|
|||||||
| Skravleforum Forum for skravletråder. Forumet vil bli ryddet med jevnlige mellomrom og gamle tråder bli slettet. Innleggstelleren er ikke på her. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#1 |
|
Glamorøs
|
Sv: Er så lei av å bli korrigert!
Jeg er enig i dette. De fleste forum jeg har dukket borti har vært fordi jeg har lurt på noe, ikke fordi jeg har hatt lyst på en ny vennekrets. Det er jo absolutt en flott bonus, men jeg tror ikke det er rart å debutere på et forum med et frustrasjonspørsmål.
|
|
|
#2 |
|
Snikende tiger
|
Takk, Tallullah, der klarte du å sette ord på akkurat det jeg har tenkt gjennom hele denne tråden.
|
|
|
#4 |
|
Gå heim, kyss din kvardag
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Buskerud
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Er så lei av å bli korrigert!Anjaro, jeg vil si beklager for at jeg fjaste i en tråden din. Var aldri meningen å være ufin.
|
|
|
|
#5 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Jan 2011
Sv: Er så lei av å bli korrigert!Jeg har faktisk søskenbarn med samme fornavn. Begge er oppkallt etter min bestefar. Men der er det den yngste som har dobbeltnavnet og bruker hele navnet til daglig. Så det har aldri vært et problem. Faren til den ene av disse heter også det samme, men han bruker mellomnavnet til daglig. |
|
|
|
|
|
#6 |
|
Panzerekstremfeminist
|
Sv: Er så lei av å bli korrigert!Jeg synes ikke man kan stjele navn - altså eier man ikke et navn selv om man har brukt det til sitt barn. Men å forlange at andre skal endre sin navnebruk på sine barn, er selvsagt helt hårreisende. Enten man heter Kent eller Børre eller Storm eller Liam.
I myself have never been able to find out precisely what feminism is: I only know that people call me a feminist whenever I express sentiments that differentiate me from a doormat or a prostitute. Rebecca West |
|
|
|
|
|
#7 |
|
Earthling
Medlem siden: Sep 2007
Hvor: Oslo
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Er så lei av å bli korrigert!De er tåpelige, uten tvil. Sønnen din heter offisielt Kent Rune, men i praksis heter han da Kent. Og navn på 14-åringer forandrer man ikke. Det er bare én person som kan samtykke til dette. Og det er sønnen din. Hvor maktsyk han enn er, må broren din bare godta det. Jeg tror at han kommer til å oppdage temmelig fort at sønnen blir omtalt som lille-Kent uansett. |
|
|
|
|
|
#8 |
|
Nybegynner
Medlem siden: Jan 2013
![]() |
Sv: Er så lei av å bli korrigert!Det verste er at min bror prøver å gi inntrykk at det er vi som er de vanskelige som ikke vil bruke dobbeltnavnet , som jo er så fint. "at det må vi jo selvfølgelig benytte!" jabb jabb jabb , når vi treffes. Ikke rart vi ikke treffes så ofte lengre! : / |
|
|
|
|
|
#9 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Ja men da er jo saken løst. Det blir ikke "lille Ken", det blir Ken Rune. Hvis han synes det er så fint, så er det jo i praksis ledig |
|
|
|
|
|
#10 |
|
Flawsome
Medlem siden: Aug 2011
Sv: Er så lei av å bli korrigert!:fjernet: Sist redigert av Madicken : 30-01-13 kl 14:27. Årsak: Juvenilt innlegg |
|
|
|
![]() |
|
|