Og en time med slik hudpleie man får hos denne damen koster i gjennomsnitt 1 000 kroner i Oslo, så sånn sett får man gratisgaver for nesten 2 000 kroner på kjøpet hver gang. Man må riktignok leve med at hun dama er litt pushy og vil selge deg flere produkter enn du strengt tatt trenger, men det synes jeg er til å leve med. Jeg bestiller ikke time hver gang hun kommer, men hver gang jeg trenger noe i serien.

I tillegg kjøpte jeg et reisesett med produkter fra Ole Henriksen da jeg var på Gardermoen sist (på tross av alle produktprøvene fra Sisley som jeg har fått gjennom de siste årene, var jeg blitt tom for småprøver å ha med på reisen gitt) og synes også de virker lovende. Har ikke prøvd disse produktene over tid dog... Faller liksom tilbake til Sisley når jeg kommer hjem igjen.

__________________
Njulaif er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-08-12, 11:45   #27
Tresmåtroll123
På vei tilbake :)
 
Medlem siden: Aug 2012
Hvor: Bergen
Innlegg: 10
Tresmåtroll123 har et hav av muligheter foran seg
Standard

Sv: Hudkremserie

jeg har fått anbefalt La Roche Posay av en hudlege. Er kjemefornøyd. Seriene selges på apoteket http://www.laroche-posay.no/Norge/LRP/hjem-h.aspx

Tresmåtroll123 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-08-12, 12:08   #28
Harriet Vane
Epikur
 
Harriet Vane sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 26.796
Blogginnlegg: 440
Harriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hudkremserie

Jeg ender gjerne opp med Clinique gang på gang. Jeg har tørr hud og trenger mye fuktighet.

Jeg har prøvd Clarins, men jeg synes den lukter litt mye. Sisley er det beste jeg har brukt, men det er jo ganske dyrt. Dermalogica er veldig bra, synes jeg og er også et merke jeg vender tilbake til. Men jeg har kjøpt min n'te flaske med Cliniques dramatically different nå.

__________________
“Time and trouble will tame an advanced young woman, but an advanced old woman is uncontrollable by any earthly force.”
― Dorothy L. Sayers
Harriet Vane er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-08-12, 12:16   #29
Tjorven
ej ikke møjkets heije
 
Tjorven sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 41.116
Blogginnlegg: 180
Tjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hudkremserie

Opprinnelig lagt inn av venla, her.

Jeg er veldig glad i Biotherm sin grønne Aquasource-serie. Dagkremen med gelekonsistens trekker raskt inn og kjennes behagelig. De har også en rosa serie for tørr hud. Liker heller ikke sterke lukter, så har holdt meg til Biotherm og Dermalogica de siste årene.

Denne bruker jeg også. Forsøker mye annet også, men ender tilbake til denne.

Egentlig liker jeg den fra Clinique også, men jeg liker mye bedre krukker enn den flaska. Så når begge produkter fungerer fint så velger jeg heller krukke.

__________________
Snuppa 05, Knerten 07
Tjorven er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 22-08-12, 19:36   #30
Syrin
Med tommestokk i veska
 
Syrin sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2007
Innlegg: 5.042
Syrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Hudkremserie

Opprinnelig lagt inn av Harriet Vane, her.

..... Men jeg har kjøpt min n'te flaske med Cliniques dramatically different nå.

Det er den gule, firkanta flaska, sant? Den gjer for lite for mi hud, eg er temmelig tørr

Eg endte opp med noko frå Bodyshop, som eg er ganske fornøgd med. Det luktar litt rart da, så får sjå om eg hoppar vidare til nye produkt når eg går tom for dette her.

__________________
Jente 2003 og gut 2005
Syrin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-08-12, 19:55   #31
Filifjonka
Fortynnet
 
Filifjonka sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 27.212
Blogginnlegg: 297
Filifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hudkremserie

Den gule firkanta fra Clinique merket jeg ingen effekt av, igrunnen. Mange år siden jeg har brukt den.

Filifjonka er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-08-12, 20:25   #32
Palmen
Trøtt
 
Palmen sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 10.256
Blogginnlegg: 178
Palmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Hudkremserie

Jeg sverger til Clarins, har brukt de i 10 år minst.

__________________
2006 - 2012 - 2012
Palmen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-08-12, 22:12   #33
ItsOnlyMe
Opp og fram, - framover
 
ItsOnlyMe sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2009
Innlegg: 5.048
ItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smartItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smartItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smartItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smartItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smartItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Hudkremserie

Clarins. Brukt det en hel lang evighet, og huden er ganske fin og lite rynker, iallefall mindre enn hva alderen burde tilsi...tror jeg

__________________
2004 - 2008.
ItsOnlyMe er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-11-12, 13:14   #34
Syrin
Med tommestokk i veska
 
Syrin sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2007
Innlegg: 5.042
Syrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Hudkremserie

Kan jo oppdatere denne tråden med å melde at eg Body Shop sine kremar var heilt greit, men eg syns ikkje det "gir" serlig til huden. Nå kjøpte eg på rein impuls ein pakke med diverse småprodukt frå L'occitane, og så langt syns eg det er hakket betre - det er noko med at kremane verkar rikare. Heiter Immortelle Devine eit-eller-anna, for oss litt voksne vil eg tru...

__________________
Jente 2003 og gut 2005
Syrin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-11-12, 13:55   #35
Nera
Pandemonium
 
Nera sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2008
Innlegg: 7.012
Nera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Hudkremserie

Jeg er glad i produktene fra Oenothera/Kremfresh. Ansiktsproduktene er 100% plantebaserte, uten parabener og syntetisk parfyme (noen kan være tilsatt eteriske oljer som lukter litt), og konsistensen er nydelige.

Jeg har tørr og fuktfattig hud, og elsker den oppbyggende nattkremen. På dagtid bruker jeg Silkekremen, men når den er tom går jeg over til en av de andre kremene. Produktene koster litt, men er veldig drøye i bruk, og jeg liker at de er norske. Dessuten er kundeservicen svært god.

Kremfresh har butikker i Bergen, Sandvika og Trondheim, men man kan også bestille fra nettbutikken.

__________________
There's a fine line between wrong and visionary. Unfortunately, you have to be a visionary to see it.
2009 2012
Nera er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-11-12, 14:25   #36
IzziCreo
#IsItOctoberYet?!
 
IzziCreo sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2012
Innlegg: 12.989
IzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hudkremserie

Opprinnelig lagt inn av Sonja Sockersöt, her.

Decléor Aromessence serum, dagkrem og nattkrem fungerer godt på min hud. Det finnes produkter for omtrent alle hudtyper og produktene er drøye i bruk.

Det Sonja sier! Svært så fornøyd med Decléor. Har brukt det i mange år.

__________________
For every shadow, no matter how deep, is threatened by morning light.
Isabel/Izzi Creo
IzziCreo er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 10:24.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no