Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon > Skravleforum

Små tvangshandlinger i hverdagen

Skravleforum Forum for skravletråder. Forumet vil bli ryddet med jevnlige mellomrom og gamle tråder bli slettet. Innleggstelleren er ikke på her.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 07-06-13, 09:36   #1
Inagh
Slumrende Ullteppe

Inagh sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 35
Inagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: små tvangshandlinger i hverdagen

He he, jeg og er pokka nødt til å skylle vannglasset før jeg kan drikke av det, uansett hvor reint det er i utgangspunktet.

Gammel 07-06-13, 09:40   #2
Flubby
Crazy Cat Lady

Flubby sin avatar

Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Tromsø
Blogginnlegg: 349
Flubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de fleste
Standard

Jeg pusser alltid tennene før jeg forlater huset.

Gammel 07-06-13, 09:58   #3
Mira
Bør lage seg en tittel selv

Mira sin avatar

Medlem siden: Jun 2007
Hvor: Trondheim
Mira er populærMira er populærMira er populærMira er populærMira er populær
Standard

Jeg teller og regner. Alt hele tiden. Når barna er med gjør jeg det veldig ofte høyt sånn at de også skal lære. Spesielt på butikken.
Også må jeg alltid sjekke at døra er låst rett før jeg legger meg. Jeg kan låse døra, gå på do for så gå å sjekke at den er låst før jeg legger meg.

Mira er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-06-13, 10:19   #4
halaisa
Aktiv

halaisa sin avatar

Medlem siden: Feb 2013
halaisa er litt kulhalaisa er litt kul
Standard

Sv: Små tvangshandlinger i hverdagen

Jeg har i grunnen alt for lite tvangshandlinger, dette fører til at jeg glemmer de utroligste ting. Billett merket "superdistre".

halaisa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-06-13, 10:39   #5
Syrinx
koko

Syrinx sin avatar

Medlem siden: Oct 2010
Hvor: Ålesund
Blogginnlegg: 53
Syrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt av
Standard

Jeg skyller vannglasset. Skal jeg hente vann til noen andre får de også nyskyllet glass.

I trapper må føttene få like mange trappetrinn hver. Det samme hvis jeg går tur og det langs grøfta ikke er heltrukken linje, må justere skrittene.

Hvis vi står i bilkø finner jeg en "logisk" sammenheng i tallene på skiltet til bilen foran.

Gammel 08-06-13, 11:29   #6
Bobbelur
...we have cookies

Bobbelur sin avatar

Medlem siden: Mar 2008
Blogginnlegg: 191
Bobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelenBobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelenBobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelenBobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelenBobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelenBobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelenBobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelenBobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelenBobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelenBobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelenBobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Jeg summerer bilskilt. Først sjekker jeg om det er noen tall som blir 10, for 10 = 1. Deretter summerer jeg dem en gang til på en annen måte, bare for å se at jeg ikke slurvet første gang. Gjøres bare på bilen foran meg.
Jeg har tellekant på håndduker og sengetøy, og en egen måte å brette dynetrekk og putevar på som fungerer for meg. Alle andre måter blir feil og da brettes det om igjen.

Bobbelur er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 18:02.