Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon > Nyheter og media

Er det ok å lukte svette på treningstudio?

Nyheter og media Forum for diskusjoner av nyheter og artikler. Husk å lenke til aktuell artikkel i første innlegg, så meddebattantene får mulighet til å sette seg inn i temaet.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 06-02-13, 12:32   #21
Lisa
anglofil
 
Lisa sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 6.589
Lisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Er det ok å lukte svette på treningstudio?

Altså, man svetter jo, så er det svettelukt ... det er jo mange grader her. Selvfølgelig lukter det svette på et treningsstudio men i dette tilfelle går jeg ut fra at vi snakker om ekstrem kroppslukt, tror dere ikke? Og det synes jeg det høres helt legitimt å si fra om, ikke minst av hensyn til andre kunder.

__________________
"Try Again, Fail Again, Fail Better" (Samuel Beckett)
Lisa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-02-13, 12:33   #22
Maverick
Offline
 
Maverick sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 50.351
Blogginnlegg: 1262
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Er det ok å lukte svette på treningstudio?

Jeg har ganske lang erfaring i å lukte på svette, ( ), og det finnes absolutt de hvor ny svette lukter like intenst som gammel svette. Nå har jeg alltid gått ut i fra at man har ganske høy terskel for svettelukt på treningssenter?

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-02-13, 12:34   #23
Pøblis
Panzerekstremfeminist
 
Pøblis sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2010
Innlegg: 18.897
Blogginnlegg: 348
Pøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Er det ok å lukte svette på treningstudio?

Jeg tenker også at han virkelig må ha luktet gammel svette, altså. Jeg trener mye fortiden, og særlig en av spinningtimene jeg er på, er skikkelig ille. Det er et par menn der som virkelig lukter - av typen gammel svette/har ikke dusjet på en stund/glemt deodorant etc. Det er ekkelt og forstyrrende og jeg synes det er lite hensynsfullt. Og det er noe helt annet en frisk svettelukt, altså. Det kan overhodet ikke sammenliknes. Når jeg kommer på time og se at de er der, prøver jeg å velge meg en sykkel så langt unna som mulig - men det er ikke alltid det går.

Jeg synes altså det er greit å si fra til folk som virkelig lukter. Det er ikke for mye forlangt at folk stiller i rene klær og relativt myvasket, synes jeg.

__________________
I myself have never been able to find out precisely what feminism is: I only know that people call me a feminist whenever I express sentiments that differentiate me from a doormat or a prostitute. Rebecca West
Pøblis er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 06-02-13, 12:34   #24
LilleRosin
Muligens verdt å vente på
 
LilleRosin sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 7.093
Blogginnlegg: 7
LilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Er det ok å lukte svette på treningstudio?

Det skulle ha vært ganske så over the top om jeg hadde reagert på at noen luktet svette på et treningsstudio (eller et annet sted man trener).

__________________
skatten 02, rusket 04, pøbelen 05, punktum 08
LilleRosin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-02-13, 12:35   #25
Lisa
anglofil
 
Lisa sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 6.589
Lisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Er det ok å lukte svette på treningstudio?

Opprinnelig lagt inn av Maverick, her.

Jeg har ganske lang erfaring i å lukte på svette, ( ), og det finnes absolutt de hvor ny svette lukter like intenst som gammel svette. Nå har jeg alltid gått ut i fra at man har ganske høy terskel for svettelukt på treningssenter?

Ja, det tenker jeg også og derfor må dette ha vært et tilfelle utenom det vanlige.

__________________
"Try Again, Fail Again, Fail Better" (Samuel Beckett)
Lisa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-02-13, 12:37   #26
LilleRosin
Muligens verdt å vente på
 
LilleRosin sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 7.093
Blogginnlegg: 7
LilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Er det ok å lukte svette på treningstudio?

Jeg hadde aldri aldri dusjet før ei treningsøkt, selv om håret mitt ikke luktet roser.

__________________
skatten 02, rusket 04, pøbelen 05, punktum 08
LilleRosin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-02-13, 12:41   #27
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.485
Blogginnlegg: 629
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Er det ok å lukte svette på treningstudio?

Opprinnelig lagt inn av Maverick, her.

Nå har jeg alltid gått ut i fra at man har ganske høy terskel for svettelukt på treningssenter?

Ja, og det har man jo. Jeg forventer selvsagt at det lukter anderledes på et treningsenter enn hjemme, på gata, på cafe eller på jobb. Men gammel svette er virkelig grusomt å måtte puste inn. Og på et treningstudio kommer man jo ikke unna heller, om man sitter på sykkelen ved siden av. Jeg syns ikke det er for mye for langt at man tar mer hensyn der, enn når man jogger ute.

