Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr > Stikkas barneutstyrshjørne

Billige vintersko nå?

Stikkas barneutstyrshjørne Diskusjonsforum for utstyr til barn.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 01-03-13, 23:53   #21
Hyacinth
Kontrollfrik
 
Hyacinth sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
Innlegg: 37.942
Hyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Billige vintersko nå?

Opprinnelig lagt inn av oslo78, her.

Cherrox duger da helt fint en måneds tid? Barna mine hadde gått i cherrox hele tiden om de hadde fått velge - men jeg tvinger på dem Goretex på de kaldeste dagene.

Vi har forøvrig vinter til i midten av april (minst), så våren er langt unna her Hyacinth :-)

Joda, men Millact bor her jeg bor. Og her går det fint med goretexjoggesko nå. Ihvertfall kombinert med cherrox.

Hyacinth er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 01-03-13, 23:56   #22
oslo78
Er frisk!
 
oslo78 sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2008
Innlegg: 9.795
Blogginnlegg: 28
oslo78 har mye å være stolt avoslo78 har mye å være stolt avoslo78 har mye å være stolt avoslo78 har mye å være stolt avoslo78 har mye å være stolt avoslo78 har mye å være stolt avoslo78 har mye å være stolt avoslo78 har mye å være stolt avoslo78 har mye å være stolt avoslo78 har mye å være stolt avoslo78 har mye å være stolt av
Standard

Sv: Billige vintersko nå?

Opprinnelig lagt inn av Hyacinth, her.

Joda, men Millact bor her jeg bor. Og her går det fint med goretexjoggesko nå. Ihvertfall kombinert med cherrox.

Å ja. Klarer ikke helt å huske helt hvor hvem bor. Da hadde jeg gått for Goretexjoggesko, for det er vel nødvendig utstyr der dere bor. Her har vi ikke det, her går det fra vintersko direkte over på joggesko, vi har knapt overgangsperiode.

__________________
Oslo78 - verdens heldigste mamma til Storebror 04, Storesøster 06 og Lillebror 10
oslo78 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-03-13, 00:02   #23
Hyacinth
Kontrollfrik
 
Hyacinth sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
Innlegg: 37.942
Hyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Billige vintersko nå?

Opprinnelig lagt inn av oslo78, her.

Å ja. Klarer ikke helt å huske helt hvor hvem bor. Da hadde jeg gått for Goretexjoggesko, for det er vel nødvendig utstyr der dere bor. Her har vi ikke det, her går det fra vintersko direkte over på joggesko, vi har knapt overgangsperiode.

Vi pleier ikke ha overgangssko. Men det har hendt at vi har kjøpt goretexjoggesko, for ofte har det vært litt lite med bare ett par vanlige joggesko hele sommerhalvåret. Men vanntett skotøy kommer vi ikke uteom, nei.

Hyacinth er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 02-03-13, 09:49   #24
Chablis
Drømmer
 
Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Ved vannet
Innlegg: 18.874
Blogginnlegg: 22
Chablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt av
Standard

Sv: Billige vintersko nå?

Vintersko er vel på salg overalt nå.
sportmann
smartkids
zalando
xxl


Her er kangaroos til 60% rabatt.
http://www.zalando.no/kangaroos-barr...2.html?size=29

Chablis er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-03-13, 09:57   #25
Niobe
Personlig pessimist
 
Niobe sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 27.912
Blogginnlegg: 11
Niobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Billige vintersko nå?

Jeg hadde ikke kjøpt nye vintersko nå. Det kan være 10 grader hele mars. Da hadde jeg heller kjøpt halvhøye goretexsko. Eldste gikk med det noen dager denne uken.

__________________
«If you can’t be a good example, at least be a horrible warning.»
- Aileen Wuornos, seriemorder
Niobe er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-03-13, 11:49   #26
Luvi
En anelse distre
 
Luvi sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2009
Innlegg: 6.440
Luvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt likt
Standard

Sv: Billige vintersko nå?

millact, har du forsøkt å "rense" borrelåsen med en stålbørste? Det hjelper vel ikke om den er utslitt, men effektivt om borrelåsen er full av rask om det er årsaken til at de ikke fungerer.

