|
Kommunikasjon Forum for data, biler og "duppeditter", samt annen kommunikasjon. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
![]() |
#3 |
Har bakt søte kaker
|
![]() Sv: Finner du ut hvor du er?
Som man kjører vanlig i google maps, men jeg vet ikke om du kan kjøre uendelig langt da.
![]() |
#6 |
Bork bork bork
|
![]() Sv: Finner du ut hvor du er?Kom innafor 10 km på bilde nr. 2 i mitt første forsøk. Men da var det en storbyscene med masse skilt med tegn som så mistenkelig koreanske ut, og da var det ganske riktig midt i sentrum av Seol.
![]() |
#9 |
Kald på føttene
|
![]() Sv: Finner du ut hvor du er?Imponerende, Nabojenta! Ingen googling?
![]() |
#11 |
Protonterapeut
|
![]() Sv: Finner du ut hvor du er?Jeg var helt sikker på at jeg var i Norge, og fant også en gård med norsk flagg. Men det jeg trodde var dalstrøka i midten, viste seg å være i trøndelagen en plass.
![]() |
#12 |
Tidsklemma
|
![]() Sv: Finner du ut hvor du er?Jeg var også ganske så sikker på at jeg var på Vestlandet et sted. Med bjørketrær, fjell i bakgrunnen og skjærgård i front .. det viste seg å være vestkysten på Canada det gitt ..
![]() |
#13 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Apr 2010
Hvor: Tromsø
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Finner du ut hvor du er?
Japan kan visst også likne på Vestlandet.
![]() |
#14 |
Panzerekstremfeminist
|
![]() Sv: Finner du ut hvor du er?Hey! jeg har ikke tid til sånt!
I myself have never been able to find out precisely what feminism is: I only know that people call me a feminist whenever I express sentiments that differentiate me from a doormat or a prostitute. Rebecca West |
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
Erfaren
Medlem siden: Nov 2011
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Finner du ut hvor du er?9302 poeng. |
![]() |
![]() |
![]() |
#18 |
Tidsklemt
Medlem siden: Feb 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Finner du ut hvor du er?Game finished!
![]() |
![]() |
#19 |
⭐️⭐️⭐️
|
![]() Sv: Finner du ut hvor du er?9000-og-noe. Bommet på Afrika og Australia, ellers havnet jeg i riktig land på resten.
![]() |
|
|