Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby

Regnbukse til sykkelbruk?

Fritid og hobby Favner alt som har med fritid og hobby å gjøre. Reiser, sport, kosmetikk, shopping og hobbyaktiviteter.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 06-03-13, 11:14   #1
Teofelia
Bedreviter
 
Teofelia sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 27.849
Blogginnlegg: 387
Teofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Regnbukse til sykkelbruk?

Jeg leter etter en "regnbukse" (herremodell) til bruk på sykkelturer i byen. Type: lett bukse som kan ligge permanent i sekken (og fortrinnsvis ta lite plass) og som man kan smette utenpå dongeribuksen når man ser at det har begynt å regne i det man skal sykle hjem fra jobb.

Buksen bør puste brukbart greit, og det er et pluss om den også er designet slik at man kan slenge den på seg lett underveis på turen. (Med andre ord mens man har sko på.) Det siste er dog ikke et krav.

Pris: gjerne under 1000-lappen, ikke over 1500.

Hva leter jeg etter?

Teofelia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-03-13, 11:18   #2
noen
This is normal!
 
noen sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2007
Hvor: Utenfor Sverige
Innlegg: 10.437
Blogginnlegg: 129
noen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Regnbukse til sykkebruk?

Hm. Jeg synes det er omtrent umulig å finne bukser som holder regnet ute når man sykler. Jeg har løst det ved å bytte bukse når jeg kommer på jobb. Og bukser som går over skoene blir vel så vide i beina at de ikke blir så gode når man sykler?

Nei og nei, så hjelpsom jeg er.

__________________
There is a crack in everything. That's how the light gets in. (Leonard Cohen, 1992)
noen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-03-13, 11:21   #3
Teofelia
Bedreviter
 
Teofelia sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 27.849
Blogginnlegg: 387
Teofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Regnbukse til sykkebruk?

Opprinnelig lagt inn av noen, her.

Og bukser som går over skoene blir vel så vide i beina at de ikke blir så gode når man sykler?

Reservedongeribukse er dagens løsning, men den er ikke helt optimal. Og jeg tenkte for eksempel på slike bukser som har glidelås i sidene, hele veien opp. De kan man vel ta på seg med skoene på?

Teofelia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-03-13, 11:26   #4
Che
Har tro på forbedring
 
Che sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: "Cuba"
Innlegg: 26.700
Blogginnlegg: 293
Che har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Regnbukse til sykkelbruk?

Jeg googlet "kompakt regntøy" og finner endel. Ser ut som om kanskje Stormberg kan ha noe også.
og denne
http://www.nordiskfritid.no/products/kompakt-regndress

Jeg vil bli overrasket om slikt regntøy ikke er designet med tanke på "ta på seg når regnet overrasker" - men jeg er kanskje designmessig optimistisk på området.

Evt denne fra birk sport. De er vel sykkelspesialister, er de ikke?
http://www.birksport.no/index.php?ma...v84t9ub8fe5rr7

__________________
Min signatur
Che er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-03-13, 12:00   #5
Jålebeinet
med tunga på styret
 
Jålebeinet sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 5.059
Jålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Regnbukse til sykkelbruk?

http://terrengsykkel.no/index.php?id=2548

http://www.norrona.com/Products/7001...--dri1-pants-m

Disse er dyrere enn det du vil gi, men om du kan bruke de til andre aktiviteter enn sykling så er det kanskje verdt pengene?

Jålebeinet er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-03-13, 12:22   #6
annemede
Ser lyst på livet
 
annemede sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.654
Blogginnlegg: 240
annemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Regnbukse til sykkelbruk?

http://www.gmax.no/produkt/200267(BC...rain-pant-wmn/

Jeg har denne.

annemede er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-03-13, 12:28   #7
Teofelia
Bedreviter
 
Teofelia sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 27.849
Blogginnlegg: 387
Teofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Regnbukse til sykkelbruk?

Takk for tips, Jålebeinet. Jeg syns de blir for dyre, for å være ærlig. Sykkelen er ikke brukt til trim, kun som transportmiddel, og jeg tror ikke han selv heller syns det er verdt å bruke så mye penger på en regnbukse.

Annemede: Den har jeg kikket på, og den er absolutt aktuell. Er du godt fornøyd selv?