Luvi er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-03-13, 13:08   #27
Simone
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 2.807
Simone er et glitrende lys på stjernehimmelenSimone er et glitrende lys på stjernehimmelenSimone er et glitrende lys på stjernehimmelenSimone er et glitrende lys på stjernehimmelenSimone er et glitrende lys på stjernehimmelenSimone er et glitrende lys på stjernehimmelenSimone er et glitrende lys på stjernehimmelenSimone er et glitrende lys på stjernehimmelenSimone er et glitrende lys på stjernehimmelenSimone er et glitrende lys på stjernehimmelenSimone er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Billige vintersko nå?

Minsten sine vintersko begynner å bli for små. Det går fint med strømpebukse , men ikkje med sokk av typen Ullvang/ Trysil. Eg kjøpte nye ecco Gore-tex vintersko til 349 på Mani-sko i dag, men eg angrar allerede. Skal ned igjen og bytte dei i eit par Gore-tex uten foring i staden for. Det er jo mars! Får heller ha eit par tjukke sokker oppi til det blir litt varmare eller bruke vinterskoa han har no med tynn sokk.


Men eg må nok ut med det dobbelte av 349 for den typen overgangsskko eg vil ha. For dei er nok ikkje på salg!

__________________
Mamma til to jenter sep-04 og mars-07 og lillebror april-11
Simone er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-03-13, 13:33   #28
Embriksmamma
Bokglad
 
Embriksmamma sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: Agder
Innlegg: 8.390
Embriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Billige vintersko nå?

Ecco.com hadde 2 for 1 på en god del vintersko.

__________________
When the beating of your heart
Echoes the beating of the drums
There is a life about to start
When tomorrow comes
Embriksmamma er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-03-13, 17:15   #29
millact
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Mar 2008
Innlegg: 51.543
millact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Billige vintersko nå?

Opprinnelig lagt inn av Niobe, her.

Jeg hadde ikke kjøpt nye vintersko nå. Det kan være 10 grader hele mars. Da hadde jeg heller kjøpt halvhøye goretexsko. Eldste gikk med det noen dager denne uken.

Jeg dro til XXL etter jobb i går. De hadde Viking vintersko til 400, men de var så smale at jeg tviler på de ville passet ham. Fant et par halvhøye timberland gore tex joggesko (overgangssko) til 250 som jeg kjøpte. Men de var vanskelige å få på, så de byttes. Han har et par andre halvhøye timberland som passer litt til, tenker han kan bruke de da kombinert med cherrox.

__________________
05 og 08
millact er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-03-13, 17:16   #30
millact
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Mar 2008
Innlegg: 51.543
millact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Billige vintersko nå?

Opprinnelig lagt inn av Simone, her.


Men eg må nok ut med det dobbelte av 349 for den typen overgangsskko eg vil ha. For dei er nok ikkje på salg!

XXL har mye overgangssko på salg, ulike typer og str.

__________________
05 og 08
millact er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-03-13, 17:16   #31
millact
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Mar 2008
Innlegg: 51.543
millact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Billige vintersko nå?

Opprinnelig lagt inn av Luvi, her.

millact, har du forsøkt å "rense" borrelåsen med en stålbørste? Det hjelper vel ikke om den er utslitt, men effektivt om borrelåsen er full av rask om det er årsaken til at de ikke fungerer.

Nei, jeg har ikke forsøkt det, har ikke stålbørst. Men takk for tips, skal forsøke det tenker jeg. Ser ikke ut som den er utslitt.

__________________
05 og 08
millact er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-03-13, 17:34   #32
Stjerneskuddet
Erfaren
 
Stjerneskuddet sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2011
Innlegg: 1.182
Stjerneskuddet er litt kulStjerneskuddet er litt kul
Standard

Sv: Billige vintersko nå?

Jeg kjøpte Skofus sine vanntette vinterstøvler nå på 70% salg. Mulig de ikke passer neste år, men han hadde vokst ut av de han hadde og her er det metervis med snø ennå og det er kaldt i snøen. 180kr kom de på og har vært vanntette de to gangene vi har brukt de.

Stjerneskuddet er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-03-13, 18:30   #33
Simone
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 2.807
Simone er et glitrende lys på stjernehimmelenSimone er et glitrende lys på stjernehimmelenSimone er et glitrende lys på stjernehimmelenSimone er et glitrende lys på stjernehimmelenSimone er et glitrende lys på stjernehimmelenSimone er et glitrende lys på stjernehimmelenSimone er et glitrende lys på stjernehimmelenSimone er et glitrende lys på stjernehimmelenSimone er et glitrende lys på stjernehimmelenSimone er et glitrende lys på stjernehimmelenSimone er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Billige vintersko nå?