__________________

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-02-13, 12:42   #28
Lisa
anglofil
 
Lisa sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 6.589
Lisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Er det ok å lukte svette på treningstudio?

Opprinnelig lagt inn av LilleRosin, her.

Jeg hadde aldri aldri dusjet før ei treningsøkt, selv om håret mitt ikke luktet roser.

Jeg dusjer heller ikke før jeg trener men hva har det med saken å gjøre at denne stinkende mannen ble bortvist fra dette treningssenteret?

Tror du han lukter som deg og meg når vi trener? Jeg tror ikke det.

__________________
"Try Again, Fail Again, Fail Better" (Samuel Beckett)
Lisa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-02-13, 12:46   #29
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.485
Blogginnlegg: 629
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Er det ok å lukte svette på treningstudio?

Lisa, hun nevner det nok fordi jeg sa at jeg av og til gjør det om jeg f.eks. trener lørdag morgen og ikke har dusjet siden fredag morgen. Jeg erfarer at jeg da kan lukte mer, så da løper jeg gjennom dusjen først.

__________________

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-02-13, 12:57   #30
Elise
Ute av drift
 
Elise sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2007
Innlegg: 15.405
Elise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Er det ok å lukte svette på treningstudio?

Jeg kjenner at jeg nesten ikke tør å klikke på linken, i frykt for at det er en jeg kjenner godt. Såvidt jeg vet har han fått samme beskjed og avsluttet medlemsskapet sitt "som hevn", og meldt seg inn på samme senter som meg. Og han lukter fryktelig vondt, sånn at du nesten brekker deg om du går forbi på gata, så at det er grusomt å trene ved siden av han kan jeg levende forstille meg.

__________________
05 og 07
Elise er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 06-02-13, 12:59   #31
LilleRosin
Muligens verdt å vente på
 
LilleRosin sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 7.093
Blogginnlegg: 7
LilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Er det ok å lukte svette på treningstudio?

Opprinnelig lagt inn av Lisa, her.

Jeg dusjer heller ikke før jeg trener men hva har det med saken å gjøre at denne stinkende mannen ble bortvist fra dette treningssenteret?

Opprinnelig lagt inn av Tallulah, her.

Lisa, hun nevner det nok fordi jeg sa at jeg av og til gjør det om jeg f.eks. trener lørdag morgen og ikke har dusjet siden fredag morgen. Jeg erfarer at jeg da kan lukte mer, så da løper jeg gjennom dusjen først.

Ja, stemmer, skulle seff ha linket.

__________________
skatten 02, rusket 04, pøbelen 05, punktum 08
LilleRosin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-02-13, 13:03   #32
Nip
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Oct 2010
Innlegg: 3.725
Nip imponerer mange og er sikkert smartNip imponerer mange og er sikkert smartNip imponerer mange og er sikkert smartNip imponerer mange og er sikkert smartNip imponerer mange og er sikkert smartNip imponerer mange og er sikkert smartNip imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Er det ok å lukte svette på treningstudio?

Jeg prøver å ha rent tøy og synes ikke mye svettelukt er så veldig hyggelig på treningsenterene, litt burde man tåle selvfølgelig... men som alle andre streder er det ekkelt med skikkelig svettelukt.

Dusjer ikke før trening da jeg dusjer mer enn nok fra før, men ville helt klart vasket meg under armene før trening om det var grunn for det.

Nip er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-02-13, 13:38   #33
rine
Halloen!
 
rine sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2008
Innlegg: 20.376
rine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Er det ok å lukte svette på treningstudio?

Jeg synes man må tåle en del svettelukt på trenignsstudio også, men samtidig går det også an å ta hensyn. Å stille opp i skikkelig gjennomsvettede treningsklær fra dagen før burde være unødvendig. Jeg kan gjerne bruke samme ytterjakke flere ganger på rad når jeg jogger, men da har jeg ikke hatt den innerst mot kroppen og jeg trener alene- og utendørs- stor forskjell. Synes jeg.

rine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-02-13, 17:42   #34
Robyn
⭐️⭐️⭐️
 
Robyn sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2008
Innlegg: 9.017
Blogginnlegg: 2
Robyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Er det ok å lukte svette på treningstudio?

Jeg syns man må tåle litt svette, men ikke gammel svette som det tydeligvis er snakk om her.
Alle sentre jeg har trent hos har hatt det i ordensreglene at man skal trene i rene klær og det syns jeg er en fin-fin regel.
Jeg tipper han luktet langt over normalt vondt for å ha fått tilsnakk/bli bortvist.

