|
Informasjon Forumrelaterte spørsmål og tilbakemeldinger. |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
04-01-13, 15:21 | #81 |
Ingen tittel
Medlem siden: Jan 2007
|
Sv: Irriterende "torrenttråder"Jeg driver i hvert fall ikke med sånn bildestjeling. |
04-01-13, 15:56 | #82 |
flisespikker
|
Sv: Irriterende "torrenttråder"
Men rine (sånn bortsett fra at du åpenbart ikke hadde lest tråden og oppdaget at det var blitt presisert/innstrammet at det ikke er greit med sånne tråder ): Det er stor forskjell på å få så hatten passer av privatbrukere fordi man sier at man bryter lover og regler, og å slette tråden fordi innholdet strider med forumreglene. Jeg skjønner at for deg som privatbruker spiller det kanskje ikke så stor rolle om det er en modde eller en annen bruker som irettesetter deg, men det er en ganske viktig prinsipiell forskjell. Og den forskjellen ligger også delvis i om vi som forum/ledelse har (eller tar) noe slags ansvar for det aktuelle lovbruddet. Veldig få vil synes HP som forumeier skal stilles til ansvar dersom en bruker skriver at vedkommende har brutt loven ved å f.eks. snyte på skatten, men dersom en bruker bryter opphavsloven ved å poste rettighetsbelagte ting på FP er det plutselig en annen sak - og dersom man skriver detaljert i en tråd om hvordan man selv bryter loven og hvordan andre kan gjøre det, så er det kanskje ikke direkte forbudt for forumet å la det stå, men det er i alle fall tvilsomt nok til at jeg synes det er fornuftig å ikke la det stå.
04-01-13, 15:57 | #83 |
kamerat
|
Nei, jeg fikk min spesialdesignet av en amatør som stjal originalen.
04-01-13, 15:58 | #84 |
flisespikker
|
Tsk. ( )
04-01-13, 16:03 | #87 |
flisespikker
|
Nisseluen? Jeg har da aldri hatt noen nisselue. Nå rører du.
04-01-13, 17:01 | #88 |
Gullfisk
Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Bøgda
|
Sv: Irriterende "torrenttråder"Jeg skjønte at HP's spørsmål var retorisk, altså. Jeg bare fjaset litt.
04-01-13, 17:24 | #89 |
Tøff i frakk
Medlem siden: Nov 2006
|
Sv: Irriterende "torrenttråder"Jeg skjønte at avatarspørsmålet var retorisk altså, jeg syntes bare ikke det fungerte så bra.
04-01-13, 18:28 | #91 |
Tittel og tittel....
|
Jeg har vel ikke spurt fotografen, men siden bildet er av meg, så regner jeg med at det er greit. Og ikke laster jeg ned noenting, så jeg er superprektig.
04-01-13, 18:43 | #92 |
Protonterapeut
|
04-01-13, 18:44 | #93 |
Ingen tittel
Medlem siden: Jan 2007
|
Jeg skjønte også det, men jeg lagde en sånn flott tegning uansett. |
04-01-13, 18:44 | #94 |
Protonterapeut
|
Eg ve' te Bergen, ve' te Bergen med det samme ...
04-01-13, 18:48 | #95 |
En, av to-tre
Medlem siden: Apr 2011
|
Re: Irriterende "torrenttråder"Jeg har tatt bildet i avataren selv, men jeg laster ned innimellom. *grumsete* |
04-01-13, 18:50 | #96 |
Usedvanlig begavet
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Telemark
|
til alt.
04-01-13, 23:25 | #97 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Jul 2009
Hvor: Sunnmøre!
|
Sv: Irriterende "torrenttråder"Også ganske superprektig, sånnsett, men jeg er ikke selv motiv på avataren min da. Som antakelig er meget moden for utbytting. Sånn siden den er en ting som henger igjen fra tiden som (langtids)prøver. Men ungen vi prøvde på er jo 4,5 år gammel, så det er en stund siden...
07-01-13, 22:36 | #98 |
Endelig mamma
Medlem siden: May 2012
Hvor: Oslo
|
Har laget helt selv! Både motivet og bildet. ("Skryter" selv om det var retorisk. Jeg mener: SE hvor fint det er. )
Må jo innrømme at jeg ikke reflekterer spesielt mye over mine rettigheter til å bruke bilder jeg finner på nett. Pittelitt naiv der innimellom ja.
Jeg og. Laster aldri ned noe sånn derre Torrent-greier, og det har selvsagt ingenting med å gjøre at jeg ikke fatter en dritt av det greiene der...