Opprinnelig lagt inn av millact, her.

XXL har mye overgangssko på salg, ulike typer og str.

Takk! Då får eg sjekke der! Var tilbake i butikken og leverte tilbake vinterskoa, men dei hadde ingen overgangssko av den typen eg ville ha. Det tok dei visstnok berre inn om hausten. Så eg endte opp uten sko.
Skoringen og Eurosko hadde heller ikkje overgangssko i riktig størrelse. Dei hadde berre nokre restar frå hausten.

__________________
Mamma til to jenter sep-04 og mars-07 og lillebror april-11
Simone er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-03-13, 19:29   #34
Luvi
En anelse distre
 
Luvi sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2009
Innlegg: 6.440
Luvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt likt
Standard

Sv: Billige vintersko nå?

Opprinnelig lagt inn av millact, her.

Nei, jeg har ikke forsøkt det, har ikke stålbørst. Men takk for tips, skal forsøke det tenker jeg. Ser ikke ut som den er utslitt.

Det er ofte at det er skitt og møkk som setter seg fast som gjør at borrelåsen slutter å virke så godt, en slik stålbørste er da til god hjelp. Du får kjøpt det på de fleste skobutikker vil jeg tro. Gummibørste m/en stålbørsteside, for rengjøring av semsket skinn o.l.

Luvi er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-03-13, 19:59   #35
Niobe
Personlig pessimist
 
Niobe sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 27.912
Blogginnlegg: 11
Niobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Billige vintersko nå?

Opprinnelig lagt inn av millact, her.

Jeg dro til XXL etter jobb i går. De hadde Viking vintersko til 400, men de var så smale at jeg tviler på de ville passet ham. Fant et par halvhøye timberland gore tex joggesko (overgangssko) til 250 som jeg kjøpte. Men de var vanskelige å få på, så de byttes. Han har et par andre halvhøye timberland som passer litt til, tenker han kan bruke de da kombinert med cherrox.

Timberlandsko er det veldig stor forskjell på. Minsten har disse, kjøpt på salg på Skoby for et par uker siden:



Han har samme typen fra i fjor også, og de er lette, lette å få på og har holdt seg veldig fint. Ble brukt i barnehagen i hele høst. Jeg tror de kostet 399 kr.

__________________
«If you can’t be a good example, at least be a horrible warning.»
- Aileen Wuornos, seriemorder
Niobe er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-03-13, 21:51   #36
millact
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Mar 2008
Innlegg: 51.543
millact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Billige vintersko nå?

Opprinnelig lagt inn av Niobe, her.

Timberlandsko er det veldig stor forskjell på. Minsten har disse, kjøpt på salg på Skoby for et par uker siden:



Han har samme typen fra i fjor også, og de er lette, lette å få på og har holdt seg veldig fint. Ble brukt i barnehagen i hele høst. Jeg tror de kostet 399 kr.

Det er de han fikk i høst, men jeg betalte vel 699,- på Eurosko! Men, det var den eneste typen jeg da fant i str. 27, så jeg var bare glad han fikk sko. De vanlige gore tex joggeskoene var da for små nemlig. Han sier selv de er litt trange, men de er ikke det, holder litt til.

Jeg var innom Skoby i går, ingenting igjen som kunne duge. Satser på å kjøpe med meg ulike typer sko fra USA, jeg.

__________________
05 og 08
millact er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-03-13, 21:53   #37
millact
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Mar 2008
Innlegg: 51.543
millact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Billige vintersko nå?

Opprinnelig lagt inn av Luvi, her.

Det er ofte at det er skitt og møkk som setter seg fast som gjør at borrelåsen slutter å virke så godt, en slik stålbørste er da til god hjelp. Du får kjøpt det på de fleste skobutikker vil jeg tro. Gummibørste m/en stålbørsteside, for rengjøring av semsket skinn o.l.

Her er det sand og gjørme som tørker som setter seg fast tror jeg. Vi har jo ikke snø her (akkurat nå er jeg jo glad for det, vil heller ha vår). Skal uansett se om jeg får tak i sånn børste, takk for tips!

__________________
05 og 08
millact er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 00:29.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no