Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kommunikasjon

iPhonespørsmål - får ikke startet opp telefonen

Kommunikasjon Forum for data, biler og "duppeditter", samt annen kommunikasjon.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 24-02-13, 15:22   #1
Libra
Bør lage seg en tittel selv
 
Libra sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2007
Innlegg: 5.510
Blogginnlegg: 51
Libra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de fleste
Spørsmål

iPhonespørsmål - får ikke startet opp telefonen

Telefonen min har gått i en mekelig modus. Den gikk tom for strøm i går kveld. Lå besvimt og forlatt hele natten. Da jeg satt den på lading i morges fikk jeg ikke skrudd den helt på. Det vil si, jeg får skrudd den på, men får ikke kontakt med omverdenen. Det står kun søker oppe i venstre hjørne, dato og klokke har stilt seg tilbake til 1. Januar kl 0000. Jeg får ikke mulighet til å trykke inn koden som jeg vanligvis må inn med etter at telefonen har vært avslått - den for å låse opp sim-kortet.

Har forsøkt å skru den helt av. Har forsøkt oppstart med å trykke "hjemknapp" og av/på samtidig. Skrudd av og tatt ut sim-kort. Men fortsatt så vil den ikke. Klokken tikker og går fra det tidspunktet jeg slo den på første gang.

Noen som har vært borti dette? Og/eller har noen tips om hva jeg skal gjøre?

Libra er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-02-13, 15:28   #2
Hot Lips
kissable
 
Hot Lips sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2010
Innlegg: 3.694
Hot Lips er virkelig godt liktHot Lips er virkelig godt liktHot Lips er virkelig godt liktHot Lips er virkelig godt liktHot Lips er virkelig godt liktHot Lips er virkelig godt liktHot Lips er virkelig godt liktHot Lips er virkelig godt liktHot Lips er virkelig godt liktHot Lips er virkelig godt likt
Standard

Sv: iPhonespørsmål - får ikke startet opp telefonen

Har du holdt knappene inne leeenge?

__________________

Hot Lips er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-02-13, 15:33   #3
Libra
Bør lage seg en tittel selv
 
Libra sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2007
Innlegg: 5.510
Blogginnlegg: 51
Libra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de fleste
Standard

Sv: iPhonespørsmål - får ikke startet opp telefonen

Opprinnelig lagt inn av Hot Lips, her.

Har du holdt knappene inne leeenge?

Jepp. Min 10 sek - sånn at telefonen starter opp igjen.

Libra er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-02-13, 15:38   #4
Libra
Bør lage seg en tittel selv
 
Libra sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2007
Innlegg: 5.510
Blogginnlegg: 51
Libra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de fleste
Standard

Sv: iPhonespørsmål - får ikke startet opp telefonen

Men - når jeg kobler meg opp på det trådløse nettverket vårt, så kommer jeg på nett. Jeg får bare ikke brukt telefonen som telefon.

Libra er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 15:26.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no