|
|||||||
| Skravleforum Forum for skravletråder. Forumet vil bli ryddet med jevnlige mellomrom og gamle tråder bli slettet. Innleggstelleren er ikke på her. |
| Se resultatene: Når rydder du ut jula? | |||
| Jeg rydder alltid ut jula første nyttårsdag |
|
78 | 30,95% |
| Jeg rydder første helgen etter nyttår |
|
90 | 35,71% |
Jeg holder meg til 13. dag jul, slik tradisjonen tilsier.
|
|
45 | 17,86% |
| Jula varer minst til påske hos meg |
|
4 | 1,59% |
| Annet (forklar) |
|
36 | 14,29% |
| Happy new year, Miss Sophie! |
|
14 | 5,56% |
| Flervalgsundersøkelse. Deltakere: 252. Du kan ikke stemme på denne undersøkelsen | |||
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#2 |
|
Licence to thrill
Medlem siden: Mar 2011
Hvor: sentralt Østland
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Naboen hiver ut juletreet ... nå?Ventet helt til første nyttårsdag med å få alt ned, opp på loftet og treet på juletreinnsamlingsplassen. |
|
|
|
|
|
#3 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: oppi der :peker:
Sv: Naboen hiver ut juletreet ... nå?Alt unntatt lysene ute og julegardinene ble fjernet idag. Resten tas til helga. Jula er over 2. juledag for min del, men for ungenes skyld lar vi pynten være til 1. nyttårsdag. |
|
|
|
|
|
#5 |
|
Born to run
Medlem siden: Nov 2009
Sv: Naboen hiver ut juletreet ... nå?Jeg pakker alltid bort jula 1.nyttårsdag. Da er jula over for meg og jeg orker ikke ha den her lenger. Det magiske ved jula forsvinner brått idet det blir 1.januar, og da er det bort med hele greia.
|
|
|
#6 |
|
Kakemonster
|
Sv: Naboen hiver ut juletreet ... nå?Nå har jeg ihvertfall plukket av all juletrepynten. Lysene er igjen da, det får mannen ta. Tenker jeg får vaske duker og slikt i morgen.
|
|
|
|
#7 |
|
med mange baller i lufta
|
Sv: Naboen hiver ut juletreet ... nå?Alt av julepynt og juletre ble kastet ut i går, adventsstakene og stjerna er fortsatt oppe.
|
|
|
#8 |
|
Borte
|
Sv: Naboen hiver ut juletreet ... nå?Jeg har alltid julepynten stående til helgen etter nyttår. Vi pynter lillejulaften, så jeg blir ikke akkurat lei av julepynten selv om jeg har sett på den et par uker.
|
|
|
#13 |
|
Bør lage seg en tittel selv
|
Sv: Naboen hiver ut juletreet ... nå?Eg pynter til jul 23. desember, og alt ryker ut 1. januar. Då er det nytt år og nye muligheter, og jula er over for min del. Herleg med "tom" stova igjen.
|
|
|
#14 |
|
Klare sjøl
Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Oslo
Sv: Naboen hiver ut juletreet ... nå?Jula er ute her, tok det igår. Nå er det bare å brenne opp siste rester av røde lys.
|
|
|
#15 |
|
Enda en som trener
Medlem siden: Sep 2007
Sv: Naboen hiver ut juletreet ... nå?Vi ryddet alt bort i går. Pleier å gjøre det første helgen etter nyttår. |
|
|
|
|
|
#16 |
|
Dårlig husmor
|
Sv: Naboen hiver ut juletreet ... nå?Jeg holder på nå. Jeg skulle være lur og bære ut hele treet med fot sånn at jeg kunne ta det ut av foten i hagen der jeg ikke trengte å bry meg om dryssing. Men jeg glemte at foten var full av vann. Så nå har jeg vann og grannåler utover gulvet og holder på å vaske. |
|
|
|
|
|
#18 |
|
Yes, we can!!
|
Sv: Naboen hiver ut juletreet ... nå?
Jepp, samme her. Vi har ellers uhorvelige mengder pynt, viser det seg.
|
|
|
#19 |
|
Dårlig husmor
|
Sv: Naboen hiver ut juletreet ... nå?Jeg lar også stjernen henge i vinduet en liten stund til. Det er fint med lys. NÅ har jeg tatt vekk alle sviblene også, de var begynt å bli brune. Men amaryllisene blir stående, de blomstrer nydelig. |
|
|
|
|
|
#20 |
|
Kontrollfrik
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
Sv: Naboen hiver ut juletreet ... nå?Jeg hadde planer om å vente, både pga kosen, pga manglende energi og fordi julen forkortet januar litt. Men lørdag fikk hele familien ånden over seg og kastet alt ut. Det vil si, det meste ble kastet på loftet. Det var herlig å få det bort. |
|
|
|
![]() |
|
|