|
|||||||
| Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#1 |
|
Protonterapeut
|
Sv: Hvor skjer det?
|
|
|
#2 |
|
På vei
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Det stemmer nok. På den andre siden eksisterer det ikke lukkede subforum på det andre stedet (så vidt jeg vet) og skille mellom brukerne, som gir grobunn til misnøye og undring. Jeg syns faktisk det er mer skvært slik det foregår der, selv om jeg kan være uenig i ting der også. |
|
|
|
|
|
#3 |
|
Hertuginne
|
Det gjør det, så vidt jeg vet, men de forumene er lukket på andre kriterier. Løvetannbarna er vel ett eksempel på det. Og tro ikke at det ikke skjer på andre forum også, dette er ganske vanlig praksis. Men det er selvsagt lov til ikke å like det for det.
|
|
|
#4 |
|
flisespikker
|
Det er det lov til å mene. Og det er lov til å spørre om ting som man føler misnøye og/eller undring i forhold til.
|
|
|
#5 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: oppi der :peker:
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Forslag: Klipp ut det du skriver her, opprett ny tråd i forumet "Informasjon", finn en egnet tittel, lim inn og post. Avslutt med å klistre tråden som viktig. Vips får alle nye brukere med seg dette uten å måtte spørre og grave. Det behøver jo ikke være vanskeligere enn som så? |
|
|
|
|
|
#6 |
|
Bør lage seg en tittel selv
|
Enig med MokkMokk |
|
|
|
|
|
#8 |
|
Erfaren nok
|
Jeg vasker aldri gardiner
|
|
|
#14 |
|
Erfaren nok
|
Men man skal jo heller ikke prøve drepe kåtheten..
|
![]() |
|
|