Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Motehjørnet

Stroppeløs bh til de som ikke akkurat har A-cup. Hva?

Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 06-06-13, 10:33   #1
Trulte
:)
 
Trulte sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Innlegg: 9.041
Trulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de fleste
Standard

Stroppeløs bh til de som ikke akkurat har A-cup. Hva?

Noen som har prøvd:
Stroppeløs bh fra Wonderbra?

åååhr, jeg får alltid så digre bilder.
Ja, bh for kjempepupper altså..

__________________
Tuppa 04, Tassen 06, Spiren 09
Trulte er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-06-13, 10:51   #2
Tussa
Ferdiglada
 
Tussa sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 11.897
Tussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Stroppeløs bh til de som ikke akkurat har A-cup. Hva?

Eg arva en frå Nessie for nokre år sida og den sitte faktisk som et skudd. Den var frå Lindex av alle ting.

__________________
Gut 02 Jente 05
Tussa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-06-13, 11:02   #3
Myria
Eppur si muove.
 
Myria sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2012
Innlegg: 15.271
Myria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt av
Standard

Sv: Stroppeløs bh til de som ikke akkurat har A-cup. Hva?

Hvis du bor i Osloområdet anbefaler jeg La Lina i Ullevålsveien. Jeg har store bryster, men kjøpte en fin stroppeløs BH der som sitter som et skudd. Personlig ville jeg ikke turt kjøpe slikt på nett, fordi ulike merker sitter helt forskjellig på meg. La Lina har mye flott til alle syørrelser, og de som jobber der er kjempeflinke.

__________________
It is only with the heart that one can see rightly; what is essential is invisible to the eye.
2008 - 2011 - 2013
Myria er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-06-13, 11:20   #4
M&M
Superduper
 
M&M sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2008
Innlegg: 1.245
M&M imponerer mange og er sikkert smartM&M imponerer mange og er sikkert smartM&M imponerer mange og er sikkert smartM&M imponerer mange og er sikkert smartM&M imponerer mange og er sikkert smartM&M imponerer mange og er sikkert smartM&M imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Stroppeløs bh til de som ikke akkurat har A-cup. Hva?

Opprinnelig lagt inn av Tussa, her.

Eg arva en frå Nessie for nokre år sida og den sitte faktisk som et skudd. Den var frå Lindex av alle ting.

Jeg har også en fra Lindex!
C-cup og den passer perfekt!

__________________
M(-04)&M(-07)
M&M er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-06-13, 13:28   #5
Tonjemor
Forvirret
 
Medlem siden: Oct 2008
Innlegg: 642
Tonjemor er litt kulTonjemor er litt kul
Standard

Sv: Stroppeløs bh til de som ikke akkurat har A-cup. Hva?

Jeg har prøvd den typen det er bilde av på undertøysbutikke på sten og strøm. Jeg er 75F og var ikke komfortabel i den i det hele tatt. Den føltes ut som en tvangstrøye. Puppene oppi halsen og magen ble presset nedover. Det ble som et belte rundt puppene. Helt rart.

__________________
Du greier ikke å fly med en sopelim av ren og skjær vilje....
Tonjemor er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-06-13, 20:45   #6
Mamari
Med nebb og klør
 
Mamari sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2010
Innlegg: 1.257
Mamari er populærMamari er populærMamari er populær
Standard

Sv: Stroppeløs bh til de som ikke akkurat har A-cup. Hva?

Jeg har den bildet. Koster ca.240,- hos Asos- Lindex føret ikke wonderbra lengre . Jeg har 34DD som er 75E og jeg er kjempefornøyd med min. Bruker ellers everyday bra fra samme merke.

Mamari er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-06-13, 21:01   #7
Nelly Nickers
Slow reader
 
Nelly Nickers sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Innlegg: 2.662
Nelly Nickers er virkelig godt liktNelly Nickers er virkelig godt liktNelly Nickers er virkelig godt liktNelly Nickers er virkelig godt liktNelly Nickers er virkelig godt liktNelly Nickers er virkelig godt liktNelly Nickers er virkelig godt liktNelly Nickers er virkelig godt liktNelly Nickers er virkelig godt likt
Standard

Sv: Stroppeløs bh til de som ikke akkurat har A-cup. Hva?

Kan vi med A-kopp bruke stroppeløs, altså?
Ser for meg at brystvorta stikker fram bare jeg løfter en arm.

Nelly Nickers er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 09:23.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no