Che: Takk for tips. Har du denne modellen selv? Jeg syns den var suspekt billig, skal jeg være ærlig, men hvis du bruker den selv og kan gå god for kvaliteten, så er jo ikke billig i seg selv et minus.
Og der så jeg at det var to ulike. Jeg skal kikke på den nederste en gang til. (Har du endret på lenkene? I sted fikk jeg samme buksen to ganger? )

Teofelia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-03-13, 12:39   #8
Che
Har tro på forbedring
 
Che sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: "Cuba"
Innlegg: 26.700
Blogginnlegg: 293
Che har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Regnbukse til sykkelbruk?

Den første tror jeg er jalla selv og altså Jeg har den ikke. (jeg sykler med egne klær når jeg sykler, i all den tid jeg har 1 mil å sykle til jobb - jeg går for "unngå å bli kald".) Birk sport har jo butikk på Tunga, så der kan du jo dra oppover og prøve/høre osv osv.

__________________
Min signatur
Che er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-03-13, 12:43   #9
annemede
Ser lyst på livet
 
annemede sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.654
Blogginnlegg: 240
annemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Regnbukse til sykkelbruk?

Opprinnelig lagt inn av Teofelia, her.

Takk for tips, Jålebeinet. Jeg syns de blir for dyre, for å være ærlig. Sykkelen er ikke brukt til trim, kun som transportmiddel, og jeg tror ikke han selv heller syns det er verdt å bruke så mye penger på en regnbukse.

Annemede: Den har jeg kikket på, og den er absolutt aktuell. Er du godt fornøyd selv?

Che: Takk for tips. Har du denne modellen selv? Jeg syns den var suspekt billig, skal jeg være ærlig, men hvis du bruker den selv og kan gå god for kvaliteten, så er jo ikke billig i seg selv et minus.
Og der så jeg at det var to ulike. Jeg skal kikke på den nederste en gang til. (Har du endret på lenkene? I sted fikk jeg samme buksen to ganger? )

Jeg er veldig godt fornøyd. Et lite aber, med lave sykkelsko og uten "kallosjer" så kan det renne vann på sokkene.

Jeg bruker den også som vanlig regnbukse. Veldig god å gå på turer i på grunn av at den er formsydd.

annemede er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-03-13, 13:25   #10
venla
jabbsaft
 
venla sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2008
Hvor: Trondheim
Innlegg: 7.904
venla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Regnbukse til sykkelbruk?

Opprinnelig lagt inn av annemede, her.

http://www.gmax.no/produkt/200267(BC...rain-pant-wmn/

Jeg har denne.

Jeg har også denne, og den holder bra. Bruker den på turer til fots også siden den sitter godt på og ikke er så vid som mange andre regnbukser.

__________________
09 & 13
venla er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 06-03-13, 13:32   #11
Bluen
intro
 
Bluen sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Lillestrøm
Innlegg: 31.879
Blogginnlegg: 388
Bluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Regnbukse til sykkelbruk?

Nå er jo trønderværet noe for seg, med brå og voldsomme regnskurer, men mitt beste tips er egentlig å sykle i lang regnfrakk, skjørt og nylonstrømpebukse - som tørker raskt.

__________________
Høstbarn 06 og 08
"Still there’s a light i hold before me
You’re the measure of my dreams
"
Bluen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-03-13, 13:41   #12
Teofelia
Bedreviter
 
Teofelia sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 27.849
Blogginnlegg: 387
Teofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Regnbukse til sykkelbruk?

Opprinnelig lagt inn av Bluen, her.

Nå er jo trønderværet noe for seg, med brå og voldsomme regnskurer, men mitt beste tips er egentlig å sykle i lang regnfrakk, skjørt og nylonstrømpebukse - som tørker raskt.

Jeg gjør det, men mannen min vil ikke.

Teofelia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-03-13, 13:42   #13
Bluen
intro
 
Bluen sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Lillestrøm
Innlegg: 31.879
Blogginnlegg: 388
Bluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Regnbukse til sykkelbruk?

Opprinnelig lagt inn av Teofelia, her.

Jeg gjør det, men mannen min vil ikke.

Det stod kanskje noe om herremodell, ja.

