Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Motehjørnet

Sko- og veskeproblem

Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 18-04-07, 12:31   #1
Ginger2
Naiv og Super
 
Ginger2 sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 1.108
Ginger2 imponerer mange og er sikkert smartGinger2 imponerer mange og er sikkert smartGinger2 imponerer mange og er sikkert smartGinger2 imponerer mange og er sikkert smartGinger2 imponerer mange og er sikkert smartGinger2 imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sko- og veskeproblem

Jeg skal i bryllup. kjolen er kjøpt inn, men jeg finner ikke det ultimate tilbehøret!

Jeg finner dessverre ikke bilder av kjolen på nettet, men den er litt 50-talls ,med dyp v-utrigning foran og bak, knytebånd i livet og skjørt med vidde (går til midt på leggen). Fargen er sjokoladebrun med lilla bånd i livet og i falden nederst.

Har dere veske og sko forslag?

Eneste krav er at skoene er høye og kule.

Anyone?

__________________
Seiler min egen sjø
Ginger2 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-04-07, 12:40   #2
Muad'Dib
Trapper opp igjen !
 
Muad'Dib sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 2.802
Muad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt likt
Standard

Sv: Sko og veskeproblem

Hos www.lillevinkelsko.no har de noen veldig fine sko både i lilla og brunt. De leverer veldig effektivt og kjapt - anbefales !

__________________
storebror 1997 og lillebror 2003
Moral er bra ! Dobbeltmoral er dobbelt så bra !!
Muad'Dib er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-04-07, 13:07   #3
Ginger2
Naiv og Super
 
Ginger2 sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 1.108
Ginger2 imponerer mange og er sikkert smartGinger2 imponerer mange og er sikkert smartGinger2 imponerer mange og er sikkert smartGinger2 imponerer mange og er sikkert smartGinger2 imponerer mange og er sikkert smartGinger2 imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Sko og veskeproblem

Lille vinkel har mye fint, men har ikke funnet det riktige paret her.

__________________
Seiler min egen sjø
Ginger2 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-04-07, 13:15   #4
Filifjonka
Fortynnet
 
Filifjonka sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 27.210
Blogginnlegg: 297
Filifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Sko og veskeproblem

Hørtes ut som en kjempefin kjole.

Filifjonka er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-04-07, 13:28   #5
Claire
Sær og kresen
 
Claire sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 5.587
Claire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Sko- og veskeproblem

Pumps er jo fint til en 50-tallskjole (og moderne nå). Både kilehæl og platåsko eller sandaler med kraftige hæler kan være fint. Jeg synes ikke skoene nødvendigvis må være brune eller lilla. Gull er veldig fint mot lilla og brunt.

__________________
You don't have to be black to sing the blues
From what I gather all you got to be is blue
(Joan Baez)
Claire er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-04-07, 13:31   #6
Kula
Trallallaa
 
Kula sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Viken
Innlegg: 3.263
Kula imponerer mange og er sikkert smartKula imponerer mange og er sikkert smartKula imponerer mange og er sikkert smartKula imponerer mange og er sikkert smartKula imponerer mange og er sikkert smartKula imponerer mange og er sikkert smartKula imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Sko- og veskeproblem

Har du sjekket hos Bianco da? De pleier å ha mange flotte sko. DNA og Din sko har også endel fint.

Til en 50-talls inspirert kjole skulle det ikke være noe vanskelig å finne ett par sko til nå. Med rund tupp, og litt kraftige heler. En sko noe ala den i avataren min skulle vel heller ikke vært så dum til.

Kula er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-04-07, 13:40   #7
Claire
Sær og kresen
 
Claire sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 5.587
Claire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Sko- og veskeproblem

Her kan man om ikke annet drømme seg bort litt (vet ikke om de forhandles i Norge):

http://www.puralopez.com/

Shoe Lounge har også mye fint, og de kan sende hvis du ikke bor i nærheten:

__________________
You don't have to be black to sing the blues
From what I gather all you got to be is blue
(Joan Baez)
Claire er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-04-07, 15:13   #8
Ginger2
Naiv og Super
 
Ginger2 sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 1.108
Ginger2 imponerer mange og er sikkert smartGinger2 imponerer mange og er sikkert smartGinger2 imponerer mange og er sikkert smartGinger2 imponerer mange og er sikkert smartGinger2 imponerer mange og er sikkert smartGinger2 imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Sko- og veskeproblem

Opprinnelig lagt inn av Claire, her.

Her kan man om ikke annet drømme seg bort litt (vet ikke om de forhandles i Norge):

http://www.puralopez.com/

Å dæven her var det mye lekkert!

Hva gjør jeg med veske? Kjøre evt gullsko og veske eller blir det for matchende?

__________________
Seiler min egen sjø
Ginger2 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-04-07, 15:49   #9
Ginger2
Naiv og Super
 
Ginger2 sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 1.108
Ginger2 imponerer mange og er sikkert smartGinger2 imponerer mange og er sikkert smartGinger2 imponerer mange og er sikkert smartGinger2 imponerer mange og er sikkert smartGinger2 imponerer mange og er sikkert smartGinger2 imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Sko- og veskeproblem

Opprinnelig lagt inn av Kula, her.

Har du sjekket hos Bianco da? De pleier å ha mange flotte sko. DNA og Din sko har også endel fint.

Til en 50-talls inspirert kjole skulle det ikke være noe vanskelig å finne ett par sko til nå. Med rund tupp, og litt kraftige heler. En sko noe ala den i avataren min skulle vel heller ikke vært så dum til.

Hvor fant du den avataren din, forresten? Kule sko!

