Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Hvor skjer det?

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 02-05-07, 12:32   #1
Ru
Protonterapeut

Ru sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Hundremeterskogen
Blogginnlegg: 936
Ru har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvor skjer det?

Opprinnelig lagt inn av Tinetoff, her.

Det er et fint sted, men jeg synes at resten av FP er vel så fint. Og jeg håper det kan fortsette sånn.

Jeg skravler forøvrig like mye her og der, men de siste dagene har det vært lite skravling. Det er mangemange grader ute, det er sol og sommer - og da sitter jeg ikke inne og forumere.

Forøvrig vil jeg bare påpeke at denne diskusjonen ALDRI hadde kunnet ffinne sted på et annet forum jeg vet om. Der hadde det blitt kneblet, låst og sikkert sparket ut noen også.

:veldig glad i FP:

Gammel 02-05-07, 12:40   #2
ElinM
På vei

ElinM sin avatar

ElinM er kulere enn de flesteElinM er kulere enn de flesteElinM er kulere enn de flesteElinM er kulere enn de flesteElinM er kulere enn de flesteElinM er kulere enn de flesteElinM er kulere enn de flesteElinM er kulere enn de flesteElinM er kulere enn de flesteElinM er kulere enn de flesteElinM er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av Lille Ru, her.

Forøvrig vil jeg bare påpeke at denne diskusjonen ALDRI hadde kunnet ffinne sted på et annet forum jeg vet om. Der hadde det blitt kneblet, låst og sikkert sparket ut noen også.

Det stemmer nok. På den andre siden eksisterer det ikke lukkede subforum på det andre stedet (så vidt jeg vet) og skille mellom brukerne, som gir grobunn til misnøye og undring. Jeg syns faktisk det er mer skvært slik det foregår der, selv om jeg kan være uenig i ting der også.

ElinM er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-05-07, 12:46   #3
Adrienne
Hertuginne

Adrienne sin avatar

Hvor: Østlandet
Blogginnlegg: 40
Adrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av ElinM, her.

Det stemmer nok. På den andre siden eksisterer det ikke lukkede subforum på det andre stedet (så vidt jeg vet) og skille mellom brukerne, som gir grobunn til misnøye og undring. Jeg syns faktisk det er mer skvært slik det foregår der, selv om jeg kan være uenig i ting der også.

Det gjør det, så vidt jeg vet, men de forumene er lukket på andre kriterier. Løvetannbarna er vel ett eksempel på det. Og tro ikke at det ikke skjer på andre forum også, dette er ganske vanlig praksis. Men det er selvsagt lov til ikke å like det for det.

Gammel 02-05-07, 17:08   #4
Skilpadda
flisespikker

Skilpadda sin avatar

Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 676
Skilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av ElinM, her.

Det er det lov til å mene. Og det er lov til å spørre om ting som man føler misnøye og/eller undring i forhold til.

Jeg skjønner at det virker merkelig og kanskje urovekkende å plutselig oppdage at det finnes et lukket underforum her, som man ikke kjente til fra før. Men det har kommet ganske grundige og ærlige svar i løpet av tråden når det gjelder hva gruppen går ut på og hva som foregår (og ikke foregår) der. Og det stemmer, som Tinetoff sier, at det neppe hadde blitt et FP uten privatsalongen (eller i alle fall ville FP blitt en del annerledes). Ting har blitt til etter hvert, det var omstendighetene rundt opprettelsen som gjorde at det ble slik det er nå.

Gammel 02-05-07, 12:33   #5
MokkMokk
Bør lage seg en tittel selv

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: oppi der :peker:
MokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Tinetoff, her.

Iler til: Faktum er at det ble lagd et lukket forum et annet sted først – på basis av en mailingliste som kokte fullstendig over mens NM-dramaet sto på i høst. Der ble grunnstrukturen dere ser her lagt – flisespikkeriet, oppskriftsforumet, litteraturforumet, jåleforumet, reiseforumet og andre populære underfora ble faktisk født der inne. Så stilte Desembermamma og HP Foreldreportalens til da ubrukte forum til disposisjon for oss. Vi flyttet med oss hovedstrukturen fra det andre forumet hit. Det aller meste ble gjort åpent (eller avhengig av aktivitetskrav), men én liten salong ble stående som lukket – Privatsalongen. Medlemmene i Privatsalongen har alle vært medlemmer av det første lukkede forumet, og/eller av den første mailinglista. Det er et sted mellom 50 og 60 medlemmer. Det brukes til private og personlige samtaler. Det slås ned på slarving. Det er et fint sted, men jeg synes at resten av FP er vel så fint. Og jeg håper det kan fortsette sånn.