__________________
Høstbarn 06 og 08
"Still there’s a light i hold before me
You’re the measure of my dreams
"
Bluen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-03-13, 14:00   #14
Nessie
Erfaren nok
 
Nessie sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trøndelag
Innlegg: 39.853
Blogginnlegg: 351
Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Regnbukse til sykkelbruk?

Opprinnelig lagt inn av Teofelia, her.

Jeg gjør det, men mannen min vil ikke.

Makan.

Bluen: hvilken regnfrakk har du?

__________________

Enten går det bra, eller så går det over.
Nessie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-03-13, 14:07   #15
Bluen
intro
 
Bluen sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Lillestrøm
Innlegg: 31.879
Blogginnlegg: 388
Bluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Regnbukse til sykkelbruk?

Opprinnelig lagt inn av Nessie, her.

Makan.

Bluen: hvilken regnfrakk har du?

En dyr, knallrød, blank en som mannen kjøpte til meg i Bergen (og som jeg først trodde var en helt uventet SM-effekt. Den er for stor, jeg liker den egentlig ikke, og ikke er den tett heller.)

__________________
Høstbarn 06 og 08
"Still there’s a light i hold before me
You’re the measure of my dreams
"
Bluen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-03-13, 14:47   #16
venla
jabbsaft
 
venla sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2008
Hvor: Trondheim
Innlegg: 7.904
venla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Regnbukse til sykkelbruk?

Den Craftbuksa er ofte på tilbud på Obs sport vår og høst. Tror jeg betalte 699 i fjor vår.

__________________
09 & 13
venla er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 06-03-13, 15:49   #17
Schnuppa
Livsnyter
 
Schnuppa sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 2.507
Blogginnlegg: 5
Schnuppa er virkelig godt liktSchnuppa er virkelig godt liktSchnuppa er virkelig godt liktSchnuppa er virkelig godt liktSchnuppa er virkelig godt liktSchnuppa er virkelig godt liktSchnuppa er virkelig godt liktSchnuppa er virkelig godt liktSchnuppa er virkelig godt liktSchnuppa er virkelig godt likt
Standard

Sv: Regnbukse til sykkelbruk?

Jeg anbefaler virkelig å kjøpe regntøy som er laget til sykling. Det er ofte litt mer fasongsydd, høye bak og med seler så man slipper glipper.

Jeg har et fra Stormberg som er kjøpt på XXL. Absolutt ikke det den dyreste de hadde, men kjempe god kvalitet. Dette var et sett med jakke til også. Jeg foretrekker helt klart dette regnsettet fremfor andre utenom sykkelturer også.

XXL har et veldig godt utvalg.

Schnuppa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-03-13, 17:43   #18
Che
Har tro på forbedring
 
Che sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: "Cuba"
Innlegg: 26.700
Blogginnlegg: 293
Che har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Regnbukse til sykkelbruk?

Det er ikke så veldig langt han sykler, er det vel (om det er transportetappe til/fra jobb?)

__________________
Min signatur
Che er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-03-13, 18:31   #19
Teofelia
Bedreviter
 
Teofelia sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 27.849
Blogginnlegg: 387
Teofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Regnbukse til sykkelbruk?

Opprinnelig lagt inn av Che, her.

Det er ikke så veldig langt han sykler, er det vel (om det er transportetappe til/fra jobb?)

Han sykler uansett hvor han skal, så lenge det er innenfor bygrensen og han drar alene. Men det stemmer at turen til og fra jobb er ganske kort. (Men jammen rekker man å bli ganske våt på den korte biten, i det rette været ...)

Teofelia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-03-13, 19:27   #20
Che
Har tro på forbedring
 
Che sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: "Cuba"
Innlegg: 26.700
Blogginnlegg: 293
Che har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Regnbukse til sykkelbruk?

Opprinnelig lagt inn av Teofelia, her.

Han sykler uansett hvor han skal, så lenge det er innenfor bygrensen og han drar alene. Men det stemmer at turen til og fra jobb er ganske kort. (Men jammen rekker man å bli ganske våt på den korte biten, i det rette været ...)

Jeg observerer han forøvrig ganske når jeg er på vei hjem fra jobb (i god og varm bil) - Jeg slår fortsatt et slag for birk sport.

__________________
Min signatur
Che er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 23:34.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no