|
Skravleforum Forum for skravletråder. Forumet vil bli ryddet med jevnlige mellomrom og gamle tråder bli slettet. Innleggstelleren er ikke på her. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
![]() |
#1 |
Slumrende Ullteppe
|
![]() Sv: små tvangshandlinger i hverdagenHe he, jeg og er pokka nødt til å skylle vannglasset før jeg kan drikke av det, uansett hvor reint det er i utgangspunktet.
![]() |
#3 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Jun 2007
Hvor: Trondheim
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: små tvangshandlinger i hverdagenJeg teller og regner. Alt hele tiden. Når barna er med gjør jeg det veldig ofte høyt sånn at de også skal lære. Spesielt på butikken. |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Aktiv
Medlem siden: Feb 2013
![]() ![]() |
![]() Sv: Små tvangshandlinger i hverdagenJeg har i grunnen alt for lite tvangshandlinger, dette fører til at jeg glemmer de utroligste ting. Billett merket "superdistre". |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
koko
|
![]() Sv: Små tvangshandlinger i hverdagenJeg skyller vannglasset. Skal jeg hente vann til noen andre får de også nyskyllet glass.
![]() |
#6 |
...we have cookies
|
![]() Sv: Små tvangshandlinger i hverdagenJeg summerer bilskilt. Først sjekker jeg om det er noen tall som blir 10, for 10 = 1. Deretter summerer jeg dem en gang til på en annen måte, bare for å se at jeg ikke slurvet første gang. Gjøres bare på bilen foran meg. |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|