Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Motehjørnet

Billig badedrakt til feite?

Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 16-04-07, 21:42   #21
Ibidelma
sporadisk
 
Ibidelma sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Bodø
Innlegg: 3.750
Ibidelma imponerer mange og er sikkert smartIbidelma imponerer mange og er sikkert smartIbidelma imponerer mange og er sikkert smartIbidelma imponerer mange og er sikkert smartIbidelma imponerer mange og er sikkert smartIbidelma imponerer mange og er sikkert smartIbidelma imponerer mange og er sikkert smartIbidelma imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Billig badedrakt til feite?

Opprinnelig lagt inn av Muad'Dib, her.

Du kan også prøve Lindex. De har også til damer med frodige former, .

det var lindex jeg også tenkte på nå De har jo faktisk en del fint

__________________
"Langt langt borte, mye lenger enn du tror"
06 08
Ibidelma er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-04-07, 00:38   #22
Dixie Diner
Nymotens gammeldags
 
Dixie Diner sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
Innlegg: 43.980
Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Billig badedrakt til feite?

Takk dere.

Jeg skal på shopping i morgen. Finner nok noe da.

Dixie Diner er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-04-07, 09:29   #23
Azi
Come what may...
 
Azi sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 7.216
Blogginnlegg: 40
Azi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Billig badedrakt til feite?

Se her Iset!

http://www.sparkjop.no/default.asp?I...up=DameBadetoy

Denne her har dem helt til str 54

http://www.sparkjop.no/default.asp?Product=760001-8

Azi er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-04-07, 09:40   #24
Dixie Diner
Nymotens gammeldags
 
Dixie Diner sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
Innlegg: 43.980
Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Billig badedrakt til feite?

Oj, tusen takk Azi!! Med en gang vi har spist middag idag så stikker jeg ned på Sparkjøp.

Dixie Diner er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-04-07, 09:46   #25
Azi
Come what may...
 
Azi sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 7.216
Blogginnlegg: 40
Azi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Billig badedrakt til feite?

Bh!

Azi er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-04-07, 10:13   #26
Pastill
Pauset
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: In Town!
Innlegg: 5.952
Pastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Billig badedrakt til feite?

Mener jeg kjøpte noen ganske fine på Cubus da jeg var litt større.

Pastill er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-04-07, 20:02   #27
Dixie Diner
Nymotens gammeldags
 
Dixie Diner sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
Innlegg: 43.980
Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Billig badedrakt til feite?

Fant badedrakt på Sparkjøp idag, 199,- kr. Helt grei. Fy fader så mange grelle det var, med svære blomster og greier på, minnet om paraplyene alle eldre damer går med. Jeg prøvde (ja, utenpå undertøyet selvsagt) først en helt svart i størrelse 50, og den var helt fin fra under puppene og ned, men herreguud så utringet den var! Jeg er da for pokker ikke J-Lo heller!! Dessuten var den altfor løs oppe, og siden jeg ikke er stripper så var den uaktuell. Så det ble en drakt i størrelse 48, som faktisk passet, og som var sort bak og hvitblomstrete foran. Ikke så ille som den høres ut, men jeg ville jo helst hatt helt svart da. Pytt pytt, den skal ikke brukes lenge.

Fant joggesko også, nedsatt fra 1100,- kr til 299,- kr! Får jeg kjøpt støvler og regntøy snart så er jeg klar for Evje.

Dixie Diner er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-04-07, 21:22   #28
Muad'Dib
Trapper opp igjen !
 
Muad'Dib sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 2.802
Muad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt likt
Standard

Sv: Billig badedrakt til feite?

Etter al den råd du fikk forventer vi selvsagt bilder

__________________
storebror 1997 og lillebror 2003
Moral er bra ! Dobbeltmoral er dobbelt så bra !!
Muad'Dib er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-04-07, 21:34   #29
Azi
Come what may...
 
Azi sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 7.216
Blogginnlegg: 40
Azi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Billig badedrakt til feite?

Men hva med å kjøpe den svarte og ha en t-kjorte oppå det igjen?

Azi er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-04-07, 10:47   #30
Dixie Diner
Nymotens gammeldags
 
Dixie Diner sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
Innlegg: 43.980
Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Billig badedrakt til feite?

Opprinnelig lagt inn av Muad'Dib, her.

Etter al den råd du fikk forventer vi selvsagt bilder

Bilder av meg i badedrakt?? Ja, når høner får tenner.

Opprinnelig lagt inn av Azi, her.

Men hva med å kjøpe den svarte og ha en t-kjorte oppå det igjen?

Jeg har jo kjøpt den andre nå. Men uansett så bader jeg ikke med t-skjorte, det er jo bare ubehagelig, får ikke beveget meg skikkelig i vannet.


Sist redigert av Dixie Diner : 18-04-07 kl 10:55.
Dixie Diner er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-04-07, 10:52   #31
Filifjonka
Fortynnet
 
Filifjonka sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 27.212
Blogginnlegg: 297
Filifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Billig badedrakt til feite?

Bade med t-skjorte hørtes ikke noe særlig ut, nei.

Filifjonka er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-04-07, 14:20   #32
Azi
Come what may...
 
Azi sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 7.216
Blogginnlegg: 40
Azi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Billig badedrakt til feite?

Opprinnelig lagt inn av Iset, her.

Bilder av meg i badedrakt?? Ja, når høner får tenner.



Jeg har jo kjøpt den andre nå. Men uansett så bader jeg ikke med t-skjorte, det er jo bare ubehagelig, får ikke beveget meg skikkelig i vannet.

Så sant så!

Azi er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 15:48.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no