Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr

Jeg angrer. Angrer du på et kjøp?

Hjem og utstyr Hus, hage, utstyr, design mm.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 10-04-13, 18:13   #16
D'Arcy
Snikende Ullteppe

D'Arcy sin avatar

Medlem siden: Nov 2007
D'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Jeg angrer. Angrer du på et kjøp?

Jeg har en sofa jeg angrer veldig på.

Tidligere hadde jeg en svart skinnsalong som tok hele stua og litt til. Men den var fryktelig god å sitte i. Men altså: Veldig ruvende og diger. Så kom jeg over et kjempetilbud på Skeidar (allerede der burde vel varsellampen ha blinket). Uansett: Skinnsofa ble gitt bort og ny stoffsofa montert. Kort fortalt: Jeg hater den. Den er vond å sitte i og katten har altså klort den helt i stykker. Den var ny i august og nå ser den ut som den er 10 år gammel. Så det blir nok ny når katten jager på de evige musemarker.

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 02:14.