__________________
1996 & 2002
"Det har jeg aldri gjort før...
Så det tror jeg sikkert jeg kan klare..."
-Pippi
Robyn er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-02-13, 17:47   #35
Elise
Ute av drift
 
Elise sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2007
Innlegg: 15.405
Elise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Er det ok å lukte svette på treningstudio?

Jeg tror heller ikke det er snakk om en liten eim av svette, for at man skal få tilsnakk og bli bortvist.

Dessuten ser jeg ikke logikken hans. Han føler seg uthengt ved å få tilsnakk inne på et kontor med lukket dør, og løsningen hans er å stå frem med navn og bilde i avisa?

__________________
05 og 07
Elise er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 06-02-13, 17:52   #36
Filifjonka
Fortynnet
 
Filifjonka sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 27.212
Blogginnlegg: 297
Filifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Er det ok å lukte svette på treningstudio?

Opprinnelig lagt inn av pøbelsara, her.

Jeg tenker også at han virkelig må ha luktet gammel svette, altså. Jeg trener mye fortiden, og særlig en av spinningtimene jeg er på, er skikkelig ille. Det er et par menn der som virkelig lukter - av typen gammel svette/har ikke dusjet på en stund/glemt deodorant etc. Det er ekkelt og forstyrrende og jeg synes det er lite hensynsfullt. Og det er noe helt annet en frisk svettelukt, altså. Det kan overhodet ikke sammenliknes. Når jeg kommer på time og se at de er der, prøver jeg å velge meg en sykkel så langt unna som mulig - men det er ikke alltid det går.

Jeg synes altså det er greit å si fra til folk som virkelig lukter. Det er ikke for mye forlangt at folk stiller i rene klær og relativt myvasket, synes jeg.

Det var igrunnen akkurat det jeg skulle skrive. Jeg har opplevd flere ganger at folk lukter skikkelig overveldende vondt på trening, og har faktisk forlatt lokalet et par ganger på grunn av det. Hvis folk vil bruke det samme treningstøyet mange ganger og ikke dusje på dagevis, så kan de løpe ute i en øde skog.
Selvfølgelig må en tåle å kjenne litt svettelukt på et treningssenter, men rent tøy og normal hygiene bør en kunne forlange. Skikkelig, skikkelig kvalmt å trene i andres kroppsodør og gammel rompelukt.

Jeg husker det var en eldre dame som tydeligvis hadde treningstøyet liggende i bagen uten å vaske det mellom hver trening. Bare hun åpnet bagen hang lukten i hele garderoben.

Filifjonka er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-02-13, 18:11   #37
Tjorven
ej ikke møjkets heije
 
Tjorven sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 41.098
Blogginnlegg: 180
Tjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Er det ok å lukte svette på treningstudio?

Jeg har nedsatt luktesans. Det har skjedd på treningssenteret at folk har luktet så mye at til og med jeg kjenner det. Da må det være rimelig ille.

Jeg leste om fyren på Facebook og tenkte at det var greit nok at han fikk beskjed.

__________________
Snuppa 05, Knerten 07
Tjorven er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-02-13, 18:14   #38
konsulenten
Passiv
 
Innlegg: n/a
Standard

Sv: Er det ok å lukte svette på treningstudio?

Jeg synes lukten av visse skyllemidler og deodoranter/parfymer/såper er mer plagsomt enn litt svettelukt. Merk at jeg sa litt svettelukt. Det er klart folk må vaske seg og treningstøyet sitt. Men at det automatisk lukter snaskens av nyvasket tøy er jeg ikke enig, det er en del skyllemidler ute og går som gir meg åndenød rett og slett. Og det nyvaskede sengetøyet ved siste hotellbesøk luktet så parfymert at jeg holdt på å kaste opp. Og forresten godtar jeg ikke at det er obligatorisk å bruke deo før det dukker opp en som 1) virker, 2) ikke inneholder tvilsomme stoffer ift helse/allergi og 3) er upfarfymert. Har ikke funnet noen så langt. (Tips?)

  Svar med sitat
Gammel 06-02-13, 18:18   #39
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.485
Blogginnlegg: 629
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Er det ok å lukte svette på treningstudio?

Hvis du ikke bruker deo får du sørge å være ren, og ha på rent tøy.

__________________

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-02-13, 18:22   #40
Elise
Ute av drift
 
Elise sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2007
Innlegg: 15.405
Elise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Er det ok å lukte svette på treningstudio?

Jeg bruker Neutral sin, den både virker og er luktfri, samt at jeg troooor den er snill når det gjelder innholdet.

__________________
05 og 07
Elise er aktiv nå   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 20:16.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no