Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr > Stikkas barneutstyrshjørne

Søskenvogn

Stikkas barneutstyrshjørne Diskusjonsforum for utstyr til barn.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 24-04-07, 12:23   #41
Marit K
Carve canem
 
Marit K sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Øvre Romerike
Innlegg: 6.446
Marit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Søskenvogn

Da er jeg helt sikker i min sak. Vi skal kjøpe p&t til lillegullet kommer.
Vi får baby til høsten (krysser fingrene for at den lille ikke dukker opp før i oktober). Da vil veslesnuppa vår være 21 mnd, og jeg vil trenge en vogn som kan ta de begge til og fra barnehagen, men som kan være singelvogn til nyknøttet. P&T høres helt ut som vogna for oss.

__________________
I et moderne massesamfunn burde det være like selvfølgelig å lese for sine barn
som det er å pusse tennene deres -Jostein Gaarder

06, 07, og 12.
Marit K er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-04-07, 12:35   #42
Pope
Fraværende...til tider.
 
Pope sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Innlegg: 1.350
Pope imponerer mange og er sikkert smartPope imponerer mange og er sikkert smartPope imponerer mange og er sikkert smartPope imponerer mange og er sikkert smartPope imponerer mange og er sikkert smartPope imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Søskenvogn

Opprinnelig lagt inn av Marit K, her.

Da er jeg helt sikker i min sak. Vi skal kjøpe p&t til lillegullet kommer.
Vi får baby til høsten (krysser fingrene for at den lille ikke dukker opp før i oktober). Da vil veslesnuppa vår være 21 mnd, og jeg vil trenge en vogn som kan ta de begge til og fra barnehagen, men som kan være singelvogn til nyknøttet. P&T høres helt ut som vogna for oss.

Du vil ikke angre

__________________
Filosofen 2002 - Bilmekanikeren 2005 - Ingeniøren 2006
Pope er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-04-07, 13:34   #43
MissS
Like blid!
 
MissS sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 4.985
MissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Søskenvogn

Opprinnelig lagt inn av Arken, her.

Her er innlegget. Jeg fikk ikke opp bildene, men jeg lurer på om det rett og slett er maskinen min som ikke vil.

Nei, det er nok Fotoknudsen som ikke vil.

Synd jeg ikke får sett bildene. Jeg klarer ikke helt å se for meg hvordan den som ligger nederst blir liggende.

P&T er sikkert en fin vogn for de som liker den. Jeg liker imidlertid OTH best.

__________________
Damned if you do, damned if you don't.
MissS er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 16:16.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no