__________________
Seiler min egen sjø
Ginger2 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-04-07, 18:27   #10
Kaz
Juba Juba
 
Kaz sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 2.576
Kaz imponerer mange og er sikkert smartKaz imponerer mange og er sikkert smartKaz imponerer mange og er sikkert smartKaz imponerer mange og er sikkert smartKaz imponerer mange og er sikkert smartKaz imponerer mange og er sikkert smartKaz imponerer mange og er sikkert smartKaz imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Sko- og veskeproblem

Enug med Kula, tenkte på den type sko jeg også. Men det kan hende det blir litt for mye 50 tall? Vanskelig å se uten å se kjole og sko sammen.

Gullsko er jo veldig fint til brunt, synes jeg.

Fant disse på DNA, de på bildet er røde, med finne også i gull og fucia (vet ikke om det kan matche lilla?).



Disse er også fra DNA.

Eller rosa?



Finnes også i andre farger, jeg liker formen godt.

Veske har jeg ikke peilig på.


(Elsker slike tråder. )

Kaz er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-04-07, 18:43   #11
Vanilja
Ikke fullt så fin
 
Vanilja sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Østlandet
Innlegg: 2.288
Blogginnlegg: 13
Vanilja er virkelig godt liktVanilja er virkelig godt liktVanilja er virkelig godt liktVanilja er virkelig godt liktVanilja er virkelig godt liktVanilja er virkelig godt liktVanilja er virkelig godt liktVanilja er virkelig godt liktVanilja er virkelig godt liktVanilja er virkelig godt likt
Standard

Sv: Sko- og veskeproblem

Åh! Det høres ut som jeg kjøle jeg vil ha. Hvor har du kjøpt den?

__________________
Det er så lite som skal til for at en dag skal skinne.
Et solstreif i form av et smil så har du gleden inne.
- Jessica
Vanilja er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-04-07, 19:01   #12
Claire
Sær og kresen
 
Claire sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 5.587
Claire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Sko- og veskeproblem

Opprinnelig lagt inn av Ginger2, her.

Hva gjør jeg med veske? Kjøre evt gullsko og veske eller blir det for matchende?

Jeg ville nok ikke valgt både sko og veske i gull - blir så påfallende matching. Jeg tror nesten jeg ville tonet det ned med en veske i brunt skinn, eller en clutchveske i lignende farger som kjolen. Alternativt gullveske og sko i lilla eller brunt. Du har ikke et bilde av kjolen da?

__________________
You don't have to be black to sing the blues
From what I gather all you got to be is blue
(Joan Baez)
Claire er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-04-07, 10:19   #13
Ginger2
Naiv og Super
 
Ginger2 sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 1.108
Ginger2 imponerer mange og er sikkert smartGinger2 imponerer mange og er sikkert smartGinger2 imponerer mange og er sikkert smartGinger2 imponerer mange og er sikkert smartGinger2 imponerer mange og er sikkert smartGinger2 imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Sko- og veskeproblem

Opprinnelig lagt inn av Vanilja, her.

Åh! Det høres ut som jeg kjøle jeg vil ha. Hvor har du kjøpt den?

Det ble faktisk kjøpt på Zara (i Marbella). Kjolen er billig, men ganske fin.

__________________
Seiler min egen sjø
Ginger2 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-04-07, 10:42   #14
Vanilja
Ikke fullt så fin
 
Vanilja sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Østlandet
Innlegg: 2.288
Blogginnlegg: 13
Vanilja er virkelig godt liktVanilja er virkelig godt liktVanilja er virkelig godt liktVanilja er virkelig godt liktVanilja er virkelig godt liktVanilja er virkelig godt liktVanilja er virkelig godt liktVanilja er virkelig godt liktVanilja er virkelig godt liktVanilja er virkelig godt likt
Standard

Sv: Sko- og veskeproblem

Opprinnelig lagt inn av Ginger2, her.

Det ble faktisk kjøpt på Zara (i Marbella). Kjolen er billig, men ganske fin.

Billig passer meg bra. Da må jeg ta meg en tur innom Zara.

__________________
Det er så lite som skal til for at en dag skal skinne.
Et solstreif i form av et smil så har du gleden inne.
- Jessica
Vanilja er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-04-07, 13:18   #15
Kula
Trallallaa
 
Kula sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Viken
Innlegg: 3.263
Kula imponerer mange og er sikkert smartKula imponerer mange og er sikkert smartKula imponerer mange og er sikkert smartKula imponerer mange og er sikkert smartKula imponerer mange og er sikkert smartKula imponerer mange og er sikkert smartKula imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Sko- og veskeproblem

Opprinnelig lagt inn av Ginger2, her.

Hvor fant du den avataren din, forresten? Kule sko!

Avataren fant jeg på http://www.shellys.co.uk Og jeg kjøpte de i London i mars. Men de er litt store til meg. Note til senere skokjøp: Kjøp IKKE sko som passer etter en dag med trasking, og div. glass med rødvin.

Og disse skoene kan vel gå til kjolen din?

Kula er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-04-07, 23:33   #16
Ginger2
Naiv og Super
 
Ginger2 sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 1.108
Ginger2 imponerer mange og er sikkert smartGinger2 imponerer mange og er sikkert smartGinger2 imponerer mange og er sikkert smartGinger2 imponerer mange og er sikkert smartGinger2 imponerer mange og er sikkert smartGinger2 imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Sko- og veskeproblem

Fant denne kjolen fra Chloe som nok har inspirert til kjolen min fra Zara. Kjolen min er litt lengre (eller jeg er kortere :


Hmm, får bare rødt kryss, prøver med lenke:
http://outlet-online.net/images/upfi...3274640765.jpg

__________________
Seiler min egen sjø
Ginger2 er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 00:45.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no