Forslag: Klipp ut det du skriver her, opprett ny tråd i forumet "Informasjon", finn en egnet tittel, lim inn og post. Avslutt med å klistre tråden som viktig. Vips får alle nye brukere med seg dette uten å måtte spørre og grave. Det behøver jo ikke være vanskeligere enn som så?

MokkMokk er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-05-07, 14:17   #6
Pelen
Bør lage seg en tittel selv

Pelen sin avatar

Blogginnlegg: 293
Pelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av MokkMokk, her.

Forslag: Klipp ut det du skriver her, opprett ny tråd i forumet "Informasjon", finn en egnet tittel, lim inn og post. Avslutt med å klistre tråden som viktig. Vips får alle nye brukere med seg dette uten å måtte spørre og grave. Det behøver jo ikke være vanskeligere enn som så?

Enig med MokkMokk

Pelen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-05-07, 12:24   #7
Kirsebær
Guardian of the galaxy

Kirsebær sin avatar

Hvor: Trondheim
Blogginnlegg: 85
Kirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Gardiner er tull og tøys. Bare endaflere ting å vaske.

Gammel 02-05-07, 12:26   #8
Nessie
Erfaren nok

Nessie sin avatar

Hvor: Trøndelag
Blogginnlegg: 351
Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Kirsebær, her.

Gardiner er tull og tøys. Bare endaflere ting å vaske.

Jeg vasker aldri gardiner
Kjøper evt nye .

Tror min stue hadde blitt direkte ukoselig uten gardiner.

Enten går det bra, eller så går det over.
Nessie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-05-07, 12:38   #9
007
© All rights reserved

007 sin avatar

Hvor: Vest
Blogginnlegg: 57
007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg vil være med i puleklubben. :vårkåt:

007 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-05-07, 12:40   #10
Chanett
navnet sjemmer ingen

Chanett sin avatar

Chanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Liven, her.

*rydder plass*

Chanett er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-05-07, 12:41   #11
007
© All rights reserved

007 sin avatar

007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Berglijot, her.

*rydder plass*

:takknemlig:

Gammel 02-05-07, 12:41   #12
Nessie
Erfaren nok

Nessie sin avatar

Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Men ikke noe puling med Brann-effekter på!

Gammel 02-05-07, 12:42   #13
Chanett
navnet sjemmer ingen

Chanett sin avatar

Chanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av guniss, her.

Så, så. Nå må vi la dem med litt uvanlige seksuelle lyster også få slippe til. *raus*

Gammel 02-05-07, 12:44   #14
Nessie
Erfaren nok

Nessie sin avatar

Standard

Så, så. Nå må vi la dem med litt uvanlige seksuelle lyster også få slippe til. *raus*

Men man skal jo heller ikke prøve drepe kåtheten.. .

Er liksom du sjefen nå da, hæ hæ hæ??

Gammel 02-05-07, 12:45   #15
Chanett
navnet sjemmer ingen

Chanett sin avatar

Standard

Men man skal jo heller ikke prøve drepe kåtheten.. .

Er liksom du sjefen nå da, hæ hæ hæ??

Jeg er i alle fall best på å delegere.

Gammel 02-05-07, 12:43   #16
007
© All rights reserved

007 sin avatar

Standard

Man trenger ikke pule når man har Brann-efekter på. Da kommer orgasmen av seg selv.

Huff, for et språk.

Gammel 02-05-07, 12:44   #17
Chanett
navnet sjemmer ingen

Chanett sin avatar

Standard

Man trenger ikke pule når man har Brann-efekter på. Da kommer orgasmen av seg selv.

Huff, for et språk.

Nå sprutelo jeg slik at femåringen ble dødsinteressert.

Gammel 02-05-07, 12:42   #18
Maverick

Maverick sin avatar

Blogginnlegg: 1283
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-05-07, 12:43   #19
Chanett
navnet sjemmer ingen

Chanett sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av alfaCharlie, her.

Jeg kjenner på meg at dett blir en fin klubb.

Gammel 02-05-07, 12:45   #20
Nessie
Erfaren nok

Nessie sin avatar

Standard

Jeg kjenner på meg at dett blir en fin klubb.

Jeg kjenner på meg at du er litt SM... :noia:

Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 07:41.