|
|||||||
| Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#1 |
|
Bør lage seg en tittel selv
|
Sv: Selvangivelse og ebrukere - feilinfoDet har vært mye informasjon i mediene om at man må registrere seg som e-bruker. Og alle får den elektronisk, men dere som ikke har registrert dere, får den i papirformat også. Har man ingen endringer kan man levere elektronisk uansett, ellers må man sende inn papirformat? Akkurat det siste vet jeg ikke, men jeg har fått med meg at de som leverer på papir ikke får skatteoppgjøret sitt før i august.
|
|
|
|
#2 |
|
|
Sv: Selvangivelse og ebrukere - feilinfo
Har ikke fått med meg noenting om e-bruker, jeg |
|
|
|
|
|
#3 |
|
Pauset
Medlem siden: Oct 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Selvangivelse og ebrukere - feilinfoJeg sjekket min i går morges, og den var der. SMS fikk jeg i går kveld. |
|
|
|
|
|
#4 |
|
Introvert optimist
|
Sv: Selvangivelse og ebrukere - feilinfoNå har jeg fått svar fra skatteetaten. Alle som er lagret med e-postadresse i profilen har fått denne e-posten, men bare de som har registrert seg som ebrukere finner selvangivelsen nå. Alle andre må vente.
|
|
|
#6 |
|
<3
Medlem siden: Jan 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Selvangivelse og ebrukere - feilinfoMamma hadde fått selvangivelsen i dag, og hun hadde ikke registrert seg som e-bruker. Merkelig.
|
|
|
#7 |
|
Medlem siden: Dec 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Re: Selvangivelse og ebrukere - feilinfoJeg registrerte meg som e-bruker for noen år siden, og min var tilgjengelig i går morges. Jeg fikk sms og e-post utpå dagen.
|
|
|
#8 |
|
Drømmer
|
Sv: Selvangivelse og ebrukere - feilinfoVi registrerte oss som e-brukere for flere år siden, vi fikk ingenting. På jobben til mannen var det mange som ikke hadde registrert seg som e-brukere,men som likevel hadde fått den. |
|
|
|
|
|
#9 |
|
Protonterapeut
|
Sv: Selvangivelse og ebrukere - feilinfoJeg registrerte meg også for flere år siden, samtidig med mannen. Han har fått sin, jeg har ikke fått min.
|
|
|
#11 |
|
|
Sv: Selvangivelse og ebrukere - feilinfoSå rart. Jeg var nemlig ganske sikker på at jeg ikke har registrert meg som e-bruker. Står det noe sted?
|
|
|
|
#12 |
|
Kidding, right?
|
Sv: Selvangivelse og ebrukere - feilinfoJeg ante ikke at jeg var ebruker, men det er jeg vel siden alt lå der slik de sa.
|
|
|
|
#13 |
|
heimføing
|
Sv: Selvangivelse og ebrukere - feilinfoJeg registrerte meg som e-bruker for ihvertfall fem år siden. Logger inn med Min ID, får kode på sms for hver gang. Har ikke gjort noe ekstra nå i år. |
|
|
|
|
|
#14 |
|
|
Sv: Selvangivelse og ebrukere - feilinfoMen jeg tror ikke e-bruker og bruker av altinn er det samme, altså? |
|
|
|
|
|
#15 |
|
Introvert optimist
|
Sv: Selvangivelse og ebrukere - feilinfo
Signerer.
|