|
|||||||
| Hjem og utstyr Hus, hage, utstyr, design mm. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#1 |
|
lider av tastleksi
|
Sv: Rydde plass til det nye året, tar du utfordringen?Er med, og tyvstartet visst på flere av punktene i jula. Men jeg ser at punktet med å rydde i hobbysaker kommer til å overta de dagene, det er rett og slett en oppgave som må deles for å bli overkommelig.
|
|
|
#2 |
|
Har diplom
Medlem siden: Jun 2010
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Rydde plass til det nye året, tar du utfordringen?Jeg burde være med. Men trenger nok hele året i tilfelle. |
|
|
|
|
|
#3 |
|
Superduperaktiv
Medlem siden: Apr 2011
![]() ![]() |
Sv: Rydde plass til det nye året, tar du utfordringen?Dette sparket trenger jeg. Har ryddet klær og sko og levert til Fretex. |
|
|
|
|
|
#4 |
|
flisespikker
|
Sv: Rydde plass til det nye året, tar du utfordringen?Sånne lister er lure, særlig hvis man tilpasser dem eget behov, for eksempel som Toffen skisserer.
|
|
|
#9 |
|
Ringskrømt
|
Sv: Rydde plass til det nye året, tar du utfordringen?
|
|
|
#10 |
|
Ringskrømt
|
Sv: Rydde plass til det nye året, tar du utfordringen?Jeg ble helt ferdig med kjøkkenet. I morgen skal jeg vaske ut jula, så det holder lenge, men fredag skal jeg videre på lista, til neste punkt. Jeg liker lister.
|
|
|
#11 |
|
maler
|
Sv: Rydde plass til det nye året, tar du utfordringen?Jeg er med, men jeg kommer til å trenge mer tid og jeg må lage en litt annerledes liste.
|
|
|
#12 |
|
maler
|
Sv: Rydde plass til det nye året, tar du utfordringen?Vaske vinduer bør jeg sikkert også gjøre, men de later jeg som jeg ikke ser.
|
|
|
#13 |
|
Multitaskingmaniac
|
Sv: Rydde plass til det nye året, tar du utfordringen?Se så flink jeg har vært! Og legg merke til hvor lekkert jeg har markert det jeg har gjort med farger.
|
|
|
#14 |
|
Yes, we can!!
|
Sv: Rydde plass til det nye året, tar du utfordringen?I dag har jeg tatt en skikkelig dyprydding i lekekassene på gjeste/lekerommet, og på minsten sitt rom.
|
|
|
#15 |
|
Glamorøs
|
Sv: Rydde plass til det nye året, tar du utfordringen?Jeg er ferdig med medisinskapet! Vi har nok plaster til å håndtere en liten krig, og nok allergitabletter til et par heftige gress-somre.
|
|
|
#16 |
|
By the Sea
|
Sv: Rydde plass til det nye året, tar du utfordringen?Jeg ryddet medisinskapet i desember, så da er jeg liksom godt i gang allerede!
|
|
|
#19 |
|
Yes, we can!!
|
Sv: Rydde plass til det nye året, tar du utfordringen?
Det var nesten det beste med hele tråden.
|
![]() |
|
|