Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Når du krangler eller diskuterer med noen

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 07-10-06, 10:51   #1
Agent Scully
Truth is in the x-files

Agent Scully sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Akershus
Blogginnlegg: 584
Agent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Når du krangler eller diskuterer med noen

Lykke til til svigermonsterdyst! (Vi må få høre hvordan det går)
Øv deg på å si: "Svigerinnemonster: dette er mellom meg og svigermonster". Og på å ignorere alle kommentarer som kommer direkte fra Svigerinnemonster. Det er jo ikke noe lett, spesielt hvis svigermonster og svigerinnemonster tar parti med hverandre, og plutselig sloss du mot to monstre! Men det klarer du fint om du har forberedt deg grundig og har øvet deg på alle argumentene på forhånd.

- Serenity now. Insanity later.
Agent Scully er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-10-06, 11:21   #2
safran
saftig

safran sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 18
safran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sitat:

"Svigerinnemonster: dette er mellom meg og svigermonster".

Tenk om jeg hadde brukt akkurat den vendingen der?
Og det er jo nettopp det at hun tar parti som er så vanskelig. Hun gjør det uten å ha den ringeste aning om hva det dreier seg om. Er hun ikke tilstede i rommet når det skjer, ringer hun eller kommer på besøk etterpå for å sette meg på plass. Og så snakker hun mors sak.

Gammel 07-10-06, 11:47   #3
Che
Har tro på forbedring

Che sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: "Cuba"
Blogginnlegg: 293
Che har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Det kommer an på hvem som blander seg inn egentlig. Nå er jeg så uheldig at jeg er kommet inn i en svigerfamilie som ikke diskuterer! - Til min store fortvilelse! - Om Svigermor plutselig hadde blandet seg inn har jeg sikkert blitt så lykkelig at jeg har dratt henne inn i ren glede!

Om noen i min familie blander seg inn, så får de så hatten passer...

Che er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 07:38.